Live Test: Aprilia Shiver 900

    Ένα σημαντικό naked στη μεσαία κατηγορία ήρθε στο live test του Motornews και δεν είναι άλλο από το Shiver 900 της Aprilia

    To Aprilia Shiver 900 ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

    Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

    Και πάνω που κοιτάζεις και ξανακοιτάζεις το Shiver, σου αρέσει και χαμογελάς κάθε φορά που το οδηγείς, έρχεται η στιγμή που πέφτει το μάτι σου πάνω στην τιμή αγοράς του. 8.320€!!! Κι όμως αυτή η πολύ σύγχρονη, υπέροχη οδηγικά και με πλούσιο εξοπλισμό μοτοσικλέτα κοστίζει περίπου 8 χιλιάρικα. Αυτό από μόνο του βάζει στην πρώτη γραμμή καθώς είναι ξεκάθαρα value for money επιλογή και μάλιστα από τις κορυφαίες.

    Μοτοσικλέτα που κάθε μέρα θα την χαίρεσαι, θα σε διασκεδάζει με ασφάλεια και θα σου παρέχει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες απλόχερα… αναρωτιέμαι τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

    Εκεί που το Shiver δίνει τα ρέστα του είναι στην οδική συμπεριφορά. Η μοτοσικλέτα είναι εκπληκτικά στημένη, εμπνέει απίστευτη εμπιστοσύνη και γίνεται ικανό όπλο στα χέρια του έμπειρου.

    Το υβριδικό πλαίσιο σε συνδυασμό με τις ποιοτικές αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 41mm, μονό αμορτισέρ πίσω διαδρομής 130mm) προσφέρουν πολύ καλή πρόσφυση σε όλα τα τερέν, εξαιρετική ευελιξία και παράλληλα καλή σταθερότητα ιδιαίτερα στην ευθεία. Στις στροφές το Aprilia στρίβει με τη σκέψη, έχει μια ελαφριά νευρικότητα στο πρώτο κομμάτι της στροφής, αλλά στο apex είναι άπαιχτο. Σταθερό, κρατάει υπέροχα τη γραμμή του και γέρνει όσο θέλεις… ή μάλλον όσο αντέχεις. Τα φρένα βρίσκονται σε άλλο πλανήτη με δύναμη και αίσθηση κορυφαία.

    Χωρίς αμφιβολία, η οδική συμπεριφορά είναι το δυνατό σημείο του Shiver. Πολύ διασκεδαστικό, με υπέροχη αίσθηση που κάνει τον αναβάτη να χαμογελάει και εύκολο σε όλες τις συνθήκες.

    Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

    Μεγάλη αναβάθμιση έχει δεχτεί ο κινητήρας του Shiver καθώς από τα 750cc έχει αυξηθεί στα 900cc. Ο δικύλινδρος V90 των 896 κ.εκ. αποδίδει 95 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με τη ροπή να έχει την τιμητική της στα 9,2 χλγμ στις 6.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω Ride-By-Wire σύστημα ψεκασμού ενώ την μετάδοση έχει αναλάβει 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αλυσίδα.

    Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου συνόλου είναι η ροπάτη λειτουργία του και το τράβηγμα από χαμηλά. είναι γεμάτο παντού, ιδιαίτερα στην χαρτογράφηση Sport (έχει ακόμα δυο, Tour και Rain). Δεν εντυπωσιάζει με την ισχύ του, ωστόσο είναι απολαυστικός, διασκεδαστικός και πλήρως εκμεταλλεύσιμος σε όλες τις συνθήκες. Είναι βέβαιο πως το Shiver ακόμα και με τους φαινομενικά “λίγους” 95 ίππους θα κλείσει σπίτια σε ισχυρότερα σύνολα σε ένα ορεινό στροφιλίκι… και από ήχο; Τρέλα!

    Στην πόλη ο κινητήρας είναι φιλικός, η απόκριση στο γκάζι αρκετά καλή, ενώ οι χαρτογραφήσεις, το Traction Control και το ABS βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο εξέλιξης. Από κατανάλωση, το Shiver δεν είναι το πιο οικονομικό καθώς μέχρι στιγμής τα 7 λίτρα/100Km έρχονται με σχετικά προσεκτική οδήγηση.

    Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

    Εργονομικά το Aprilia είναι πολύ δυνατό και παρότι naked καλύπτει σχεδόν άριστα την καθημερινότητα. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, σχετικά χαμηλή και το σώμα τοποθετείται όρθιο, με μια ελαφριά κλίση προς το τιμόνι. Ορατότητα υπάρχει άψογη προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ διακόπτες, καθρέπτες και όργανα συμβάλουν σε μια άνετη καθημερινότητα.

    Το ψηφιακό πολυόργανο παρέχει όλες τις ενδείξεις, είναι έγχρωμο και διαθέτει σύστημα multimedia aMP στο οποίο μπορείς να συνδεθείς με το smartphone σου και να παρακολουθήσεις τις κλίσεις σου ή να δεις φακέλους με αρχεία ήχου και εικόνας.

    Συνολικά, το Shiver είναι εξαιρετικό εργονομικά και παίρνει πολύ καλό βαθμό στην καθημερινότητα. Μοναδικό αγκάθι στο Shiver είναι το κόψιμο του τιμονιού το οποίο είναι χειρότερο και από RSV4 Factory!

    Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

    Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη είχαμε τέλος του μήνα καθώς παραλάβαμε το νέο Aprilia Shiver 900 για δοκιμή. Πρόκειται για το ανανεωμένο μεσαίο naked της ιταλικής φίρμας το οποίο ήρθε να αντικαταστήσει και κυρίως να αναβαθμίσει το προηγούμενο Shiver 750.

    Εξωτερικά, το νέο Shiver δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα από τον προκάτοχό του και μόνο οι λεπτομέρειες είναι εκείνες που το διαχωρίζουν. Δίνει την εντύπωση πως είναι πιο μεγάλο και φαρδύ από το 750, ωστόσο παραμένει μαζεμένο και επικεντρωμένο στον αναβάτη. Το φανάρι εμπρός έχει δεχτεί μικρές αλλαγές στο σχεδιασμό, ψαλίδι-ανάρτηση πίσω μοιάζουν ίδιες, το ίδιο και το πλαίσιο-ρεζερβουάρ, ενώ εντελώς καινούριες είναι σχεδιαστικά οι εξατμίσεις. Ολοκαίνουριο είναι και το ψηφιακό πολυόργανο με έγχρωμη οθόνη και multimedia σύστημα.

    Συνολικά, το Shiver δεν άλλαξε ριζικά – καλύτερα, δεν άλλαξε σχεδόν καθόλου – κάτι που έχει δύο όψεις. Η μία θετική ότι σέβεται το παλιότερο μοντέλο και κρατάει δυνατά τις γραμμές του Shiver, η άλλη αρνητική, ότι κάποιος θα περίμενε ένα πολύ πιο φρέσκο και ανανεωμένο μοντέλο.

    Σχόλια

    Σχόλια