Live Test: BMW G310 GS

    Το μικρό GS της BMW ήρθε να ταράξει τα νερά στην ανερχόμενη κατηγορία των Dual Purpose μικρών

    To BMW G310 GS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

    Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

    Η οδική συμπεριφορά του G 310 είναι εκείνη που σε κάνει να ξεχάσεις όλα τα προηγούμενα. Η BMW έχει δώσει ιδιαίτερη βάση στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας και πετυχαίνει ένα σύνολο εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα.

    Στην πόλη το GS είναι ευέλικτο, άνετο και απόλυτα ασφαλές. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41mm εμπρός και το μονό αμορτισέρ 180mm διαδρομής πίσω διατηρούν μια εκπληκτική ισορροπία προσφέροντας άνεση και ταυτόχρονα καλή οδική συμπεριφορά.

    Το G στρίβει με ασφάλεια και σιγουριά, παρέχει πολύ καλό επίπεδο πρόσφυσης, ενώ είναι πρόθυμο να γύρει σε κάθε καμπή χωρίς το παραμικρό κούνημα ή δισταγμό. Συμπεριφέρεται σαν μεγάλη μοτοσικλέτα και είναι κάτι παραπάνω από ικανή να σε διασκεδάσει.

     

    Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

    Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο κινητήρας του G 310 GS. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο σύνολο 313cc το οποίο αποδίδει 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 2,9 χλγμ στις 7.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και αλυσίδας, ενώ την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικός ψεκασμός.

    Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου συνόλου είναι η ισχύς που διαθέτει στις υψηλές στροφές όπου και παρουσιάζει όλα τα θετικά του στοιχεία. Στις χαμηλές στροφές τα πράγματα είναι δύσκολα καθώς το G ζορίζεται να κινηθεί με αξιοπρέπεια. Οι μεσαίες είναι σαφώς καλύτερες ανεβάζοντας πιο πρόθυμα στροφές, ενώ στις υψηλές η ισχύς είναι σχεδόν εντυπωσιακή για ένα τόσο μικρό μοτέρ. Ο ήχος είναι εθιστικός και σε βάζει στην πρίζα να το πιέσεις μέχρι τις 10.000 σ.α.λ., ενώ το ταχύμετρο σχετικά εύκολα θα φτάσει τα 140 Km/h.

    Μέτριο είναι το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο είναι ασαφές και δύστροπο στη λειτουργία του. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκονται και τα φρένα τα οποία πάσχουν σε αίσθηση παρέχοντας τεράστια προοδευτικότητα και απλά ικανοποιητική ισχύ, ενώ πρέπει να πιέσεις δυνατά τη μανέτα για να έχεις αποτέλεσμα.

    Συνολικά, ο κινητήρας του G310 GS, ο οποίος είναι τοποθετημένος ανάποδα (εξαγωγή πίσω, εισαγωγή εμπρός) είναιμ δυνατός και πολύ αθλητικός. Δεν ξέρω αν ταιριάζει στο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, το σίγουρο είναι ότι θα σε διασκεδάσει αν τον “κυνηγήσεις”.

    Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

    Έχοντας ¨γράψει” τα απαραίτητα χιλιόμετρα με το G310 GS στη διάρκεια του τριημέρου το θέμα της εργονομίας ήταν εκείνο που μας προβλημάτισε. Παρά το γεγονός ότι οπτικά η μοτοσικλέτα είναι μεγάλη, όταν βρεθείς στη σέλα της τα πράγματα αλλάζουν.

    Το G σου δίνει την αίσθηση του στριμώγματος καθώς η σέλα είναι χωνευτή και σε βάζει “μέσα” στη μοτοσικλέτα. Είναι άνετη, ωστόσο δεν επιτρέπει εύκολες μετακινήσεις πάνω της. Το τιμόνι είναι ελαφρώς χαμηλότερα τοποθετημένο από το ιδανικό με αποτέλεσμα να μην περνάς άνετα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ τα πόδια είναι στην καλύτερη κατάσταση έχοντας ξεκούραστη γωνία στα γόνατα και ικανοποιητικές “λαβές”.

    Οι διακόπτες και το ψηφιακό όργανο είναι εξαιρετικά έχοντας ποιότητα και ευκολία χρήσης. Το πολυόργανο παρέχει πολλές πληροφορίες, είναι ευανάγνωστο και παρότι ο χειρισμός του δεν γίνεται από το τιμόνι είναι εύχρηστο. Τα φώτα τέλος είναι δυνατά ωστόσο στις ανωμαλίες του δρόμου τρεμοπαίζουν.

    Συνολικά, η μικρή BMW διαθέτει έντονο χαρακτήρα όσον αφορά την εργονομία της. Δεν είναι τόσο ευρύχωρη όπως θα φανταζόταν κάποιος, ωστόσο έχει άνετη σέλα και καλή προστασία στο σώμα του αναβάτη. Θετική είναι και η ευχρηστία της με ένα σύγχρονο ψηφιακό όργανο και ποιοτικά χειριστήρια.

    Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

    Είχα δει να κυκλοφορούν στο δρόμο μερικά G310 GS και αυτό που με είχε εντυπωσιάσει ήταν το μέγεθός του. Για μοτοσικλέτα 300cc είναι αρκετά μεγάλη κάτι που επιβεβαίωσα όταν την είδα από κοντά στα κεντρικά της BMW.

    Το G είναι μια σχεδόν κανονική μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα με τα όλα της. Σχεδιαστικά είναι όμορφη, το πίσω μέρος θυμίζει έντονα S1000XR, ενώ εμπρός παραπέμπει περισσότερο στη σειρά GS από όπου έχει εμπνευστεί και το όνομά της. Όμορφη είναι η εξάτμιση και το ψηφιακό όργανο, ενώ τα χρώματα του μοντέλου δοκιμής είναι νεανικά και φρέσκα.

    Σχόλια

    Σχόλια