Livetest: FIAT 500X Cross 1,3 FireFly

    To FIAT 500X Cross ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

     

    Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

    Το FIAT 500X το γνωρίζαμε, για να μην πω πως το αγαπούσαμεμε ήδη.  Σε αντίθεση με το 500L το οποίο είναι μια καλή επιλογή για ανθρώπους που χρειάζονται χώρους στη μετακίνηση τους, μα η ομορφιά δεν είναι και το καλύτερο του σημείο,  το Χ έρχεται να σου κλείσει πονηρά το μάτι,  λέγοντας σου κοίταξε με, είμαι και εγώ όμορφο, είμαι και εγώ 500…

     

    Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2019

    Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι “φορτωμένο”. Σε εξοπλισμό δηλαδή…  Για να το αποκτήσεις πρέπει ο τραπεζικός σου λογαριασμός να ελαφρύνει κατά 22.000 €. Και τι Αγοράζεις; Τα πάντα ίσως. Εκτός από την ιταλική φινέτσα, κάνεις δικό σου ένα all-around crossover 1.320 κιλών με 150 ίππους, 9,1 επιτάχυνση και περίπου 6 lt/100km κατανάλωση. Εξοπλισμένο με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες ψυχαγωγίας και ασφάλειας.

    Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, δερμάτινο τιμόνι με όλα τα απαραίτητα χειριστήρια, οθόνη αφής 7 ιντσών με το πακέτο U-Connect, Bluetooth, θύρες USB και AUX, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control και το πακέτο ασφαλείας της Fiat: Active Safety το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Autonomous Emergency Brake), τον χρησιμότατο «επόπτη» τυφλού σημείου (Blind Spot Alert) και το σύστημα αυτόματης διατήρησης ασφαλούς απόστασης (Safety Distance Manager).

     

    Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2019

    Στο εσωτερικό, η εργονομία είναι εξαιρετική. Αντιλαμβάνεσαι με την πρώτη ματιά ότι ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας που ακολουθεί η FIAT στη γκάμα των 500, που συνεχίζεται στο Χ έχει αντιμετωπιστεί με ιδιαίτερη προσοχή στη ποιότητα των υλικών και του φινιρίσματος. Η γενικότερη εικόνα που σου δίνει το αυτοκίνητο εκτός της καλής συναρμογής του ταμπλό και του εσωτερικού, είναι μιας γενικότερης ”σφιχτής” κατασκευής.

    Όσο για τους χώρους, είναι ιδανικοί για τέσσερα άτομα. Πίσω, δύο ενήλικες δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα με τα πόδια ή το κεφάλι τους, ακόμη κι αν είναι άνω του μετρίου αναστήματος αφού θα έχουν 108χιλ. στη διάθεση τους για τα πόδια τους. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν, ποτηροθήκες, καθώς και θήκη για μπουκάλι 1,5 λίτρου στο εσωτερικό των πορτών.  Όσο για το πορτμπαγκάζ, είναι στον μέσο όρο των compact crossover με 350 λίτρα χωρητικότητας.

    Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2019

    Ταξιδέξαμε το 500Χ.

    Η κατανάλωση του 1.3 FireFly όπως είπαμε λογική . Όχι δεν το οδηγήσαμε με γνώμονα την οικονομία. Κυρίως θελήσαμε να συμβιώσουμε και να το χαρούμε. Η αρχική σκέψη πως το 1.3 μοτέρ είναι μικρό για τα 1.320κιλα του 500Χ έφυγε γρήγορα. Μ’ αυτό το FIAT μπορείς να κινηθείς σβέλτα, χωρίς να ταλαιπωρήσεις τους επιβαίνοντες κι ας έχει τόσο όσο χρειάζεται σφιχτή ανάρτηση, να διανύσεις μεγάλες αποστάσεις ξεκούραστα  και να κινηθείς μέσα στην πόλη με χαρακτηριστική άνεση.

    Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2019

    Ήρθε η μέρα να το παραδώσουμε και πραγματικά τσακώνεις τον εαυτό σου να σκέφτεται: “να το είχα λίγες μέρες ακόμα…” και ξανά μετά από λίγη ώρα: “άραγε τι χρηματοδοτικό πρόγραμμα να έχει η FCA Greece αυτό τον καιρό;”

    Έχει άτοκη χρηματοδότηση! Έχει με αφορμή τα γενέθλια των 120 χρόνων της φίρμας δίνεις τα 50% προκαταβολή και τα υπόλοιπα με 0% επιτόκιο.

    Ναι για το 1.3 FireFly με τους 150HP θες 22,000ευρω αλλά υπάρχει και η βασική έκδοση 1.6 με 110HP στα 16900ευρω , όπως και η diesel έκδοση στα 20,800ευρω (μειωμένο κατά 1200ευρω/προωθητική ενέργεια).

    Η επιλογή μας θα ήταν το πρώτο, ίσως χωρίς το αυτόματο κιβώτιο.

    Λες… ;

     

     

     

    Σχόλια

    Σχόλια