Η BMW M4 Convertible Edition 30 Jahre.

    Πριν από 30 χρόνια, η BMW M GmbH πρόσθεσε στη γκάμα της για πρώτη φορά ένα ανοιχτό όχημα υψηλών επιδόσεων. Λίγο πριν ξεκινήσει το καλοκαίρι του 1988, η BMW M3 Convertible προσέφερε στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού την ευκαιρία να βιώσουν τη συγκίνηση ενός ανοιχτού, σπορ αυτοκινήτου σχεδιασμένου για καθημερινή χρήση, με κινητήρα και ανάρτηση αγωνιστικών προδιαγραφών

     Η σημερινή διάδοχος, BMW M4 Convertible (κατανάλωση μικτού κύκλου: 9,5 – 8,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 218 – 203 g/km), είναι η τελευταία εκδοχή αυτής της αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας. H BMW M4 Convertible Edition 30 Jahre ενσαρκώνει την ουσία αυτής της επιτυχημένης παράδοσης και αποκλειστικότητας.

     

    Η έκδοση περιορισμένης παραγωγής 300 αντιτύπων συνδυάζεται με το M Competition Package. Τα ατού του ανοιχτού τετραθέσιου είναι η ισχύς των 331 kW/450 hp, το σύστημα εξάτμισης M Sport, η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ειδικό SPORT mode και το εξαιρετικά σπορ σετάρισμα του συστήματος ελέγχου ευστάθειας DSC και του διαφορικού Active M. Αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού συνθέτουν το μοναδικό χαρακτήρα του οχήματος.

     

    Μοναδικά στοιχεία εξοπλισμού, χαρακτηριστική εμφάνιση.

    Προσφέρονται δύο παραδοσιακές αποχρώσεις για την BMW M4 Convertible Edition 30 Jahre. Η Macao Blue metallic παραπέμπει στο ντεμπούτο του μοντέλου υψηλών επιδόσεων πριν από 3 δεκαετίες. Η Mandarin II uni θυμίζει την απόχρωση Dakar Yellow, που προοριζόταν για τη δεύτερη γενιά BMW M3 Convertible.

    Στάνταρ χαρακτηριστικά του επετειακού μοντέλου είναι ένθετα BMW Individual High Gloss Shadow Line για το πλαίσιο της μάσκας BMW, τα βράγχια M, το λογότυπο του μοντέλου και οι σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες Μ σε σχέδιο αστεριού. Οι 20άρες ζάντες διατίθεται σε απόχρωση Orbit Grey matt που είναι αποκλειστική για τη συγκεκριμένη έκδοση.

    Η πλήρως δερμάτινη ταπετσαρία Merino, σε αποχρώσεις ασορτί με το επιθυμητό χρώμα αμαξώματος, κυριαρχεί στο εσωτερικό της BMW M4 Convertible Edition 30 Jahre. Με την εξωτερική απόχρωση Macao Blue metallic, υπάρχει δυνατότητα επιλογής από τους δίχρωμους συνδυασμούς Black/Fjord Blue και Black/Silverstone. Άλλα αποκλειστικά χαρακτηριστικά είναι αντίστοιχη, αντίθετη ραφή στα προσκέφαλα και πατάκια Μ με διακοσμητικό κορδόνι στην αντίστοιχη, αντίθετη απόχρωση. Μαύρες επιφάνειες εσωτερικού με κίτρινη αντίθετη ραφή προσφέρονται σε συνδυασμό με την  Mandarin II uni, ενώ διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού στην έκδοση Carbon Fibre περιλαμβάνονται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.

     

    Επιπλέον, το λογότυπο “30 Jahre Edition” είναι χαραγμένο στα κατώφλια θυρών και στα προσκέφαλα. Μία πλακέτα στη διακοσμητική λωρίδα εσωτερικού στο ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού φέρει, εκτός από το λογότυπο “30 Jahre Edition”, τον αριθμό “1/300”, υποδηλώνοντας ότι πρόκειται για Limited Edition.

     

    Παραδοσιακό μίγμα υψηλών επιδόσεων και open – air οδηγικής απόλαυσης.  

    Η BMW M4 Convertible Edition 30 Jahre αντιπροσωπεύει ένα μίγμα σπορτίφ στυλ και ανοιχτής οδηγικής απόλαυσης που τώρα έχει ωριμάσει μέσα από πέντε γενιές μοντέλων. Μία αυτοκινητιστική φιλοσοφία δοκιμασμένη στην αγωνιστική πίστα και τεχνολογία προερχόμενη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό είχαν ήδη αποτελέσει τη βάση για open-top οδηγική απόλαυση στην πρώτη BMW M3 Convertible.

    Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.3 L, με τετραβάλβιδη τεχνολογία, καταλυτικό μετατροπέα και 143 kW/195 hp, μοναδική τεχνολογία ανάρτησης και ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα με προεξέχοντες θόλους τροχών προέρχονται από το δίθυρο sedan, που προοριζόταν για χρήση σε αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού. Οι Roberto Ravaglia, Wilfried Vogt και Eric van de Poele είχαν κερδίσει το Παγκόσμιο, Ευρωπαϊκό και Γερμανικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού με την BMW M3 τους, ήδη τη σεζόν του 1987. Η έκδοση παραγωγής της BMW M3 έκανε επίσης ένα δυναμικό ξεκίνημα. Όταν οι πρώτες BMW M3 Convertibles βγήκαν στο δρόμο το καλοκαίρι του 1988, πάνω από 10.000 εκδόσεις sedan είχαν ήδη πουληθεί αντί των 5.000 που είχαν αρχικά προγραμματιστεί για λόγους έγκρισης τύπου. Με παραγωγή 786 μονάδων, η BMW M3 Convertible πρώτης γενιάς ήταν η πιο αποκλειστική έκδοση του επιτυχημένου μοντέλου. Αυτή κατασκευαζόταν μέχρι το 1991, στο τέλος με κινητήρια ισχύ αυξημένη στα 158 kW/215 hp, κάνοντας το ανοιχτό τετραθέσιο ένα από τα ταχύτερα οχήματα του είδους.

     

    Η δεύτερη γενιά της BMW M3 Convertible ακολούθησε το 1994, με γνήσιο λιτό χαρακτήρα και ένα προηγμένο σύστημα ασφάλειας. Μία straight six μονάδα 210 kW/286 hp προσέφερε μία τρομερά αναζωογονητική οδηγική εμπειρία. Δύο χρόνια αργότερα, μία εξελιγμένη έκδοση του straight six κινητήρα απέδιδε εντυπωσιακή ισχύ 236 kW/321 hp. Η BMW M3 Convertible διέθετε πρωτοποριακό σύστημα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής. Δύο μπάρες προστασίας, πίσω από τα προσκέφαλα, εκτείνονταν αυτόματα, εάν οι αισθητήρες ανίχνευαν κίνδυνο πιθανής ανατροπής και μαζί με τον εξαιρετικά άκαμπτο ανεμοθώρακα, εξασφάλιζαν βελτιστοποιημένη προστασία επιβατών.

    Η BMW M3 Convertible έκανε την είσοδό της στον 21ο αιώνα με την τρίτη γενιά του μοντέλου και νέο straight six κινητήρα. Το cabrio μοντέλο υψηλών επιδόσεων που λανσαρίστηκε το 2001 ήταν αισθητά πιο επίπεδο, φαρδύ και ισχυρό με κινητήρα 252 kW/343 hp. Πέραν της υψηλόστροφης φιλοσοφίας του κινητήρα, το μεταβλητό μπλοκέ διαφορικό Μ, τα συνθετικά φρένα και τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένες ζώνες ασφαλείας, προσέφεραν μία αυθεντική open-air αγωνιστική αίσθηση.

    Στην τέταρτη γενιά της BMW M3 Convertible που λανσαρίστηκε το 2008, οι μηχανικοί της BMW M GmbH είχαν μεταφέρει την υψηλόστροφη φιλοσοφία σε ένα κινητήρα V8. Εκτός από τη μέγιστη ισχύ των 309 kW/420 hp, εντυπωσίασε κυρίως η σταθερή απόδοση ισχύος του νέου κινητήρα. Σε αυτό προστέθηκε ο αναγνωρίσιμος ήχος του οκτακύλινδρου που ήταν ίδια ιδιαίτερα απολαυστικός με την οροφή ανοιχτή. Η BMW M3 Convertible της τέταρτης γενιάς διέθετε ηλεκτροϋδραυλικά ανοιγόμενο hardtop. Χάρη στη νέα δομή της οροφής, βελτιώθηκε η καταλληλότητα του σπορ αυτοκινήτου όχι μόνο για την αγωνιστική πίστα, αλλά και για καθημερινή χρήση όλο το χρόνο.

    Το λανσάρισμα της πέμπτης γενιάς το 2014 συνδέθηκε επίσης με μία αλλαγή στην ονομασία του μοντέλου σε BMW M4 Convertible. Η ισχύς αποδίδεται από έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo και ιδιαίτερη ευστροφία. Η πλούσια ροπή διατίθεται άμεσα και μέχρι τις υψηλές στροφές του κινητήρα, το βάρος έχει μειωθεί συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ προαιρετικά διατίθεται 7-τάχυτο κιβώτιο M διπλού συμπλέκτη με Drivelogic και διαφορικό Active M . Επομένως, η BMW M4 Convertible προσφέρει ιδανικές προϋποθέσεις για μέγιστες επιδόσεις στην αγωνιστική πίστα και ανώτερη οδηγική απόλαυση στις καθημερινές συνθήκες.

     

    Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

    Κατανάλωση μικτού κύκλου: 9,5 – 8,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 218 – 203 g/km

     

    Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2, καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση την εποχή της έγκρισης τύπου. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία και διαφέρουν ανάλογα με τις διαστάσεις ζαντών / ελαστικών. Οι τιμές για οχήματα που επισημαίνονται με (**)  ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. Αναφορικά με αυτά τα οχήματα, για σχετικούς φόρους και τα όποια ειδικά τέλη που βασίζονται σε εκπομπές CO2, οι τιμές CO2 ίσως διαφέρουν από αυτές που αναφέρονται εδώ (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία). Οι προδιαγραφές εκπομπών CO2 προσδιορίζονται σύμφωνα με την Οδηγία 1999/94/EC και την Pkw-EnVKV, και βασίζονται στις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2  που ορίζει ο κύκλος NEDC.

     

     

    Δελτίου Τύπου

    Σχόλια

    Σχόλια