Live Test: BMW R nineT Urban G/S

    To BMW R nineT Urban G/S ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

    Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου

    Στο δρόμο το Urban είναι εξαιρετικό. Στημένο πολύ καλά, στιβαρό και σίγουρο πατάει με αυτοπεποίθηση στην άσφαλτο και παρέχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.

    Οι αναρτήσεις, τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και Paralever σύστημα πίσω, παρέχουν άνεση και καλή πρόσφυση, ωστόσο δεν έχουν την απαραίτητη πληροφόρηση για να πιέσεις λίγο περισσότερο και κοντά στο όριο. Οι κλίσεις που πετυχαίνει το Urban είναι εντυπωσιακά μεγάλες για το είδος της μοτοσικλέτας η οποία τελικά μπορεί εύκολα να σε διασκεδάσει σε πολλά σημεία μιας διαδρομής.

    Τα φρένα είναι ικανοποιητικά χωρίς αρχικό δάγκωμα, αλλά με μεγάλη προοδευτικότητα. Συνολικά, η μοτοσικλέτα είναι ευχάριστη στην οδήγηση – διασκεδαστική θα λέγαμε σε αρκετά σημεία. Αποπνέει ασφάλεια και σιγουριά στον ανοιχτό δρόμο και στις στροφές είναι πρόθυμο να στρίψει χωρίς δισταγμούς.

    Η τιμή του Urban είναι στη βασική έκδοση 14.450€.

    Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου

    Αγίου Βαλεντίνου και ο έρωτας για το R nineT Urban εκδηλώνεται πλέον από πολλούς. Αρέσει τη μοτοσικλέτα και όταν την οδηγείς ο κινητήρας σου κρατάει πολύ καλή συντροφιά. Το μηχανικό σύνολο είναι γνωστό, το αερόψυκτο Boxer των 1.170cc βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια σου αποδίδοντας 110 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 11,7 χλγμ ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα και ενός μηχανικούς 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

    Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η ομαλότητα στην απόδοσή του και η ροπάτη λειτουργία του. Μπορείς να κινείσαι για ώρες με “μία πάνω” ξεκούραστα, ενώ δεν του λείπει δύναμη. Οι χαμηλές έχουν ένταση, οι μεσαίες πολύ γεμάτες και οι ψηλές ικανοποιητικές στέλνοντας το ταχύμετρο σε νούμερα της τάξης των 200+Km/h. Η κατανάλωση επίσης είναι χαμηλή καθώς μένει κοντά στα 6 λίτρα/100Km.

    Συνολικά, ο boxer της BMW ταιριάζει καλά με το Urban καθώς έχει ήρεμη λειτουργία όταν θέλεις και ικανή ισχύ όταν τη χρειαστείς για να διασκεδάσεις.

     Τρίτη 13 Φεβρουαρίου

    Μπορεί να είναι Τρίτη και 13 ωστόσο το BMW μια χαρά μας κρατάει παρέα και μας φέρνει τύχη. Η μοτοσικλέτα τραβάει τα βλέμματα με το καλημέρα, ωστόσο όταν βρεθείς στη σέλα της δεν αισθάνεσαι άμεσα άνετα. Η θέση οδήγησης είναι αν μη τι άλλο περίεργη, τα πόδια ψηλά, τα χέρια πολύ ανοιχτά και όρθια στάση στο σώμα δημιουργούν ένα άβολο κοκπιτ, ή τουλάχιστον ασυνήθιστο.

    Όπως και να έχει, η εργονομία, αν εξαιρέσουμε τη θέση οδήγησης, είναι καλή, το όργανο είναι ένα κλασικό ρολόι με ταχύμετρο αναλογικό και ένα μικρό ψηφιακό πάνελ με τις ρυθμίσεις να γίνονται από το τιμόνι.

    Γενικά, η άνεση δεν είναι το φόρτε του Urban, με την καλόσχεδιασμένη σέλα να είναι εκείνη που σώζει την κατάσταση.

    Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

    Ακόμα ένα R nineT ήρθε στο Live Test του Motornews, αυτήν τη φορά ίσως το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα του μοντέλου, το Urban GS. Η μοτοσικλέτα παραπέμπει άμεσα στις πρώτες GS με έναν μεικτό χαρακτήρα off road και commuter. Χαμηλό, στιβαρό και όμορφο, αυτές είναι οι πρώτες λέξεις που έρχονται στο μυαλό κοιτάζοντας τη μοτοσικλέτα η οποία φέρει τα χαρακτηριστικά χρώματα των αγωνιστικών BMW.

    Η έκδοση που έχουμε στα χέρια μας διαθέτει τις ακτινωτές ζάντες που δίνουν μια πανέμορφη αισθητική στη μοτοσικλέτα. Η κόκκινη σέλα επίσης δίνει πόντους, ενώ το μικρό μασκάκι είναι το μόνο αμφιβόλου αισθητικής εξάρτημα πάνω στη μοτοσικλέτα.

    Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι η απόκριση του κόσμου. Η μοτοσικλέτα είναι σαν να έχει μέλι, τραβάει τα βλέμματα και εντυπωσιάζει ξυπνώντας αναμνήσεις στους ανθρώπους. Σαν να είναι το όνειρο του κάθε μοτοσικλετιστή και όχι μόνο! Δεν ξέρω αν είναι όνειρο το Urban, ωστόσο θα δεχτώ ότι είναι μια όμορφη μοτοσικλέτα που χτυπάει κυρίως στο συναίσθημα τον υποψήφιο αγοραστή.

    Σχόλια

    Σχόλια