Live Test: BMW F750GS

    Φρέσκο και σε όλα τα σημεία ανανεωμένο ήρθε το BMW F750GS στο Live Test του Motornews

    Η BMW F750GS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, αυτά που μας αρέσουν και αυτά που μας ξενίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

    Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2018

    Στο δρόμο το GS είναι πάρα πολύ καό και σταθερό. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός κάνουν τη ζωή του αναβάτη εύκολη, άνετη και ασφαλή. Το F750 είναι πολύ σταθερό στην ευθεία, σβέλτο στις εναλλαγές κατεύθυνσης, ενώ σου δίνει την εντύπωση πως οδηγείς μια πολύ πιο ελαφριά μοτοσικλέτα.

    Στις στροφές θα γύρει με ιδιαίτερη ευκολία, διατηρώντας με άνεση τη γραμμή του κρατώντας τον αναβάτη χαλαρό και απροβλημάτιστο ακόμα και αν τα μαρσπιέ αρχίσουν να σέρνονται στην άσφαλτο.

    Στην πόλη τα πράγματα είναι πολύ καλά επίσης καθώς πρόσφυση υπάρχει παντού, λιγότερη πληροφόρηση από το πίσω μέρος, καλύτερη από το εμπρός, αλλά συνολικά εξαιρετική συμπεριφορά. Τα φρένα έχουν δύναμη, ωστόσο η αίσθηση στη μανέτα δεν είναι η καλύτερη δυνατή.

    Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2018

    Σοβαρή αναβάθμιση έχει δεχτεί ο κινητήρας του F750GS σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το δικύλινδρο σύνολο των 853cc έχει επανασχεδιαστεί με αποτέλεσμα να αποδίδει 77 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 83Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Οι εσωτερικές αλλαγές στην ανάφλεξη και τον στρόφαλο έχουν αφανίσει πλέον τους κραδασμούς και η λειτουργία του είναι ομαλή, στρωτή και πολύ φιλική.

    Σε όλο το φάσμα των στροφών η ροπή είναι ικανοποιητική να σπρώξει με ορμή τη μοτοσικλέτα εμπρός. Οι χαμηλές στροφές είναι δυναμικές, οι μεσαίες πολύ καλές – ιδιαίτερα στην επιλογή Dynamic – ενώ και στις υψηλότερες στροφές το μοτέρ δεν θα πει όχι.

    Ο αναβάτης έχει να επιλέξει ανάμεσα στις θέσεις Road, Dynamic, Rain και Enduro. Στη Road είναι αρκετά ομαλή η λειτουργία ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές. Στην Dynamic ο κινητήρας αποκτά περισσότερο νεύρο και στην πραγματικότητα ήταν η κατάλληλη επιλογή για τα γούστα μου – παρότι ο ψεκασμός είναι λίγο πιο απότομος. Το ταχύμετρο σε ανοιχτό δρόμο θα φτάσει σχετικά εύκολα τα 190Km/h, ενώ όταν ανεβάσεις το ρυθμό το 750 δεν θα πει όχι.

    Από οικονομία… scooter. Το GS καταναλώνει λίγο κάτω ή λίγο πάνω από 5 λίτρα στα 100Km ανάλογα με τις ορέξεις του αναβάτη. Μπορείς να είσαι με χαλαρή οδήγηση στο 4,6 και στο 5,5 όταν βαραίνει το χέρι σου.

    Αρνητική είναι από την άλλη η λιτουργία του Quick Shifter το οποίο είναι σκληρό και θορυβώδες. Οι αλλαγές είναι σαν να γίνονται με το ζόρι και λειτουργούν καλά μόνο όταν υπάρχουν σωστές στροφές στον κινητήρα. Πάντως ο συμπλέκτης είναι άψογος.

    Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2018

    Η ατάκα της BMW στο λανσάρισμα του νέου F 750GS τα λέει όλα… “Περισσότερο σε όλα” και με την πρώτη επαφή το καταλαβαίνεις καλά αυτό. Η ολοκαίνουρια μικρότερη GS της οικογένειας ακούει πλέον στο όνομα 750GS και κοιτάζοντάς την από κοντά όντως δεν θυμίζει και πολύ στο παλιότερο μοντέλο. Πρόκειται για μια φρέσκια μοτοσικλέτα η οποία έχει κρατήσει τη φιλοσοφία της κατηγορίας ωστόσο έχει ανεβάσει το επίπεδό της, κάτι που αντιλαμβάνεσαι μόλις καθίσεις στη σέλα της.

    Το σχήμα της είναι κλασικό πλέον με τη λεπτή ουρά πίσω και το φαρδύ ρεζερβουάρ εμπρός να δεσπώζουν. Το εμπρός LED φωτιστικό σώμα έχει γίνει πιο κομψό και ποιοτικό, το ίδιο και τα πλαινά πλαστικά, ενώ η βαφή είναι υψηλού επιπέδου και η όλη μοτοσικλέτα δεν θα απογοητεύσει κάποιον όσον αφορά το σκέλος της ποιότητας.

    Όταν βρεθείς στη θέση του οδηγού εκεί αντιλαμβάνεσαι καλύτερα την αναβάθμιση του μοντέλου καθώς μπροστά σου έχεις την TFT έγχρωμη οθόνη ενδείξεων των 6,5” η οποία σε μαγεύει με τις δυνατότητές της. Η σέλα είναι άνετη, φαρδιά και τοποθετεί το σώμα ¨πάνω” από τη μοτοσικλέτα, ενώ το τιμόνι είναι στην πιο άνετη θέση που θα μπορούσε να υπάρξει βοηθώντας τόσο στην ξεκούραστη οδήγηση όσο και στο χειρισμό. Ρυθμιζόμενη είναι και η σέλα σε ύψος για να βολευτούν κάθε είδους σωματότυποι, ενώ και ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί σαν… στο σπίτι του χάρη στην εργονομική σέλα.

    Συνολικά, το νέο F750GS είναι πολύ ανανεωμένο, πολύ φρέσκο και δείχνει με την πρώτη επαφή να έχει κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας.

    Σχόλια

    Σχόλια