ΝΕΟ PEUGEOT RIFTER

    Νέο όνομα για ένα μοντέλο με απαράμιλλο στυλ.

    Πλήρως εναρμονισμένο με το ξεχωριστό, premium στυλ, των πιο πρόσφατων δημιουργιών της μάρκας, το νέο PEUGEOT RIFTER υιοθετεί μία καινοτόμο εμφάνιση, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι φτιάχτηκε για τις καθημερινές περιπέτειες. Ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του γίνεται αντιληπτός από την πρώτη ματιά, είτε κυκλοφορεί στη ζούγκλα της πόλης, είτε στην ύπαιθρο.

     

    Εξοπλισμένο με το PEUGEOT i-Cockpit®, το νέο PEUGEOT RIFTER υπόσχεται μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, όσο κανένα άλλο μοντέλο στην κατηγορία του. Βασισμένο σε νέο πάτωμα/πλατφόρμα, το νέο PEUGEOT RIFTER διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που το καθιστούν ικανό να ανταπεξέλθει σε κάθε χρήση, και να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη. Διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με 5 ή 7 θέσεις, συνδυάζει άριστα την πρακτικότητα με την ευελιξία εσωτερικής διαμόρφωσης. Εφοδιάζεται με ιδιαίτερα οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες, και με τελευταίας γενιάς τεχνολογικό εξοπλισμό.

    Το νέο PEUGEOT RIFTER είναι ένας έμπειρος ταξιδευτής, και μπορεί να μετατρέψει την καθημερινή οδήγηση, σε ένα απολαυστικό κυνήγι της περιπέτειας.

    “Η PEUGEOT καινοτομεί, η PEUGEOT εκπλήσσει. Φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία ευρείας γκάμας προϊόντων high-end. Με το PEUGEOT RIFTER, η PEUGEOT ανανεώνει πλήρως τη γκάμα της και επιτυγχάνει τον τέλειο συνδυασμό ευελιξίας και οδηγικής απόλαυσης. Προικισμένο με μια ισχυρή προσωπικότητα και με ένα αέρα “chic”, το νέο PEUGEOT RIFTER εκφράζει την ελευθερία δράσης.”
    Jean-Philippe Imparato, PEUGEOT CEO

    Νέο όνομα για ένα μοντέλο με απαράμιλλο στυλ

    Η PEUGEOT δεν βάφτισε τυχαία το νέο μοντέλο της. Εύκολο και απλό, το όνομα PEUGEOT RIFTER, παραπέμπει κατευθείαν σε έναν κόσμο περιπέτειας στην ύπαιθρο. To PEUGEOT RIFTER έχει έντονη σχεδιαστική συνάφεια με όλα τα μοντέλα της γκάμας των επιβατικών της PEUGEOT.

    Το μπροστινό μέρος με το λιοντάρι σε περίοπτη θέση στο κέντρο της κάθετης μάσκας, είναι κοινό στοιχείο σε όλη την γκάμα της Peugeot. Η ξεχωριστή αισθητική του εμπρός μέρους, διακρίνεται και από τα LED φωτιστικά σώματα που προσδίδουν στο αυτοκίνητο μία ιδιαίτερη φωτιστική ταυτότητα. Από το πλάι, ξεχωρίζουν οι απόλυτα ισορροπημένες αναλογίες, το κοντό καπό, οι ψηλοί ‘ώμοι’, και οι κοντοί πρόβολοι. Απόλυτα εναρμονισμένες στο συνολικό σχεδιασμό, είναι και οι μπάρες οροφής. Τα στρογγυλεμένα άκρα του αμαξώματος εμπρός και πίσω, δίνουν στα παράθυρα και τις πόρτες ένα καινούργιο σχεδιαστικό μοτίβο. Τα τονισμένα φτερά συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία ενός αθλητικού προφίλ. Το νέο PEUGEOT RIFTER πατά σε ακτινωτές αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών(σε ορισμένες εκδόσεις).

    Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη πόρτα που εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση στο εξαιρετικά ευρύχωρο πορτμπαγκάζ. Και εδώ η αισθητική συγγένεια με τα υπόλοιπα μοντέλα της PEUGEOT είναι εμφανής χάρη στα φωτιστικά σώματα με τις τρείς φωτεινές λωρίδες.

    Το νέο PEUGEOT RIFTER δανείζεται και μερικά στιλιστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά από τον κόσμο των SUV: μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μεγάλοι τροχοί, μεγάλο κατώφλι θυρών, και πλαστικά προστατευτικά στα φρύδια των φτερών και τους προφυλακτήρες.

    Όλα τα παραπάνω χαρίζουν επάξια στο νέο μοντέλο τον τίτλο του γνήσιου εκπρόσωπου της ευελιξίας και της πολυχρηστικότητας: συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις για κυκλοφορία στην πόλη και δύναμη για μακρινές αποδράσεις στο ύπαιθρο ή τα μεγάλα ταξίδια. Και για εκείνους που απαιτούν κάτι ακόμα πιο μεγάλο, το PEUGEOT RIFTER προσφέρεται και σε μακρύτερη έκδοση (+35 εκατοστά) με απαράμιλλους εσωτερικούς χώρους και εξαιρετικό επίπεδο πρακτικότητας.

    Εσωτερικό με καθαρές γραμμές, με κυρίαρχο στοιχείο το PEUGEOT i-Cockpit®
    Άλλο ένα στοιχείο που τονίζει από την πρώτη ματιά τη συγγένεια του PEUGEOT RIFTER με τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, είναι και ο εσωτερικός σχεδιασμός του.

    Με σήμα κατατεθέν του εσωτερικού το PEUGEOT i-Cockpit®, το νέο μοντέλο προσφέρει τεράστιους χώρους, απόλυτα ισορροπημένες φόρμες, ορατή τεχνολογία, και μοναδικό επίπεδο ποιότητας συναρμογής.
    Το PEUGEOT i-Cockpit® προσφέρει μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, γεγονός που έχει μέχρι σήμερα εκτιμηθεί από πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες της μάρκας. Στην αίσθηση οδηγικής απόλαυσης καθοριστικό ρόλο παίζουν:

    • Το μικρό τιμόνι με flat το επάνω και κάτω μέρος για καλύτερο πιάσιμο και βελτιωμένο κράτημα
    • Οθόνη αφής 8ιντσών, εύκολα προσβάσιμη και στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
    • Σύστημα head-up display με μοντέρνα σχεδίαση, περίγραμμα χρωμίου, και κόκκινους δείκτες. Για περισσότερη ευκολία στην ανάγνωση των πληροφοριών η οθόνη είναι έγχρωμη.

    Η θέση οδήγησης, προσεγμένη μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, περιλαμβάνει κομψούς διακόπτες χρωμίου για το χειρισμό του κλιματισμού. Είναι άμεσα προσβάσιμοι και περιβάλλουν την οθόνη θερμοκρασίας σε καθαρή λευκή απόχρωση. Σε ορισμένες εκδόσεις, διατίθεται και ηλεκτρικό χειρόφρενο που απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μεγάλος αποθηκευτικός χώρος.

     

    Ακόμα μεγαλύτερη δόση στυλ για την έκδοση GT Line

    Έντονα ξεχωριστή η έκδοση GT Line διαθέτει αποκλειστικά αισθητικά γνωρίσματα σε ειδική απόχρωση Black Onyx, όπως είναι η μάσκα, οι πλευρικοί καθρέφτες, οι μπάρες οροφής, ακόμα και τα ένθετα στα πλευρικά προστατευτικά.

    Το μοναδικό στυλ συμπληρώνεται από τις 17άρες αλουμινένιες ζάντες “Aoraki”, και τα λογότυπα GT Line στα φτερά και στην πίσω πόρτα.

