Το νέο Civic diesel είναι η πιο δυναμική, πολιτισμένη και προηγμένη έκδοση στην ιστορία του μοντέλου

    Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback. Αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου για τη Honda στην κατηγορία C, επωφελούμενη από το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης ενός μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας.

    • Σπορ, προηγμένη και ξεχωριστή σχεδίαση

    • Σχεδιασμένο για μία συναρπαστική και δυναμική οδηγική εμπειρία

    • Πλήρως ανανεωμένος 1.6 i-DTEC diesel προσφέρει εξαιρετική απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και πολιτισμένη λειτουργία

    • Παραμένει κορυφαίο σε ευρυχωρία σε συνδυασμό με βελτιωμένη πρακτικότητα

    • Νέα γενιά Honda Connect με αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία

    • Οι τεχνολογίες Honda SENSING κάνουν το νέο Civic ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία

     

    Το Civic είναι βασικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη και βρίσκεται στην καρδιά τόσο των πωλήσεων όσο και της παράδοσης της μάρκας στην περιοχή σε επίπεδο παραγωγής. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda και στόχος για την ομάδα εξέλιξης ήταν μία δυναμική ανανέωση του μοντέλου, που το τοποθετεί σε μία δική του κατηγορία

    «Η δημιουργία της δέκατης γενιάς Civic αντιπροσωπεύει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα προγράμματα εξέλιξης νέου μοντέλου στην ιστορία της Honda,» δήλωσε ο Mitsuru Kariya, Αρχιμηχανικός & Επικεφαλής του Project. «Πέρα από την πρωτοφανή εκμετάλλευση R&D πόρων, η διαδικασία εμπεριείχε και την εμπλοκή των τμημάτων πωλήσεων και παραγωγής σε όλο τον κόσμο, από τη Β. Αμερική και την Ιαπωνία, μέχρι την Ευρώπη, τη Ν. Αμερική και την Ασία. Το πιο σπορ Civic όλων των εποχών, έθεσε νέα πρότυπα στην compact κατηγορία σε επίπεδο δυναμικών επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου, ευρυχωρίας, ασφάλειας και ποιότητας εσωτερικού.»

    Η κατάκτηση όμως της ‘κορυφής’ της κατηγορίας – χωρίς επιπτώσεις στην τιμή πώλησης, στην κατανάλωση και την κατασκευή – απαιτούσε μία νέα προσέγγιση και νέες τεχνικές στην κατασκευή του αμαξώματος, την αεροδυναμική και το σχεδιασμό του πλαισίου. Η ομάδα εξέλιξης εστίασε τις προσπάθειές της στην υλοποίηση του βασικού σλόγκαν του project ‘otokomae’ που αποτυπώνει όλους τους στόχους της. Το Otokamae ενσαρκώνει μία αίσθηση φινέτσας και κομψότητας αλλά και εσωτερικής ομορφιάς.

    Η ομάδα εξέλιξης πραγματοποίησε εκτενείς δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες, αξιολογώντας ακόμα και Ευρωπαϊκά πολυτελή οχήματα, προκειμένου να ορίσει τους στόχους της για οδηγική άνεση, οδική συμπεριφορά, κατευθυντικότητα, χαρακτηριστικά NVH, ποιότητα εσωτερικού και καθολικά πολιτισμένη λειτουργία.

    Βασισμένο σε μία κληρονομιά 45 χρόνων, το αυτοκίνητο παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic “ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο”. Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στυλ και ευέλικτης πρακτικότητας – με έμφαση σε μία απολαυστική δυναμική συμπεριφορά.

    Η δυναμική σιλουέτα ενισχύει τη σπορ προσωπικότητα του Civic με έκδηλη αυτοπεποίθηση. Φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του, το νέο Civic έχει κοντούς προβόλους και ισχυρές γραμμές που προδίδουν τα υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης. Μία ζωηρή και επιθετική φυσιογνωμία, προτεταμένοι θόλοι των τροχών και ανάγλυφες εμπρός και πίσω εισαγωγές αέρα υποδηλώνουν το σπορ χαρακτήρα του Civic.

    Το νέο Civic σχεδιάστηκε εξ αρχής για να πληροί τις απαιτήσεις μιας ευέλικτης και απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς. Ένα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνολογιών και τεχνικών κατασκευής – συμπληρώνει το χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ ένα προηγμένο, νέο σύστημα ανάρτησης συμβάλλει σε μία απολαυστική οδηγική εμπειρία.

    Η νέα φαρδύτερα και μακρύτερη πλατφόρμα δημιουργεί ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από μία απλή δομή, χωρίς περιττά στοιχεία, νέες τεχνολογίες, εξαιρετική ποιότητα και υλικά υψηλών προδιαγραφών. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου. Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα του νέου Civic. Το νέο Civic συνεχίζει τη φήμη του μοντέλου σαν ένα όχημα που συνδυάζει απαράμιλλους χώρους επιβατών και αποσκευών με ευέλικτη, πρακτική χρηστικότητα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Honda περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

    Εκτός από το νέο Civic i-DTEC diesel, η σειρά περιλαμβάνει επίσης δύο νέους βενζινοκινητήρες VTEC TURBO.

