Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας BMW Σειράς 8 Coupé στο εργοστάσιο του Dingolfing.

    • Επέλαση μοντέλων στην πολυτελή κατηγορία. • Ενσωμάτωση στις υπάρχουσες δομές του εργοστασίου. • Ψηφιοποίηση διαδικασιών παραγωγής επιταχύνει την πρόοδο.

    Την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου ξεκίνησε στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing η παραγωγή της νέας BMW Σειράς 8 Coupé, του νέου σπορ αυτοκινήτου που σηματοδοτεί την έναρξη της προϊοντικής επέλασης της BMW στην πολυτελή κατηγορία. Τριψήφιος αριθμός εκατομμυρίων επενδύθηκε στις εγκαταστάσεις της Κάτω Βαυαρίας, εν όψει της προετοιμασίας για την παραγωγή του νέου μοντέλου. Πολυάριθμες ψηφιακές καινοτομίες έχουν επίσης ενσωματωθεί στη διαδικασία παραγωγής, όπως αυτόνομα συστήματα μεταφοράς και έξυπνες συσκευές.

     

    Ο Dr. Andreas Wendt, υπεύθυνος του Εργοστασίου του BMW Group στο Dingolfing δήλωσε: «Κατασκευάζοντας ήδη την BMW Σειρά 7 sedan, το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing διαθέτει τεράστια εμπειρία στην παραγωγή πολυτελών οχημάτων. Είμαστε άριστα προετοιμασμένοι για την παραγωγή της νέας BMW Σειράς 8 Coupé. Είμαι σίγουρος ότι οι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο θα αγαπήσουν αυτό το πολυτελές σπορ αυτοκίνητο».

    Ο Stefan Schmid, πρόεδρος του συμβουλίου εργαζομένων του εργοστασίου του Dingolfing δήλωσε: «Είμαι περήφανος που θα κατασκευάζουμε τη νέα BMW Σειρά 8 Coupé στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing. Αυτό θα μας εδραιώσει ως Κέντρο Εξειδίκευσης για τα μοντέλα της πολυτελούς κατηγορίας και θα διασφαλίσει το μέλλον του εργοστασίου».

     

    Ευφυές μίγμα υλικών και ευέλικτες δομές παραγωγής.

    Ευφυής δομή ελαφρού βάρους με έξυπνο μίγμα υλικών, όπως ατσάλι, πλαστικό, αλουμίνιο και ανθρακόνημα, χρησιμοποιείται στο αμάξωμα του νέου, σπορ αυτοκινήτου. Εκτός από τις φέρουσες δομές στο εμπρός και πίσω τμήμα, άλλα εξαρτήματα όπως η οροφή, οι πόρτες, το καπό και το εμπρός τροπέτο της νέας BMW Σειράς 8 Coupé, κατασκευάζονται από αλουμίνιο.

    Για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW μαζικής παραγωγής, η οροφή διατίθεται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) – που επίσης κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Dingolfing με μία καινοτόμο διαδικασία υγρού πρεσαρίσματος.

     

    Χάρη στο υψηλό επίπεδο ευελιξίας του συστήματος παραγωγής BMW, κατέστη δυνατή η ενσωμάτωση της 8άρας Coupé στις υπάρχουσες δομές του εργοστασίου. Το πολυτελές σπορ αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται παράλληλα με τις BMW Σειρά 5 και Σειρά 7, βασίζεται σε αξιόπιστες και δοκιμασμένες διαδικασίες παραγωγής.

     

    Καινοτομίες στη διαδικασία παραγωγής .

    Μαζί με τη σταδιακή αύξηση της παραγωγής της νέας BMW Σειράς 8 Coupé, η ψηφιοποίηση του τομέα logistics και των διαδικασιών παραγωγής στο Dingolfing συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Για παράδειγμα, στη συναρμολόγηση των θυρών, τα εξαρτήματα παραδίδονται στη γραμμή συναρμολόγησης από αυτόνομους συρμούς. Στο τέλος της γραμμής παραγωγής, συνεργατικά ρομπότ μετρούν αρμούς και ευθυγραμμίσεις πάνελ.

    Το Εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο συσκευές που μπορούν να φορεθούν (wearables). Πρόκειται για φορητές υπολογιστικές συσκευές που φορά το προσωπικό και το υποστηρίζουν στα καθήκοντά του. Εκτός από το ευφυές γάντι scanner ProGlove, ένα λεγόμενο “exotics alarm”, για παράδειγμα, θα χρησιμοποιεί τη δόνηση ενός smartwatch για να ειδοποιεί το προσωπικό για την άφιξη ενός αυτοκινήτου με εξατομικευμένο εξοπλισμό που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή.

     

    Γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (VR) έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στην εκπαίδευση του προσωπικού συναρμολόγησης: Ειδικές διαδικασίες συναρμολόγησης για τη νέα BMW Σειρά 8 Coupé βιντεοσκοπήθηκαν και οι εργαζόμενοί τις παρακολούθησαν φορώντας γυαλιά VR. Αυτό τους βοήθησε να εξοικειωθούν με το νέο μοντέλο και τη διαδικασία κατασκευής του, πριν την κλιμάκωση της παραγωγής.

     

    Δύο εκδόσεις κινητήρων διαθέσιμες από το λανσάρισμα.

    Δύο εκδόσεις κινητήρων θα διατίθενται κατά την έναρξη πωλήσεων της νέας BMW Σειράς 8 Coupé το Νοέμβριο του 2018. Ο V8 της BMW M850i xDrive Coupé (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10,5 – 10,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 240 – 228 g/km)* αποδίδει εντυπωσιακή ισχύ: Η τελευταία γενιά του οκτακύλινδρου κινητήρα 4.4 L έχει αναθεωρηθεί πλήρως και αποδίδει 530 ίππους και ροπή 750 Nm.

     

    Η BMW 840d xDrive Coupé βασίζεται σε έναν ασυναγώνιστο κινητήρα diesel (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,2 – 5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 164 – 154 g/km)*, που προσφέρει ανώτερη ελκτική ισχύ και χαμηλή κατανάλωση. Ο 3λιτρος, εν σειρά εξακύλινδρος diesel παράγει μέγιστη ισχύ 320 hp και μέγιστη ροπή 680 Nm.

     

    Δελτίο Τύπου

    Σχόλια

    Σχόλια