Οι νέες BMW R 1250 R, BMW R 1250 RS και BMW R 1250 GS Adventure

    Οι νέες BMW R 1250 R, R 1250 RS και R 1250 GS Adventure – μία Roadster, μία Sport Touring και μία Adventure - σε εξελιγμένη μορφή και με μεγαλύτερο κυβισμό

    ΔΤ

    Επί δεκαετίες, ο boxer κινητήρας των μοντέλων BMW Motorrad R, RS και GS Adventure έχει γράψει ιστορία για τον ιδιαίτερο, ισχυρό και αξιόπιστο χαρακτήρα του, ειδικά για tour σε επαρχιακούς δρόμους, σπορ οδήγηση ή μακρινά ταξίδια και περιπέτειες με μοτοσικλέτα. Πάνω από 25 χρόνια η BMW Motorrad χρησιμοποιεί 4βάλβιδη τεχνολογία σε συνδυασμό με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και τριοδικούς καταλύτες, ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση ισχύος και ροπής σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου και χαμηλά επίπεδα ρύπων.

    Ακόμη πιο εξελιγμένος κινητήρας boxer με τεχνολογία BMW ShiftCam που συνεπάγεται ακόμη μεγαλύτερη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών, περιορισμένους ρύπους και κατανάλωση καυσίμου, καθώς και πιο ομαλή και ποιοτική λειτουργία.

    Χάρη στον ακόμη πιο εξελιγμένο κινητήρα boxer, οι νέες R 1250 R, R 1250 GS και R 1250 GS Adventure δεν αποδίδουν μόνο μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, αλλά παρουσιάζουν και πιο ομαλή λειτουργία, ειδικά στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, ο νέος κινητήρας εκπέμπει χαμηλότερους ρύπους και έχει χαμηλότερη κατανάλωση ενώ παράγει και έναν ιδιαίτερα απολαυστικό ήχο. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η τεχνολογία BMW ShiftCam σε κινητήρα παραγωγής της BMW Motorrad, η οποία μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων και το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι στην πλευρά της εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίζουν ασύγχρονο άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής με αποτέλεσμα το βελτιωμένο στροβιλισμό του μίγματος ψυχρού αέρα και καυσίμου και κατά συνέπεια πιο αποτελεσματική καύση. Ανάμεσα στις τεχνικές παρεμβάσεις που έγιναν στο νέο κινητήρα είναι η χρήση οδοντωτής αλυσίδας – αντί κλασικής καδένας – για την κίνηση των εκκεντροφόρων, η βελτιωμένη αντλία λαδιού, τα twin-jet μπεκ στο σύστημα τροφοδοσίας και ένα νέο σύστημα εξάτμισης.

    Δύο προγράμματα οδήγησης, ASC και σύστημα Hill Start Control στο βασικό εξοπλισμό.
    Δύο προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα στο στάνταρ εξοπλισμό για την προσαρμογή του χαρακτήρα της μοτοσικλέτας στις προσωπικές προτιμήσεις του αναβάτη. Το στάνταρ επίσης Automatic Stability Control ASC προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας στην οδήγηση εξασφαλίζοντας βέλτιστη ελκτική πρόσφυση. Το σύστημα υποβοήθησης Hill Start Control είναι επίσης βασικό στοιχείο εξοπλισμού και στις τρεις μοτοσικλέτες, διευκολύνοντας το ξεκίνημα σε ανηφόρες και επικλινείς επιφάνειες.

    Πρόσθετα Προγράμματα Οδήγησης Pro, Dynamic Traction Control DTC, ABS Pro, Hill Start Control Pro και Dynamic Brake Assistant DBC, ως στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού από το εργοστάσιο.
    Το πακέτο Προγραμμάτων Οδήγησης “Pro” διατίθεται τώρα ως έξτρα εξοπλισμός περιλαμβάνοντας τα προγράμματα “Dynamic” και “Dynamic Pro” (ρυθμιζόμενο) και το Dynamic Traction Control DTC. Στην R 1250 GS Adventure υπάρχουν δύο ακόμη προγράμματα οδήγησης, τα “Enduro” και “Enduro Pro”, με ρυθμιζόμενες παραμέτρους το τελευταίο. Όσο για το DTC, εξασφαλίζει ακόμη πιο αποτελεσματική και ασφαλή επιτάχυνση, ιδίως στην έξοδο από τη στροφή. Από την πλευρά του το ABS Pro χαρίζει ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στο φρενάρισμα, ακόμη και με τη μοτοσικλέτα σε κλίση. Το Dynamic Brake Control DBC προσφέρει επίσης πρόσθετη ασφάλεια στο φρενάρισμα σε αντίξοες συνθήκες προλαμβάνοντας το ακούσιο άνοιγμα του γκαζιού. Παρεμβαίνοντας στην κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα, η ροπή περιορίζεται κατά το φρενάρισμα ώστε ο αναβάτης να μπορεί να χρησιμοποιήσει στο έπακρο την ισχύ πέδησης στον πίσω τροχό. Αυτό διατηρεί τη μοτοσικλέτα σταθερή και μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος.