    Στο εσωτερικό της συγκεκριμένης ειδικής έκδοσης ξεχωρίζουν το δερμάτινο τιμόνι, η απόχρωση των στοιχείων του ταμπλό σε “Quente Brown”, οι ταπετσαρίες “Tissu Casual”, και το ειδικό φόντο, σε μοτίβο σημαίας τερματισμού, των οργάνων.

    Οδηγική απόλαυση 100% PEUGEOT

    Το νέο PEUGEOT RIFTER σχεδιάστηκε πάνω στην πλατφόρμα EMP2, γνωστή πλέον για τα δυναμικά της προτερήματα. Σε συνδυασμό με ειδικά εξελιγμένες λύσεις που προφέρουν ευκολία διαμόρφωσης και φόρτωσης στο πίσω μέρος, το PEUGEOT RIFTER συνδυάζει ιδανικά την άνεση και την οδική συμπεριφορά σε βαθμό που συναντάται για πρώτη φορά στην κατηγορία.

    Το άψογο κράτημα του δρόμου εξασφαλίζει η υιοθέτηση εμπρός ανάρτησης τύπου McPherson καθώς και η πίσω με ημιάκαμπτο άξονα. Στη διατήρηση του εξαιρετικά υψηλού επιπέδου αίσθησης του δρόμου συμβάλλει και το ειδικό set-up των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης.

    Στοιχεία όπως το PEUGEOT i-Cockpit®, η υψηλή θέση οδήγησης, και η μικρή διάμετρος του κύκλου στροφής (10.9μ.) είναι υπεύθυνα για την μοναδική ευελιξία και την ιδανική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, προσδίδει στο αυτοκίνητο δυνατότητες κίνησης και «εκτός δρόμου».

    Περισσότερες δυνατότητες

    Ακόμα και οι λάτρεις της περιπέτειας, έχουν τη δυνατότητα κίνησης «παντός εδάφους» χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης/Advanced Grip Control, το οποίο σε συνδυασμό με τα ελαστικά M&S της MICHELIN, παρέχει απόλυτο και σε πραγματικό χρόνο, έλεγχο της ολίσθησης των τροχών. Το σύστημα συνεργάζεται επίσης και με το βοήθημα ελέγχου κατάβασης/Hill Assist Descent Control (HADC), το οποίο διατηρεί την ιδανική ταχύτητα σε κατάβαση δρόμων με μεγάλη κλίση.

    Προκειμένου το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί στις πιο απαιτητικές χρήσεις, η στιβαρότητα και η αντοχή του έπρεπε επίσης να αποτελέσουν αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τις εξαντλητικές δοκιμές που υποβλήθηκε σε κάθε τύπο οδοστρώματος και κλιματικών συνθηκών.
    “Η περιπέτεια είναι η ζωή μου και η ελεύθερη κυκλοφορία είναι πολύτιμος σύντροφός μου!
    Η καθημερινή μου ζωή είναι μια ατελείωτη εξερεύνηση σε ότι έχουν να μου προσφέρουν η φύση και οι πόλεις: σκι, ορεινή ποδηλασία, πεζοπορία, skateboarding, τζετ σκι, αγωνιστικά αυτοκίνητα/μοτοσυκλέτες… Και ήμουν αρκετά τυχερός να δοκιμάσω το νέο PEUGEOT RIFTER. Τα δυναμικά του χαρακτηριστικά η ακριβής οδική συμπεριφορά, και η ευκινησία του με εντυπωσίασαν. Μπορώ να σας πω ότι σχεδιάστηκε για να με υποστηρίζει σε κάθε περίπτωση.”

    Stéphane Peterhansel, οδηγός αγώνων. 13 φορές νικητής σε αγώνες Rally Raid, στην κατηγορία αυτοκινήτων/μοτοσυκλετών.

