Live Test: suzuki IGNIS Hybrid

    Λίγες μέρες παρέα με το suzuki IGNIS Hybrid 1.2 GLX HYBRID των 90HP στο Live Test του Motornews.

    To suzuki IGNIS Hybrid 1.242 cc, 16v, με 2 ΕΕΚ, πολλαπλού ψεκασμού, 90 PS/6.000 rpm, 12,2 kgm/4.400 rpm και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

     

    Τρίτη 28 Μαϊου 2019

    Επιστροφή στο κλεινόν άστυ με το Ignis μας να ξεδιπλώνει τα ταλέντα του. Απολαυστικό, ευκολοδήγητο, ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,4 m) και οικονομικό. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα μικρό crossover πόλης το οποίο μπορεί να σε βγάλει ασπροπρόσωπο και σε οποιαδήποτε απόδραση εκτός αυτής.

    Όσο περνούν οι μέρες συμβίωσης με το Ignis τόσο εκτιμούμε την ξεκούραστη θέση οδήγησης, την καλή ορατότητα λόγω ύψους του καθίσματος με μόνη θυσία στο βωμό του ντιζάιν τις λίγες μοίρες χαμένης ορατότητας από τη πίσω φαρδιά κολώνα, τη σωστή εργονομία, και τις ποτηροθήκες. Μετράμε 7 θήκες για καφέ και μπουκάλια όλων των διαμέτρων.

    Επίσης δε μπορείς να μην εκτιμήσεις τις διαθέσιμες “διευκολύνσεις” που παρέχει το επίπεδο εξοπλισμού GLX, όπως του συστήματος πολυμέσων με την οθόνη αφής 7″ με Smartphone Linkage που φροντίζει για ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα αλλά και πλοήγηση, την κάμερα οπισθοπορείας, το Dual Camera Brake Support αχρείαστο να ναι αλλά πολύ σημαντικό πλέον για την ασφάλεια, ο αυτόματος κλιματισμός, οι προβολείς LED, οι προβολείς ομίχλης, τα σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, προσθέτουν στο μικρό suzuki και το κάνουν να μοιάζει μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.


    Οι δύο φίλοι με ύψος έως και 1,88m επιβιβάστηκαν με άνεση στο πίσω κάθισμα, το οποίο μάλιστα είναι συρόμενο σε δύο ξεχωριστά τμήματα (50/50) ,ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η κλίση της πλάτης, με το πάτημα ενός κουμπιού, δίνοντας δυνατότητα μεταβολής του όγκου του χώρου αποσκευών, ανάλογα με τις ανάγκες φόρτωσης και επιβατών.

     

    Δευτέρα 27 Μαϊου 2019

    Αν και το αυτοκίνητο μας δεν είναι το τετρακίνητο, αλλά το δικίνητο μοντέλο, δεν μπορούσαμε να μην το δοκιμάσουμε έστω για λίγο εκτός δρόμου . Το “καθαρό” πάτωμα, το αυξημένο ύψος (18 cm) από το έδαφος και οι μικροί πρόβολοι, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, είναι αρετές που βοηθούν εκτός δρόμου αλλά και στις άγριες συνθήκες των ελληνικών κατεστραμμένων οδοστρωμάτων. Πραγματικά σου δίνει την αίσθηση πως μπορεί να προσπελάσει μεγάλα εμπόδια και αναμένουμε να δοκιμάσουμε τον τετρακίνητο all grip αδερφό του.

     

    Παρασκευή 24 Μαϊου 2019

    Με αφορμή την ανάγκη μετακίνησης για τις εκλογές Δημοτικές – Ευροεκλογές βρήκαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Ignis μας εκτός πόλης.

    Το μικρό  crossover τα καταφέρνει να κινηθεί αξιοπρεπώς και με ασφάλεια σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου αλλά και στον επαρχιακό δρόμο. Η ελαστικότητα του κινητήρα των 1.242 cc δίνει άνετα προσπεράσματα. Το εύχρηστο και γρήγορο κιβώτιο, η μικρής διαδρομής αλλά αρκετά άνετη ανάρτηση και η καλή ορατότητα προσφέρουν ένα ευχάριστο ταξίδι.

     

    Πέμπτη 23 Μαϊου 2019

    Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει την τεχνολογία Suzuki HYBRID ! Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό;  Έχουμε λοιπόν μια μικρή ηλεκτρογεννήτρια ISG (Integrated Starter Generator) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής απόδοσης, η οποία δεν θα χρειάζεται ποτέ φόρτιση, καθώς μόνη της μπορεί να επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου  στο φρενάρισμα, ή το άφημα του γκαζιού. Στη συνεχεία μπορεί η ίδια ηλεκτρογεννήτρια ακαριαία να μετατρέπεται σε μοτέρ επιστρέφοντας την αποθηκευμένη ενέργεια την στιγμή που τη χρειάζεσαι. Στο δρόμο, τη λειτουργία αυτή και την εναλλαγή δεν την αντιλαμβάνεσαι σχεδόν καθόλου. Ο συνολικά αθόρυβος κινητήρας δεν κάνει κάποιο ήχο, κανένα  δισταγμό ή κενό, αλλά και καμία εντυπωσιακή επιτάχυνση. Το σύστημα δουλεύει στο άνοιγμα του γκαζιού και μέχρι τις 4.000 rpm, παρέχοντας υποβοήθηση με στόχο μόνο την οικονομία, όχι τις επιδόσεις. Οι τιμές ιπποδύναμης και ροπής δεν αλλάζουν, οπότε είναι φυσικό το κατά 20 kg βαρύτερο Ignis Hybrid να μην είναι πιο γρήγορο από το απλό μοντέλο, αλλά πιο οικονομικό.

     

    Τετάρτη 22 Μαϊου 2019

    Με το καλημέρα, παρατηρούμε πως το μουτράκι του κόκκινου  IGNIS μας, πραγματικά, σε κάνει να γυρίσεις να το κοιτάξεις φεύγοντας όταν το ‘χεις παρκάρει. Κάτι το Fervent Red χρώμα του, κάτι  οι όμορφες 16άρες  ζάντες αλουμινίου (175/60 διάσταση ελαστικού) ακόμα και το “ιδιότροπο” πίσω μέρος του, που συνεχώς εγείρει διαφωνίες σε κάθε σχετική κουβέντα, δεν το αφήνουν να περάσει απαρατήρητο όπου κυκλοφορεί.

     

     

    Στο motornews το αγαπήσαμε. Ολα δείχνουν πως η  Suzuki έχει σ΄αυτή την κατηγορία μια ολοκληρωμένη πρόταση που μπορεί να πρωταγωνιστήσει στον ανταγωνισμό.

    Αν χρειάζεστε ένα πρακτικό εργαλείο, με χαρακτήρα και προσωπικότητα, που δείχνει πως συνεχίζει την παράδοση γιαπωνέζικης αξιοπιστίας, με μειωμένα μάλιστα τέλη κυκλοφορίας και διαθέτετε τα 16.730€ που τιμολογείται, τότε το μικρό υβριδικό  Ignis στην έκδοση GLX, αλλά και στις μικρότερες, δεν θα σας απογοητεύσει.

     

     

     

     

     

    Σχόλια

    Σχόλια