Πρώτη γνωριμία με τη νέα BMW X2

    Μια σύντομη οδηγική γνωριμία στη χώρα μας με το μικρότερο SUV της BMW, ήταν αρκετή για να κερδίσει την καρδιά μας.

    Δεν έχει σημασία αν είναι σεντάν, κουπέ, station, SUV, SAV ή SAC (Sport Activity Coupe) όπως ονομάζεται η νέα X2. Κάθε BMW κατασκευάζεται από οδηγούς για οδηγούς.  Αυτό το αντιλαμβάνεται κανείς από τη θέση οδήγησης, την απόκριση των κινητήρων, των κιβωτίων και τη λειτουργία της ανάρτησης, σε λίγα μόλις χιλιόμετρα.

    Ειδικότερα η X2, η οποία κατασκευάστηκε για να αποτελέσει τον πιο συναισθηματικά φορτισμένο πόλο της X1 στην πρώτη βαθμίδα των SUV της BMW, δεν θα μπορούσε παρά να έχει ενισχυμένο τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Και τον έχει, τόσο ως απόδοση όσο και ως σχεδίαση, καθώς κάνει ότι μπορεί για να δείξει σπορ, δυναμική και πολλά υποσχόμενη. Ταυτόχρονα, ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής cd:0,28 αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο η αισθητική που απασχόλησε του σχεδιαστές της X2.

    Με 8 εκατοστά λιγότερα στο μήκος της από την X1, στην οποία βασίζεται, πιο χαμηλό αμάξωμα, ακόμα μικρότερη απόσταση από το έδαφος, κουπέ χαρακτηριστικά σχεδίασης και μεγάλους τροχούς –που ξεκινούν από 17 και φτάνουν έως τις 20 ίντσες- αποπνέει δυναμισμό και εμφανίζεται πολύ πιο αθλητική και νεανική από την ήδη όμορφη «αδελφή» της.

     Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Παρότι βρεθήκαμε για μόλις δύο ώρες πίσω από το τιμόνι της, ήταν εύκολο να εκτιμήσουμε την ευελιξία της, το  άμεσο σύστημα διεύθυνσης, την ελάχιστη κλίση στις στροφές και τη σφιχτή αλλά όχι κουραστική ανάρτηση. Δεν ξέρω επακριβώς ποια “μαγική συνταγή” έχουν οι μηχανικοί από το Μόναχο. Καταφέρνουν όμως από τη σειρά 1 έως και την 7, να επιτυγχάνουν τα πιο ισορροπημένα set up στα αυτοκίνητά τους για χρήση δρόμου. Στα παραπάνω θετικά προσθέστε τον δίλιτρο κινητήρα diesel με τους 190 ίππους και τη ροπή των  400 Nm. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, στέλνει το αμάξωμα των 1.600 κιλών στα 221 χλμ./ώρα εύκολα και χαλαρωτικά.

    Επιτυχία της BMW αποτελεί επίσης το γεγονός ότι παρότι οι διαστάσεις της X2 μειώθηκαν, οι χώροι παραμένουν απόλυτα επαρκείς. Τέσσερα άτομα άνετα και οριακά πέντε θα φιλοξενηθούν στο ποιοτικό εσωτερικό, με διαθέσιμο όγκο για τις αποσκευές 470 λίτρων.

    Οι  τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τα 33.200 ευρώ για την τρικύλινδρη X2 sDrive 18d των 140 ίππων, που θα είναι διαθέσιμη από τον Μάρτιο, και καταλήγουν στις 52.900 ευρώ της έκδοσης xDrive25d. Η νέα πρόταση της BMW μόνο προσιτή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, υπό το πρίσμα ότι ανήκει στην κατηγορία C από άποψη διαστάσεων.

    Από την άλλη πλευρά, οδηγώντας την αντιλαμβάνεσαι του λόγους που επιβάλλουν το σημαντικό premium του κόστους σε σχέση με τον αντίστοιχου μεγέθους ανταγωνισμό. Ταυτόχρονα διαπιστώνεις ότι για το 99% των μεταφορικών σου αναγκών το μέγεθος της X2, ειδικά αν κινείσαι αρκετά και στην πόλη, είναι το ιδανικό. Ταυτόχρονα, «τρέχουν» προωθητικές ενέργειες με το λανσάρισμα και συγκεκριμένα για τις εκδόσεις sDrive 18i, sDrive 20i και sDrive 18d, με επιπρόσθετο εξοπλισμό και μειωμένες τιμές.

    Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμες εκδόσεις και το κόστος τους με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού.

    ΕΚΔΟΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ      ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ (€)

    X2 sDrive20i                          42.300

    X2 xDrive20d                         51.700

    X2 xDrive25d                         52.900

    X2 sDrive18d (03/2018)      40.900

    X2 xDrive18d (03/2018)      44.800

    X2 sDrive18i (03/2018)       33.200

    X2 xDrive20i (03/2018)       45.100

    Κείμενο: Νίκος Γιαννούλας

    Εικόνες: Γιώργος Καραγιωργάκης

    Σχόλια

    Σχόλια