    Η σειρά τεχνολογιών προηγμένης ασφάλειας & υποστήριξης οδηγού Honda SENSING που διατίθεται με όλες τις εκδόσεις διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο είναι από τα ασφαλέστερα στην κατηγορία του.

    Το νέο πεντάθυρο Civic hatchback θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στη Βρετανική μονάδα παραγωγής της Honda και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο.

    Οι φιλοσοφίες, η προσέγγιση και οι τεχνολογίες που ενσαρκώνει το νέο Civic επιβεβαιώνουν τη θέση της Honda ως μιας σπορ, προηγμένης μάρκας, και παράλληλα τη δέσμευσή της στην Ευρώπη και στην compact κατηγορία.

     

    • Συναρπαστική, νέα ερμηνεία της σχεδιαστικής ταυτότητας του Civic

    • Χαμηλότερο, φαρδύτερο και μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο για πιο αεροδυναμική σιλουέτα και στιβαρό στήσιμο που αποπνέει σιγουριά και αυτοπεποίθηση

    • Κορυφαία αεροδυναμική

    Με δυναμικό νέο στήσιμο και προηγμένη αεροδυναμική, το νέο Civic προάγει τη σχεδίαση στην επόμενη εποχή. Ένα αεροδυναμικό, σφηνοειδές αμάξωμα αποτυπώνει μία νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της Honda που προσδίδει έναν ισχυρό και σπορ χαρακτήρα. Οι έντονες γραμμές πλαισιώνονται από το πιο ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο στη μικρομεσαία κατηγορία, που περιλαμβάνει ποδιές πλήρους κάλυψης κάτω από το αμάξωμα.

    Η αθλητική εμφάνιση ξεκινά με ένα χαμηλωμένο αμάξωμα μεγάλου πλάτους. Το νέο Civic είναι 30 mm φαρδύτερο, 136 mm μακρύτερο και 20 mm χαμηλότερο από το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Οι πλούσιες διαστάσεις προάγουν την ξεχωριστή σχεδίαση και το σπορ στυλ, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά και την αυξημένη ευρυχωρία του εσωτερικού.

    Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά τονίζουν το μεγάλο πλάτος, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι και η αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος  ενισχύουν τη δυναμική αίσθηση που αποπνέει το εξωτερικό.

    «Εκείνο με το οποίο επιδιώξαμε να  τονίσουμε στο πλήρως ανανεωμένο Civic ήταν ένα γνήσιο ταλέντο,» σχολιάζει ο Mitsuru Kariya, Αρχιμηχανικός & Επικεφαλής του Project. «Και μπορεί αυτό να μην έχει άμεση σχέση με το στυλ, ωστόσο η αθλητική εξωτερική εμφάνιση πρέπει να υποδηλώνει τις δυναμικές αρετές και τις τεχνολογίες που κρύβει το αυτοκίνητο.»

    Οι σπορ και προηγμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες περιλαμβάνουν έναν κοντό εμπρός πρόβολο με χαρακτηριστικούς αεραγωγούς και μία σπορ και δυναμική παρουσία. Το αποτέλεσμα είναι μία έντονη, δυναμική και σύγχρονη εκδοχή της ταυτότητας Honda, που ενσωματώνει τους χαρακτηριστικούς προβολείς Honda.

    Το επάνω άκρο των φώτων συναντά το αντίστοιχο τμήμα της μάσκας στο εμπρός άκρο του καπό, για τη δημιουργία μιας κομψής, συνεχούς λωρίδας σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, που ενισχύει το στιβαρό του στήσιμο. Ανάλογα με την έκδοση, τα λεπτά, high-tech εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν είτε προηγμένους προβολείς LED ή λαμπτήρες αλογόνου τύπου projector. Όλα τα μοντέλα περιλαμβάνουν φώτα ημέρας LED που φωτίζουν μία λωρίδα σχήματος μπαστουνιού του χόκεϊ στην εξωτερική πλευρά των φωτιστικών μονάδων.

    Οι λείες και σφηνοειδείς γραμμές του αμαξώματος συνεχίζονται στα πλευρά του αυτοκινήτου, με μία χαρακτηριστική γραμμή να διχοτομεί τις λαβές των εμπρός και πίσω θυρών πριν καταλήξει στα χαρακτηριστικά, σχήματος C πίσω φώτα LED. Στο sedan, αυτά προσφέρουν μία ακόμα εντυπωσιακή ερμηνεία της νέας χαρακτηριστικής σχεδίασης Civic, με το πάνω άκρο των φώτων να εκτείνεται μέχρι την αεροτομή.