    Στάνταρ προβολέας LED για τις R 1250 RS και R 1250 GS Adventure και LED φώτα ημέρας (DRL) στον προαιρετικό εξοπλισμό και των τριών μοτοσικλετών από το εργοστάσιο.
    Οι νέες R 1250 RS και R 1250 GS Adventure διαθέτουν πλέον στάνταρ προβολέα LED. Επιπλέον, τα φώτα ημέρας LED είναι διαθέσιμα ως προαιρετικός εξοπλισμός, τόσο στις R 1250 RS και R 1250 GS Adventure, όσο και στην R 1250 R, που διαθέτει προβολέα με λάμπα αλογόνου.

    Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic ESA «Επόμενης Γενιάς» με αυτόματη διατήρηση ύψους ως επιλογή.
    Χάρη στο προαιρετικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Dynamic ESA «Επόμενης Γενιάς» της BMW Motorrad, η απόσβεση της ανάρτησης προσαρμόζεται αυτόματα στον τρόπο οδήγησης και στους ελιγμούς της μοτοσικλέτας, ενώ περιλαμβάνει και αυτόματη διατήρηση του ύψους ανεξάρτητα από τη φόρτωση.

    Η ανάρτηση ESA επιτρέπει τη ρύθμιση της μοτοσικλέτας σε διαφορετικά στυλ οδήγησης με μεγάλη ακρίβεια, εξασφαλίζοντας άνετη απόσβεση και σταθερή απόκριση στην οδήγηση.

    Συνδεσιμότητα: πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών με έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών με πολυάριθμες στάνταρ ενδείξεις.
    Τα τρία νέα μοντέλα boxer διαθέτουν τώρα στάνταρ εξοπλισμό Συνδεσιμότητας που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών. Σε συνδυασμό με το στάνταρ πολυδιακόπτη της BMW Motorrad στο τιμόνι, ο αναβάτης έχει γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες συνδεσιμότητας της μοτοσικλέτας.

    Σύστημα έξυπνης κλήσης έκτακτης ανάγκης – Intelligent Emergency Call – στον προαιρετικό εξοπλισμό από το εργοστάσιο.
    Η εξασφάλιση της ταχύτερης δυνατής οδικής βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος ή έκτακτης ανάγκης γενικότερα μπορεί να σώσει ανθρώπινες ζωές. Το έξτρα σύστημα έξυπνης κλήσης έκτακτης ανάγκης Intelligent Emergency Call εξασφαλίζει την άφιξη οδικής βοήθειας στον τόπο του ατυχήματος το ταχύτερο δυνατό. Το στοιχείο αυτό είναι διαθέσιμο και στα τρία μοντέλα όπως και πριν.

    BMW Motorrad Spezial – υψηλής ποιότητας εξαρτήματα αναβάθμισης στον προαιρετικό εξοπλισμό από το εργοστάσιο.
    Η γκάμα BMW Motorrad Spezial περιλαμβάνει χαρακτηριστικά εξαρτήματα αναβάθμισης της μοτοσικλέτας τόσο σε επίπεδο απόδοσης, όσο και εμφάνισης, και είναι διαθέσιμα ως στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού από το εργοστάσιο. Στη συγκεκριμένη γκάμα εξαρτημάτων αυτό που προέχει είναι η αρμονική ενσωμάτωσή τους στη μοτοσικλέτα, η χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας, η απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής και η χαρακτηριστική προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια.

    Για παράδειγμα, και για τα τρία νέα μοντέλα boxer διατίθενται τα πακέτα Option 719 Classic και HP.

    Οι νέες R 1250 R και R 1250 RS μπορούν μάλιστα να φορέσουν ζάντες Option 719 Classic ή Sport και την ειδική σέλα Option 719, ενώ διατίθενται και σε ειδικό χρωματισμό. Μία σπορ εξάτμιση HP είναι επίσης διαθέσιμη και για τα τρία νέα μοντέλα boxer.

    Νέα ελκυστικά χρώματα και εκδόσεις φινιρίσματος.
    Το καθένα από τα τρία νέα μοντέλα boxer διαθέτει ένα βασικό φινίρισμα και δύο εκδόσεις με εντυπωσιακό εξωτερικό φινίρισμα. Το φινίρισμα Option 719 Special είναι επίσης διαθέσιμο στις νέες R 1250 R και R 1240 RS.

