Live Test: suzuki Baleno Hybrid

    Baleno - Ίδιο στο όνομα αλλά όχι στη χάρη…

    To suzuki  Hybrid 1.242 cc, 16v, με 2 ΕΕΚ, πολλαπλού ψεκασμού, 90 PS/6.000 rpm, 12,2 kgm/4.400 rpm και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

     

    Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

    Το Baleno είναι ένα καλαίσθητο hatchback μοντέλο, χωρίς προσπάθεια σχεδιαστικών εντυπωσιασμών, που ναι, δεν μαγνητίζει τα βλέμματα, αλλά η γενικότερη αίσθηση που σου αφήνει συνολικά είναι θετική.

    Απευθύνεται σίγουρα όχι στον αγοραστή που θέλει να τονώσει τη ματαιοδοξία του, αλλά σ αυτόν που θέλει να κάνει πραγματικά τη δουλειά του, με value for money αντίτιμο, με χώρους, ιαπωνική αξιοπιστία και οικονομική λειτουργία που προσφέρει η υβριδική έκδοση που κι εμείς δοκιμάζουμε.

     

     

     

    Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

     

    Το μοντέλο της δοκιμής μας εφοδιάζεται μάλιστα με το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Radar Brake Support (RBS) της Suzuki.

    Κάτω από το καπό του Baleno Hybrid βρίσκεται ο γνωστός 4κύλινδρος Dualjet κινητήρας των  1.242 cc Dualjet, που συνεργάζεται με ένα ήπιο 12v υβριδικό σύστημα. Η κλασσική διάταξη μπαταρίας ιόντων λιθίου μεγάλης ενεργειακής απόδοσης και μίας ηλεκτρογεννήτριας ISG (Integrated Starter Generato) που συνεισφέρει στην οικονομία της κατανάλωσης, αφού ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση – επιβράδυνση του οχήματος και την επιστρέφει βοηθώντας το έργο του βενζινοκινητήρα, όταν οι απαιτήσεις σε φορτίο (επιτάχυνση κλπ) είναι μεγαλύτερες. Παράλληλα παίζει και το ρόλο της μίζας έχοντας έτσι μείωση βάρους αφού ένα εξάρτημα παράγει πολλαπλό έργο.

     

    Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

    Το πεντάρι κιβώτιο με τη σωστή κλιμάκωση βοηθάει ώστε με ένα κατέβασμα να βρίσκεις σωστή ταχύτητα-βοήθεια για τον 1.200αρη κινητήρα με τους 90 PS/6000 rpm , ο οποίος χρησιμοποιείται στην υβριδική έκδοση 1.2 SHVS (Smart Hybrid Vehicle – Suzuki).

    Οκ το Baleno μας δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, όμως η συμπεριφορά του είναι προβλέψιμη και αν έχεις στο μυαλό σου ότι οδηγάς ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο, δεν έχεις το παραμικρό πρόβλημα. Αν θελήσεις να κινηθείς στα όρια δεν θα σε προδώσει. Τα πολύ καλά του φρένα δε θα σε «κρεμάσουν» και το ουδέτερο του στήσιμο θα σε προειδοποιήσει για την υπερβολή σου. Τότε όμως θα νιώσεις πως το άνετο στην καθημερινότητα κάθισμα δεν έχει την πλευρική στήριξη που τώρα αναζητάς, την ώρα που η κατά γενική ομολογία κάπως σκληρή πίσω ανάρτηση αφήνει το πίσω μέρος να γείρει, γλιστρώντας γλυκά και ελεγχόμενα. Δεν είναι όμως φτιαγμένο για τέτοια χρήση. Και θέλει προσπάθεια να ξεκολλήσει αφού ακόμα και σε απότομη μεταφορά βάρους είναι ασφαλές, δεν θυμίζει σε τίποτα το γνωστό μικρομεσαίο μοντέλο που υπήρχε στην αγορά από το 1995 μέχρι το 2002, παρά μόνο στο όνομα.

     

    Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

    Το συνολικό μήκος των 3995mm και το μεταξόνιο των 2.520mm εξασφαλίζει χώρους ικανούς για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους στο πορτμπαγκάζ, που φτάνει συνολικά τα 355 λίτρα, αφού διαθέτει «διπλό πάτωμα» για ακόμα περισσότερη πρακτικότητα.

    Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

    Η πρώτη ματιά στο απέριττο εσωτερικό του Baleno φωνάζει αξιοπιστία. Φωνάζει γιαπωνέζικη σχολή. Τα πλαστικά μπορεί να είναι σκληρά, έχουν όμως καλή συναρμογή δίνοντας σου την εντύπωση πως θα παραμείνουν στην ίδια κατάσταση για πολλά χρόνια, χωρίς φθορές ή τριγμούς ακόμα και με κακή χρήση. Παρότι η όλη σχεδίαση δεν είναι εντυπωσιακή, διαπιστώνουμε πως καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες και είναι εργονομική. Στο ταμπλό, στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, κλασικά δεσπόζει η γνωστή πολυλειτουργική οθόνη αφής 7 ιντσών της Suzuki, μέσω της οποίας χειριζόμαστε το σύστημα infotainment, το σύστημα πλοήγησης και τις λειτουργίες διαδραστικότητας. Διαθέτει υποδοχή SD card, έχει συμβατότητα με Apple CarPlay και πολύ χρήσιμη κάμερα οπισθοπορείας.

    Στο τιμόνι βρίσκουμε τα απαραίτητα κουμπάκια για τον χειρισμό των παραπάνω και χωρίς απομάκρυνση των χεριών από αυτό .

    Χαμηλότερα βλέπουμε κάποια εργονομικά τοποθετημένα κουμπιά με τα οποία μπορούμε να ελέγχουμε τον κλιματισμό.

    Πίσω από το τιμόνι ένας πίνακα οργάνων με έγχρωμη LCD οθόνη 4.2 ιντσών, παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση για τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, με ευανάγνωστα γραφικά για μια σειρά από πληροφορίες, όπως τις επιδόσεις λειτουργίας και την ισχύ του κινητήρα, την οικονομία, τις σχετικές ενδείξεις υβριδικού συστήματος SHVS κλπ.

    Το πολύ βολικό τρίγωνο παραθυράκι της πίσω κολώνας έχει τις κατάλληλες διαστάσεις και προσφέρει την “χαμένη” ορατότητα που πολλοί σχεδιαστές θυσιάζουν στο βωμό του design

     

    Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

    Θα ζήσουμε λοιπόν λίγες μέρες με το νέο suzuki baleno hybrid .  Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο ένα μικρό, οικογενειακό αυτοκίνητο που συμπληρώνει το Swift στην κατηγορία, δίνοντας περισσότερους χώρους.

     

     

     

    Σχόλια

    Σχόλια