Live Test: Suzuki V-Strom 250 ABS

    Το μικρό "στο μάτι" V-Strom της Suzuki είναι ικανό για πολλά και δεν διστάζει να κοιτάξει κορυφή!

    To Suzuki V-Strom 250 ABS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

    Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

    Ως συμπέρασμα θα λέγαμε πως το μικρό V-Strom στοχεύει σωστά στην κορυφή της κατηγορίας. Είναι ποιοτικό, πολύ άνετο και πρακτικό, χωρίς να παραβλέπει την καλή οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια. Ο κινητήρας δεν έχει ιδιαίτερη δύναμη, ωστόσο είναι “τόσο όσο” για να κάνεις τη δουλειά σου.

    Κερασάκι στην τούρτα είναι η τιμή της μοτοσικλέτας η οποία βρίσκεται στα 5.295€!

    Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

    Πολύ δυνατό όπλο στη φαρέτρα του V-Strom 250 είναι η οδική του συμπεριφορά. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλά ισορροπημένη και παρά την άνεση που προσφέρει έχει αρκετά καλό επίπεδο συμπεριφοράς.

    Είναι εξαιρετικά ευέλικτο, πολύ σταθερό και ιδιαίτερα το πίσω μέρος προσφέρει καλή αίσθηση στον αναβάτη. Στρίβει για πλάκα, γέρνει αρκετά με ασφάλεια και σταθερότητα, ενώ τα φρένα προσφέρουν καλή ισορροπία μεταξύ δύναμης και προοδευτικότητας.

    Συνολικά, το μικρό Suzuki είναι ποιοτικό ακόμα και στην συμπεριφορά του στο δρόμο έχοντας σε πρώτο πλάνο την άνεση και την ασφάλεια, χωρίς όμως να παραβλέπει την καλή οδική συμπεριφορά.

    Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

    Στην καρδιά του μικρού Suzuki κρύβεται ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 248cc τον οποίο γνωρίσαμε στο Inazuma. Πρόκειται για ένα ικανοποιητικό σύνολο το οποίο αποδίδει 25 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 χλγμ ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται ηλεκτρονικά, ενώ η μετάδοση μέσω 6τάχυτητου μηχανικού κιβωτίου και αλυσίδα.

    Βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η φιλικότητά του. Ανεβάζει στροφές πρόθυμα και απροβλημάτιστα, δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά είναι ικανό να κινήσει με αξιοπρέπεια τη μοτοσικλέτα τόσο στην πόλη όσο και στις περιφερειακές οδούς. Το κιβώτιο είναι σωστά δομημένο και με τη βοήθεια της χρηστικής ροπής δεν κρεμάει εύκολα και “ξεκολλάει” ακόμα και στις πολύ χαμηλές στροφές.

    Από οικονομία μια χαρά καθώς η ψηφιακή ένδειξη παραμένει κολλημένη στα 4 λίτρα/100km, ενώ με το 17άρι ρεζερβουάρ απλά ξεχνάς να βάλεις καύσιμο.

    Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

    Υπέροχο το μικρό Suzuki όσον αφορά την εργονομία του. Άνετο, φιλικό και πολύ εύχρηστο είναι ιδανικό γοα καθημερινή χρήση χωρίς να σε προβληματίζει.

    Η θέση οδήγησης φέρνει τον αναβάτη “μέσα” στη μοτοσικλέτα, πολύ άνετη η σέλα και τα χέρια κοντά στο μικρό τιμόνι. Τα χειριστήρια είναι μαλακά, οι διακόπτες δίνουν την εντύπωση ότι δεν θα χαλάσουν ποτέ και το ψηφιακό πολυόργανο χαρίζει, εκτός από όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, σύγχρονη νότα στη μοτοσικλέτα.

    Το μικρό πλάτος της μοτοσικλέτας και του τιμονιού επιτρέπει πολύ άνετο πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, ενώ τα πόδια πατάνε εύκολα στην άσφαλτο ανεβάζοντας την αυτοπεποίθηση του αναβάτη στην κίνηση. Και ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα στο V-Strom, ενώ υπάρχουν έτοιμες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες και top case.

    Συνολικά, το 250άρι V-Strom κερδίζει με το σπαθί του μια θέση ανάμεσα στα κορυφαία όσον αφορά την άνεση και την εργονομία όντας ένα commuter με τα όλα του.

    Παρασκευή 24 Μαρτίου 2018

    Ένα αρκετά σημαντικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς ήρθε στα χέρια μας για ένα ακόμα live test. Πρόκειται για το μικρό V-Strom 250 της Suzuki, μια μικρή commuter η οποία υπόσχεται να τα κάνει όλα ή έστω τα περισσότερα με ποιοτικό τρόπο.

    Με μια πρώτη ματιά αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για V-Strom καινούριας γενιάς αφού δανείζεται το εμπρός φωτιστικό σώμα, τα γραφικά, αλλά και το πίσω μέρος των 650 και 1000. Είναι ξεκάθαρα πιο μικρό σε σχέση με τα μεγαλύτερα ξαδέρφια του και αυτό το κάνει πολύ χρηστικό εντός πόλης, ενώ τα πλαστικά του και τα γραφικά στα καπάκια του ρεζερβουάρ είναι ποιοτικά.

    Συνολικά, το V-Strom 250 είναι καλοφτιαγμένο και ποιοτικό μοντέλο χωρίς υπερβολές και περιττά πράγματα.

    Σχόλια

    Σχόλια