    Μία δεύτερη, κάτω πλαϊνή, χαρακτηριστική γραμμή αμαξώματος εκτείνεται από τη βάση της εμπρός πόρτας πίσω από τον εμπρός τροχό, μέχρι τις πόρτες και συναντά τους πίσω θόλους των τροχών, δημιουργώντας μία αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός που τονίζει τις δυναμικές δυνατότητες του αυτοκινήτου.

    Η έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής, με μία κεραία τύπου πτερυγίου, ρέει στις κολόνες C που επεκτείνουν το δυναμικό σχήμα προς τα πίσω. Χαρακτηριστικές εξοχές στην οροφή του hatchback ανεβαίνουν από το πάνω τμήμα των κολόνων C προς τις πάνω γωνίες του πίσω παρμπρίζ και συναντούν την ‘αιωρούμενη’ αεροτομή της οροφής. Μία δεύτερη αεροτομή, πιο χαμηλά, στην πίσω πόρτα ενσωματώνει το κεντρικό, τρίτο φως στοπ. Στο sedan, μία ακόμα στιλιστική γραμμή εκτείνεται από το φινιστρίνι τις κολόνας C μέχρι το πορτμπαγκάζ που εξοπλίζεται με ένα διακριτικό σπόιλερ για βελτίωση της αεροδυναμικής.

    Οι έντονες πτυχώσεις του πίσω προφυλακτήρα και οι ανάγλυφοι αεραγωγοί ολοκληρώνουν μια εντυπωσιακή και σπορ εμφάνιση. Η συνολική εικόνα αποπνέει κομψότητα και προηγμένο δυναμισμό με μία ξεχωριστή και σύγχρονη εκδοχή της εξωτερικής σχεδίασης του Civic.

    Το νέο Civic θα διατίθεται σε επτά εξωτερικές αποχρώσεις: απλή Rallye Red, μεταλλικές Lunar Silver, Polished Metal και Brilliant Blue, και ιριδίζουσες White Orchid, Crystal Black και Sonic Grey

     

    Κορυφαία αεροδυναμική

    Η ομάδα εξέλιξης του Civic επεδίωξε να δημιουργήσει το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα στην compact κατηγορία, εξισορροπώντας τη χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση με την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Και το πέτυχε με προσεκτική διαχείριση της ροής του αέρα πάνω και κάτω από το αμάξωμα για να ελαχιστοποιήσει την άνωση.

    Ο αεροδυναμικός συντελεστής CdA – ο συνδυασμός συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) και μετωπικής επιφάνειας (A) – είναι βελτιωμένος κατά 3% συγκριτικά με το απερχόμενο Civic αγγίζοντας τα καλύτερα επίπεδα της κατηγορίας, σύμφωνα με τα δεδομένα εσωτερικών δοκιμών της Honda.

    Η προηγμένη σχεδίαση των κολόνων Α και των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων ελαχιστοποιούν το στροβιλισμό του διερχόμενου αέρα, ενώ το σχήμα της εμπρός μάσκας βοηθά στη μείωση των απωλειών του αέρα ψύξης του κινητήρα. Ποδιές κάτω από τον κινητήρα και το πάτωμα του αυτοκινήτου δημιουργούν μία σχεδόν επίπεδη επιφάνεια στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ενώ πτερύγια στους θόλους των τροχών απομακρύνουν τη ροή αέρα γύρω από τα ελαστικά. Τα μέτρα αυτά συμβάλλουν στην απόδοση της ροής αέρα και μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση και για τους δύο τύπους αμαξωμάτων, ενώ ένα νέο σχέδιο αλουμινένιας ζάντας που πετυχαίνει περαιτέρω μείωση 4% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic.

    Ο κοντός εμπρός πρόβολος συμβάλλει επίσης στη βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, ενώ τα πρεσαριστά ατσάλινα σιλανσιέ από χάλυβα είναι αεροδυναμικά διαμορφωμένα και καταργούν την ανάγκη για ένα πρόσθετο κάλυμμα στο πίσω τμήμα του οχήματος.

    Το παρμπρίζ και τα κρύσταλλα των πλαϊνών παραθύρων που τοποθετούνται ‘πρόσωπο’ με το αμάξωμα και τα ελαχιστοποιημένα κενά μεταξύ των πάνελ βελτιώνουν περαιτέρω την αεροδυναμική απόδοση.

    Στο Civic hatchback, η κάτω αεροτομή της πίσω πόρτας παίζει σημαντικό ρόλο στο διαχείριση της ροής του αέρα που αποκολλάται στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Είναι ειδικά  σχεδιασμένη, διαμορφωμένη με ακρίβεια σε πλάτος και ύψος, για τη δημιουργία ενός καθαρού ρεύματος αέρα, μειώνοντας το στροβιλισμό πίσω από το αυτοκίνητο, αυξάνοντας την αεροδυναμική απόδοση του Civic.

     

    Δελτίο Τύπου

    Σχόλια

    Σχόλια