Live Test: Vespa Primavera 150 S

    Η Vespa αλλάζει επίπεδο, εκσυγχρονίζεται, ωστόσο κρατάει ανέπαφη την φινέτσα της με τρανή απόδειξη τη νέα Primavera

    Η Vespa Primavera 150 S ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, αυτά που μας αρέσουν και αυτά που μας ξενίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

    Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

    Μετά την σχεδίαση το αμέσως επόμενο δυνατό σημείο της Primavera είναι αδιαμφισβήτητα η οδική της συμπεριφορά. Το μικρό ιταλικό scooter με τους 12άρηδες τροχούς είναι υπόδειγμα σταθερότητας και συνάμα ευελιξίας σε κάθε περίπτωση. Αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα, στρίβει ακαριαία και σταθερά, ενώ στην ευθεία είναι εξαιρετικό παρά τους μικρούς τροχούς.

    Τα φρένα είναι επίσης πολύ δυνατά, ίσως πιο δυνατά από όσο μπορεί να αντέξει το μπροστινό. Σταματάνε αστραπιαία τη Vespa η οποία ζορίζεται σε μερικές περιπτώσεις να αντεπεξέλθει στη δυναμική των φρένων. Όπως και να έχει, το πακέτο των φρένων είναι υπέροχο και οι αναρτήσεις, αν και λίγο πιο μαλακές από ότι πρέπει, ανταπεξέρχονται καλά στις δυναμικές απαιτήσεις. Συνειδητοποιείς πάντως εύκολα πως όταν ακολουθείς έναν πολύ σβέλτο ρυθμό στην πόλη νιώθεις ότι ο κινητήρας είναι “λίγος” για το εξαιρετικό σύνολο.

    Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

    Πολύ καλή εντύπωση μας έχει αφήσει ο κινητήρας της Primavera. Πρόκειται για τον τετράχρονο των 150cc ο οποίος αποδίδει 12,9 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό του είναι η ομαλή και ποιοτική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών με τη μετάδοση και ακολουθεί σε ποιότητα από πολύ κοντά.

    Ο κινητήρας επιτρέπει σβέλτες εκκινήσεις από στάση καθώς τα 0-20Km/h είναι δυναμικά. Η συνέχεια είναι πιο νωχελική ωστόσο το ταχύμετρο θα συνεχίσει να ανεβαίνει με ικανοποιητικό ρυθμό μέχρι τα 100Km/h. Το μέγιστο που έγραψε το ταχύμετρο ήταν 108Km/h με τη σταθερότητα να είναι παροιμιώδης ακόμα και στην τελική. Από κατανάλωση τα πράγματα είναι απλά καλά καθώς η Vespa “καίει” 3,5 λίτρα/100Km με σχεδόν… τέρμα γκάζι παντού όμως!

    Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

    Άνετη και εύχρηστη είναι η Primavera σε καθημερινή χρήση. Το πανέμορφο scooter έχει μικρό μέγεθος και κινείται με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Η θέση οδήγησης είναι ευρύχωρη, η σέλα πολύ άνετη και όταν βολευτείς – χρειάστηκε να μετακινηθώ λίγο προς τα πίσω για να βρω την “αγαπημένη” μου θέση – τα πράγματα γίνονται άψογα. Για 2 άτομα παρόλα αυτά τα πράγματα ζορίζουν καθώς το μέγεθος της Vespa δεν επιτρέπει πολλών χιλιομέτρων μετακινήσεις.

    Στην καλή εργονομία προσθέτει πόντους το πλήρως ψηφιακό πολυόργανο το οποίο σπρώχνει τη Vespa σε μια νέα εποχή γεμάτη στυλ, συμβαδίζοντας παράλληλα με την εποχή. Πέρα από τις κλασικές ενδείξεις, πλέον μπορείς να συνδέσεις το κινητό σου εύκολα και γρήγορα με το scooter δημιουργώντας ένα περιβάλλον πολύ φιλικό στην καθημερινότητα. Μοναδικό μειονέκτημα στο όργανο είναι η έλλειψη ένδειξης κατανάλωσης, κάτι που είναι μεν αρνητικό, ωστόσο έπιασα τον εαυτό μου να μην ασχολούμαι τόσο πολύ με την κατανάλωση και απλά απολάμβανα την οδήγηση χωρίς το άγχος της κατανάλωσης και το πόσο πρέπει να γυρίζω το δεξί καρπό μου.

    Ο αποθηκευτικός χώρος τέλος κάτω από τη σέλα είναι επαρκής για ένα full face κράνος, ενώ αντίθετα το ντουλαπάκι μπροστά στα γόνατα χωράει ελάχιστα, το πολύ ένα ζευγάρι καλοκαιρινά γάντια. Συνολικά, η Primavera είναι έξοχη στην καθημερινότητα με ελάχιστες λεπτομέρειες που θα σε “χαλάσουν” αλλά πολλά δυνατά χαρτιά στο τσεπάκι της.

    Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

    Πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν αντίκρισα την ολοκαίνουργια Primavera S. Πρόκειται για μια από τις πλέον όμορφες και ποιοτικές Vespa που έχουν βγει από το εργοστάσιο της Piaggio και αναμφισβήτητα σε κερδίζει με το καλημέρα.

    Η έκδοση S της Primavera 150 είναι διαθέσιμη σε αυτό το Rosso Profondo χρώμα το οποίο ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στην σπορ διάθεση και την εκλεπτυσμένη αισθητική. Το ματ κόκκινο χρώμα είναι αξεπέραστο και σίγουρα αν αγόραζα αυτήν τη στιγμή το συγκεκριμένο scooter αυτή θα ήταν η επιλογή μου.

    Ακόμα μεγαλύτερη… σφαλιάρα τρως όταν γυρίζεις το κλειδί και έρχεσαι αντιμέτωπος με το πρωτόγνωρο θέαμα του ψηφιακού οργάνου. Ξεχάστε αυτά που ξέρατε κυρίες και κύριοι – η Vespa πλέον αλλάζει σελίδα και προχωράει μπροστά και μάλιστα με πολύ – πολύ εντυπωσιακό τρόπο. Viva Primavera και η εβδομάδα αναμένεται φινετσάτη!

    Σχόλια

    Σχόλια