    Γκάμα κινητήρων υψηλών επιδόσεων

    Οι προσπάθειες στον τομέα της αρχιτεκτονικής του οχήματος και η μείωση του συνολικού βάρους του, αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στο ‘κυνήγι’ του περιορισμού τόσο των εκπομπών του CO2 όσο και της κατανάλωσης. Οι κινητήρες του νέου μοντέλου πληρούν τις πρόσφατες προδιαγραφές Euro 6.2 και υπερκαλύπτουν ήδη τα μελλοντικά πρότυπα κύκλου οδήγησης WLTC.

    Σε κινητήρες βενζίνης διατίθενται δύο επιλογές του κινητήρα 1.2 PureTech:
    PureTech 130hp S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8 (διαθέσιμο το 2019)
    PureTech 110hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση πολύ χαμηλής κατανάλωσης.
    Η έκδοση με τον PureTech 130 περιλαμβάνει και φίλτρο μικροσωματιδίων βενζίνης, που περιορίζει δραστικά τις εκπομπές μικροσωματιδίων.

    Σε κινητήρες diesel, διατίθενται 3 επιλογές του κινητήρα 1.5 BlueHDi:
    BlueHDi 130hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8
    BlueHDi 100hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση S&S πολύ χαμηλής κατανάλωσης
    BlueHDi 75hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
    Όλοι οι κινητήρες Diesel εφοδιάζονται με σύστημα καταλυτικού μετατροπέα SCR (selective catalytic reduction). Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τον έλεγχο των εκπομπών κατά την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς να απαιτείται πρόσθετο φίλτρου μικροσωματιδίων.

    Κορυφαίες τεχνολογίες

    Καθώς ανταποκρίνεται στις ανάγκες της καθημερινής ζωής, το νέο PEUGEOT RIFTER εφοδιάζεται με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της μάρκας.
    Ο κατάλογος των τεχνολογικών εξοπλισμών είναι εντυπωσιακός και μοναδικός για την κατηγορία, και περιλαμβάνει, ανάλογα με τις εκδόσεις, τα παρακάτω συστήματα:
    Ηλεκτρικό χειρόφρενο. Τη θέση του μοχλού καταλαμβάνει ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα.
    Ενεργό cruise control/adaptive cruise control διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα και προσαρμόζει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Σε περίπτωση που υπάρχει και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, υπάρχει η δυνατότητα και της πλήρους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.
    Αναγνώριση ορίων ταχύτητας εμφανίζει το όριο ταχύτητας του δρόμου και προσαρμόζει τη λειτουργία του περιοριστή ταχύτητας/cruise control.
    Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας διορθώνει την πορεία σε περίπτωση απόσπασης της προσοχής του οδηγού.
    Ειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού. Μία κάμερα αναλύει τη συμπεριφορά του οδηγού και τις κινήσεις του τιμονιού. Μόλις το σύστημα διαγνώσει απόσπαση της προσοχής του οδηγού ενεργοποιεί μία οπτική και ηχητική προειδοποίηση.
    Ενεργό σύστημα φρένων/Active Safety Brake που ενεργοποιείται σε περίπτωση διάγνωσης επερχόμενης σύγκρουσης.
    Έλεγχος σταθερότητας τρέιλερ/tow bar stability control που σταθεροποιεί το ρυμουλκούμενο ώστε να αποτραπούν οι κινήσεις αποσταθεροποίησης, και επιβραδύνει εφόσον είναι απαραίτητο, το αυτοκίνητο.
    Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων
    Κάμερα οπισθοπορείας “Visiopark 180°” με δυνατότητα απεικόνισης του χώρου πίσω από το αυτοκίνητο σε εύρος τόξου180 μοιρών, και με δυνατότητα zoom σε περίπτωση πολύ κοντινής απόστασης του εμποδίου
    Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων/Active Blind Spot Monitoring system με οπτικές προειδοποιήσεις στους πλευρικούς καθρέφτες.
    Είσοδος και εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί.

