Live Test: Moto Guzzi V7 III Carbon

    Η Moto Guzzi παρουσιάζει φέτος μια ξεχωριστή έκδοση του V7 III - την Carbon Dark - και μας μαγεύει με την φινέτσα του

    Η Moto Guzzi V7 III Carbon ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, αυτά που μας αρέσουν και αυτά που μας ξενίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

    Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

    Ξεκάθαρα μετά την εμφάνιση, το πλέον δυνατό σημείο του Guzzi είναι η οδική του συμπεριφορά. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλά ισορροπημένη και προσφέρει στον αναβάτη ένα εξαιρετικό πακέτο σταθερότητας και ευχαρίστησης.

    Οι αναρτήσεις, παρότι ρυθμισμένες προς όφελος την άνεσης, λειτουργούν εξαιρετικά και δίνουν καλή αίσθηση στον αναβάτη σε ρυθμούς πόλης και cruising. Ακόμα όμως και όταν θελήσεις να κινηθείς πιο σβέλτα το V7 δεν σε απογοητεύει και ακολουθεί πιστά τα θελήματά σου, όσο φυσικά σου επιτρέπει το βάρος και η γεωμετρία της μοτοσικλέτας. Η αργή της γεωμετρία θα βάλει φρένο στο… κάτι παραπάνω, ενώ θα σου δώσει απλόχερα να καταλάβεις ότι της αρέσουν τα χάδια και όχι οι βίαιες κινήσεις.

    Από άνεση, το εμπρός μέρος είναι άψογο, ενώ το πίσω στις ανωμαλίες της ασφάλτου θα δυσαρεστήσει τη μέση του αναβάτη.

    Το V7 Carbon κοστίζει 9.340€ και είναι αν μη τι άλλο μια ξεωριστή, πανέμορφη και με έντονη προσωπικότητα μοτοσικλέτα. Η συμπεριφορά της στο δρόμο είναι υποδειγματική και με την αναβάθμιση κινητήρα και κιβωτίου μπορεί πλέον να αντεπεξέλθει εύκολα στις ανάγκες της εποχής. Για την εμφάνιση τι να πει κανείς… απλά αξεπέραστη!

    Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

    Στον τομέα του κινητήρα και της μετάδοσης το νέο V7 έχει αναβαθμιστεί προς το καλύτερο. Η μοτοσικλέτα είναι εφοδιασμένη με τον γνωστό δικύλινδρο V, εγκάρσια τοποθετημένο των 744cc ο οποίος πλέον αποδίδει 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. – 4 δηλαδή ίππους περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο.

    Βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η ροπάτη λειτουργία του σε κάθε περίσταση. Η γραμμικότητά του, σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό ψεκασμό το κάνουν εύχρηστο, ομαλό και απόλυτα φιλικό στον αναβάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να κινηθεί με… μία πάνω ρολάροντας στην άσφαλτο της πόλης και όχι μόνο. Μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις και μπορεί να προκαλέσει έκπληξη στον αναβάτη με το πόσο σβέλτα μπορεί να κινηθεί.

    Πολύ καλό είναι το νέο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο είναι αθόρυβο και πολύ αποτελεσματικό βοηθώντας και αυτό με τη σειρά του στην άνοδο του επιπέδου στον συγκεκριμένο τομέα για το V7.

    Από κατανάλωση τα πράγματα είναι εξαιρετικά καθώς σε χαλαρό ρυθμό το Guzzi καταναλώνει 4,7 λίτρα/100Km, ενώ ακόμα και αν πιεστεί θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα.

    Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

    Ο ενθουσιασμός της εντυπωσιακής εμφάνισης του V7 διακόπτεται ευτυχώς με ομαλό τρόπο όταν βρεθείς στη θέση οδήγησης της μοτοσικλέτας. Ιδιαίτερα αν έχεις αρκετό καιρό να οδηγήσεις τέτοιας κατηγορίας μοτοσικλέτα αμέσως σε πιάνει μια δυσφορία για το διαφορετικό του πράγματος.

    Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και τα πόδια φτάνουν με άνεση στην άσφαλτο παρόλα αυτά το σώμα τοποθετείται όρθιο. Το τιμόνι είναι σχετικά μακριά από τον αναβάτη με αποτέλεσμα να πρέπει να σκύψει ελαφρώς εμπρός για να το φτάσει, κάτι που ακούγεται εύκολο, ωστόσο η οπισθόβαρη φύση αυτών των μοτοσικλετών το κάνει άβολο.

    Αυτά βέβαια συμβαίνουν την πρώτη φορά που το οδηγήσεις διότι μόλις “γράψεις” χιλιόμετρα και βρεις την κατάλληλη θέση που σε βολεύει να κάθεσαι τότε το Guzzi γίνεται άνετο και εύχρηστο σε κάθε μετακίνηση. Προσωπικά βολεύτηκα καλύτερα όταν έφερα το σώμα μου όσο το δυνατόν πιο κοντά στο ρεζερβουάρ και εκεί όλα έγιναν πιο εύκολα.

    Το καλό με το V7 είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς προς όλες τις κατευθύνσεις πάνω του κάτι που βοηθάει στο να βολευούν όλοι. Κατά τα άλλα, η εργονομία του είναι σε πολύ καλό επίπεδο με το μοναδικό όργανα να περιλαμβάνει πολλές πληροφορίες και με εύκολο τρόπο – με ένα μπουτόν στο δεξί grip – να ανατρέχεις σε όποια πληροφορία θέλεις. Η ορατότητα είναι εξαιρετική, πολύ εύκολα χωράς ανάμεσα στα αυτοκίνητα εντός πόλης, ενώ εξαιρετικοί είναι και οι καθρέπτες που βοηθούν να δεις ότι έρχεται ή ότι έχεις αφήσει πίσω σου.

    Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

    Από το πάντα φιλόξενο κατάστημα του κου Λυμπερόπουλου στη Λ. Βουλιαγμένης παραλάβαμε ένα από τα πλέον όμορφα V7 3ης γενιάς στη γκάμα της Moto Guzzi για το 2018. Πρόκειται για την περιορισμένη έκδοση Carbon Dark η οποία βγήκε για να τιμήσει το ισχυρότερο σε πωλήσεις μοντέλο της ιταλικής φίρμας και να δείξει πως συνεχίζει να παίρνει στα σοβαρά την κλασική γκάμα του V7.

    Η έκδοση Carbon Dark θα παραχθεί σε 1921 τεμάχια, την χρονολογία ίδρυσης της εταιρίας και εμείς έχουμε την χαρά να οδηγούμε το Νο 883

    Από όποια πλευρά κι αν κοιτάξεις αυτό το V7 καταλαβαίνεις πως πρόκειται για κάτι ξεχωριστό. Από τα Carbon φτερά, τα βαμμένα κόκκινα καπάκια της κεφαλής στους κυλίνδρους του κινητήρα, το κόκκινο λογότυπο στο ρεζερβουάρ, αλλά και την κατακόκκινη δαγκάνα της Brembo εμπρός το “πράγμα” φωνάζει πως πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο. Εξαιρετικά όμορφο, πολύ προσεγμένο στη λεπτομέρεια και εντυπωσιακά ραφιναρισμένο, πραγματικά χαίρεσαι να το έχεις και να το οδηγείς.

    Και μην ξεχάσουμε τη σέλα η οποία έχει επένδυση από Alcantara με κόκκινες ραφές! Οι άνθρωποι στο Mandello del Lario πραγματικά… ζωγράφισαν.

    Σχόλια

    Σχόλια