Ανάβαση Κρεμαστού Λαγού 2019

Σήμερα Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου διεξήχθη για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η ανάβαση κρεμαστού Λαγού στην Βούλα.

Εμείς βρεθήκαμε εκεί και εντυπωσιαστήκαμε με το πλήθος και το εύρος ποικιλίας των συμμετοχών.
Το Rally  διοργανώνει με επιτυχία για τέταρτη χρονιά ο σύλλογος ιδιοκτητών σπορ αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α.), αναβιώνοντας έτσι μία διοργάνωση που είχε σταματήσει πριν από 40 χρόνια.

Ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αγκάλιασε & υποστήριξε την ιδέα του Σ.Ι.Σ.Α. και αποφασίστηκε να γίνει μία ήπια αναβίωση που θα σεβόταν το περιβάλλον, θα προήγαγε την οδική ασφάλεια και δεν θα ενοχλούσε την πανίδα & τους κατοίκους της περιοχής. Ένα Rally Sprint Regularity, δηλαδή η κυκλική επανάληψη της ίδιας ανάβασης-ειδικής διαδρομής ακριβείας, θα ήταν η ιδανική μορφή «αγώνα».

Η πρώτη διοργάνωση έγινε το 1972 και σταμάτησε το 1977.  Το 2016 ο Σύλλογος ιδιοκτητών σπορ αυτοκινήτων διοργάνωσε ξανά την ανάβαση, η οποία την δεκαετία του 1970 λεγόταν ανάβαση Βούλας, ενώ τώρα προστέθηκε και ο κρεμασμένος Λαγός όπως είναι πλέον γνωστότερη ευρύτερα η περιοχή.

Η ιστορία:

Η ονομασία κρεμασμένος Λαγός προέρχεται από τα χρόνια στα οποία στο πανόραμα της Βούλας και γενικά στην Αθήνα δεν υπήρχαν δρόμοι ειδικά στα βουνά.
Στην περιοχή λοιπόν (του πανοράματος Βούλας) υπήρχε μόνο ένας δρόμος. Δύο φίλοι ήθελαν να συναντηθούν στο καλύβι του ενός που ήταν επάνω στο σημερινό Πανόραμα.
Ρώτησε ο ένας τον άλλο πως θα σε βρω; Απάντησε ο δεύτερος “ανέβα τον Δρόμο και θα έχω κρεμάσει ένα λαγό σε ένα δέντρο κοντά στο καλύβι. Περίμενε εκεί και θα έρθω να σε βρω”.
Αυτό το σύστημα χρησιμοποιήθηκε πολλές φορές, “που θα σε βρώ”, “έλα και περίμενε στον κρεμασμένο λαγό” (ή κρεμαστό λαγό) και έτσι έμεινε σαν τοπωνύμιο.

Στο παρελθόν ο αγώνας αγαπήθηκε τόσο από τους θεατές όσο και από τους συμμετέχοντες. Τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού “άφησαν λάστιχο” σ αυτές τις φουρκέτες.

Σήμερα:

Το Rally της ανάβασης του κρεμασμένου λαγού ξεκίνησε στις 10:00 το πρωί της Κυριακής 8 Σεπτεμβρίου 2019 από την πλατεία Αγγελου Αποστολάτου. Εκεί έγινε ο τερματισμός καθώς και η απονομή.

Με δυο ομάδες συμμετοχών, Legend και Regularity, αγώνας είχε δύο σκέλη, μία απλή διαδρομή, συνολικού μήκους 7 χιλιομέτρων και μια ειδική διαδρομή ακρίβειας, την οποία τα πληρώματα έπρεπε να εκτελέσουν 3 φορές. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν από το site του Σ.Ι.Σ.Α.

 

 

Σχόλια

Σχόλια