    Τελευταίας γενιάς infotainment
    Μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 8”. Εύκολα προσβάσιμη, περιλαμβάνει δύο θύρες USB υποδοχή τύπου jack, σύνδεση Bluetooth και ασύρματο φορτιστή κινητού.
    Εφαρμογή Mirror Screen συμβατή με Android Auto, Apple CarplayTM και MirrorLink®.
    Σύστημα πλοήγησης 3D navigation με λειτουργία φωνητικών εντολών. Ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες κυκλοφορίας (TomTom Traffic).

    Έξυπνη λειτουργικότητα

    Το νέοPEUGEOT RIFTER προσφέρει ευκολία στη διαμόρφωση των εσωτερικών του χώρων. Τόσο η 5θέσια όσο και η 7θέσια διάταξη της καμπίνας είναι διαθέσιμες και στα δύο μήκη του αμαξώματος (Standard 4.40μ. και Long 4.75μ).

    Κάθε ένα από τα 3 καθίσματα στην πίσω σειρά, εφοδιάζεται με άγκιστρα παιδικού καθίσματος, ενώ έχουν και τη δυνατότητα αναδίπλωσης μέσα στο πάτωμα μέσω της λειτουργίας “Magic Flat” (διαθέσιμη από τα μέσα του 2019).

    Στη μακριά έκδοση, τα 2 ανεξάρτητα καθίσματα στη σειρά 3 μπορούν να γλιστρήσουν και να αφαιρεθούν για να προσαρμοστούν σε όλες τις καταστάσεις δίνοντας προτεραιότητα είτε στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είτε στον χώρο των ποδιών για τους επιβάτες. Με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού που ‘εξαφανίζεται’ μέσα στο πάτωμα, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς φορτίων μεγάλου μήκους.

    Το πορτμπαγκάζ του νέου PEUGEOT RIFTER έχει χωρητικότητα 775 λίτρα στην έκδοση κανονικού μήκους, και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 4,000 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, στην μακριά έκδοση.

    Η πίσω εταζέρα μπορεί να τοποθετηθεί σε ειδική θέση στις πλάτες των καθισμάτων της 2ης σειράς.
    Ο ειδικός αερόσακος οροφής (“Bag In Roof”) του συνοδηγού αφήνει ελεύθερο το χώρο στο ταμπλό, ώστε να δημιουργηθεί ένα πολύ χρήσιμο ψυχόμενο κλειστό ντουλαπάκι. Η συνολική χωρητικότητα των αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα, αγγίζει το εκπληκτικό για την κατηγορία, νούμερο των 186λίτρων (ανάλογα με την έκδοση).

    Από την ημέρα που παρουσιάστηκε το 2002, η εμβληματική οροφή Zénith®αποτελεί ορόσημο για την κατηγορία. Αποτελείται από ένα γυάλινο τμήμα που καλύπτεται με ηλεκτρική κουρτίνα. Σε όλο το πλάτος της διαθέτει μία αψίδα με αποθηκευτικούς χώρους (ντουλαπάκι οροφής χωρητικότητας 14λίτρων).

    Ευκολία στην καθημερινότητα

    Η βελτιστοποίηση των συρόμενων πλαϊνών θυρών επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στην καμπίνα μέσω ενός μεγαλύτερου ανοίγματος. Η νέα σχεδίαση στις μπάρες οροφής αφήνει πλέον ελεύθερο χώρο μέσα στην καμπίνα.

    Μοναδική σε αυτή την κατηγορία, η μεγάλη πίσω πόρτα εξακολουθεί να περιλαμβάνει και το ανοιγόμενο πίσω παράθυρο. Αυτή η πρακτική λύση επιτρέπει την πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει η πίσω πόρτα. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την παραλαβή ενός αντικειμένου μέσα από το πορτμπαγκάζ, ή όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο κοντά σε εμπόδιο.

    Η παγκόσμια παρουσίαση του PEUGEOT RIFTER θα γίνει στην Διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018. Το νέο μοντέλο θα ξεκινήσει να πωλείται στις αρχές του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Vigo (Ισπανία) και του Mangualde (Πορτογαλία).

    Δελτίο Τύπου

    Σχόλια

    Σχόλια