    Κύρια χαρακτηριστικά των BMW R 1250 R, BMW R 1250 RS και BMW R 1250 GS Adventure:

    Ακόμη πιο εξελιγμένος κινητήρας boxer με τεχνολογία BMW ShiftCam για το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής.
    Αυξημένη ισχύς σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, βελτιωμένη καύση μίγματος, χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, πιο ομαλή και ποιοτική λειτουργία.
    Αυξημένη ισχύς και ροπή: 100 kW (136 hp) στις 7.750 rpm και 143 Nm στις 6.250 rpm (από 92 kW/125 hp στις 6.750 rpm και 125 Nm στις 6.500 rpm).
    Αύξηση κυβισμού στα 1.254 cc (από 1.170 cc).
    Ασύγχρονο άνοιγμα βαλβίδων εισαγωγής για καλύτερο στροβιλισμό μίγματος, άρα και πιο αποτελεσματική καύση.
    Κίνηση εκκεντροφόρων μέσω οδοντωτής πλέον αλυσίδας, αντί συμβατικής καδένας.
    Βελτιωμένη λίπανση κινητήρα και ψύξη της βάσης των εμβόλων.
    Αισθητήρας ελέγχου προανάφλεξης για καλύτερη λειτουργία σε μακρινά ταξίδια.
    Μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-O τελευταίας γενιάς και χρήση twin-jet μπεκ για ακόμη πιο αποτελεσματική καύση.
    Νέο σύστημα εξάτμισης με καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης.
    Δύο προγράμματα οδήγησης, ASC και Hill Start Control στο βασικό εξοπλισμό.
    Πακέτο “Driving Modes Pro” που περιλαμβάνει πρόσθετα Προγράμματα Οδήγησης Pro, Dynamic Traction Control DTC, ABS Pro, Hill Start Control Pro και Dynamic Brake Assistant DBC, ως στοιχείο προαιρετικού εξοπλισμού από το εργοστάσιο.
    Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic ESA “Επόμενης Γενιάς” με πλήρως αυτόματη διατήρηση ύψους.
    Στάνταρ ρύθμιση ύψους σέλας στην R 1250 GS Adventure (δεν ισχύει για τη σέλα Style HP), καθώς και ευρεία γκάμα σελών διαφορετικού ύψους από το εργοστάσιο.
    Προαιρετικό σπορ τιμόνι για την R 1250 R για πιο δυναμική θέση οδήγησης.
    Προβολέας LED για την R 1250 RS (εντελώς νέας σχεδίασης) και την
    R 1250 GS Adventure στον βασικό εξοπλισμό. LED φώτα ημέρας DRL για όλα τα μοντέλα ως στοιχείο προαιρετικό εξοπλισμού από το εργοστάσιο.
    Συνδεσιμότητα: πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών με έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών με πολυάριθμες στάνταρ ενδείξεις.
    Σύστημα έξυπνης κλήσης έκτακτης ανάγκης – Intelligent Emergency Call – στον προαιρετικό, εργοστασιακό εξοπλισμό.
    BMW Motorrad Spezial – υψηλής ποιότητας εξαρτήματα αναβάθμισης στον προαιρετικό εξοπλισμό από το εργοστάσιο.
    Πλούσια γκάμα στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και αυθεντικών αξεσουάρ BMW Motorrad.

    Για τη νέα R 1250 R:

    Δυναμικός χαρακτήρας naked μοτοσικλέτας σε ένα βασικό χρωματισμό, σε δύο εκδόσεις εξωτερικής εμφάνισης και με φινίρισμα Option 719 Spezial.

    Για τη νέα R 1250 RS:

    Χαρακτήρας Σπορ Τουρισμού σε ένα βασικό χρωματισμό, σε δύο επιπλέον εκδόσεις εξωτερικής σχεδίασης και με φινίρισμα Option 719 Spezial.
    Νέο μπροστινό spoiler και κάλυμμα οργάνων για τις R 1250 R και R 1250 RS.
    Νέα σχέδια στο πάνω μέρος της R 1250 RS.

    Για τη νέα F 1250 GS Adventure:

    Χαρακτήρας Off-road και περιπέτειας σε δύο μοντέρνα βασικά φινιρίσματα και δύο επιπλέον εκδόσεις εξωτερικής σχεδίασης.
    R 1250 GS Adventure με νέα στοιχεία εξωτερικής σχεδίασης όπως το μαύρο καπάκι του ντουλαπιού με ανάγλυφο έμβλημα GS, νέο φινίρισμα του αυλού εισαγωγής, φινίρισμα ηλεκτροστατικής βαφής στο ψυγείο, επανασχεδιασμένες μπάρες προστασίας ρεζερβουάρ και κινητήρα στα πρότυπα του χωροδικτυώματος του σκελετού.

    Σχόλια

    Σχόλια