Στην Ελλάδα η ανανεωμένη BMW i3 και η νέα i3s (vid)

    Βλέπουμε αλλά δεν οδηγούμε τις BMW i3 και i3s, που είναι πλέον διαθέσιμες και στη χώρα μας με τιμές από 39.350€.

    Με μικρές αισθητικές αλλαγές, αναβαθμισμένο εξοπλισμό αλλά απαράλλαχτη όσον αφορά στα τεχνικά της χαρακτηριστικά, έφτασε στη χώρα μας η νέα i3. Έτσι το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στην νέα της σπορ έκδοση, την i3s, η οποία εκτός από τα νέα στοιχεία εμφάνισης διαθέτει και μια σειρά πολύ σημαντικών βελτιώσεων, που την καθιστούν ταχύτερη και πιο συναρπαστική στην οδήγηση –τουλάχιστον όπως δείχνουν τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, καθώς η παρουσίαση που διοργάνωσε η BMW Hellas ήταν στατική.

    Ενώ στην i3 τα νέα στοιχεία περιορίζονται στα στάνταρ φώτα LED, στο νέας σχεδίασης προφυλακτήρα, στο αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων, στην υιοθέτηση δύο νέων χρωμάτων αμαξώματος και μιας νέας σειράς εσωτερικών επενδύσεων, στην i3s έχουμε μια πλειάδα πολύ σημαντικών  τεχνολογικών αλλαγών.

    Ο ηλεκτρικός κινητήρας διαθέτει τροποποιημένο έλεγχο  και ειδικά κωνικά ρουλεμάν, που έχουν χρησιμοποιηθεί για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και της καμπύλης επιδόσεων ισχύος σε υψηλότερες στροφές. Στo άνω όριο των στροφών του ηλεκτροκινητήρα, το επίπεδο ισχύος και ροπής είναι μέχρι 40% υψηλότερο από της i3. Ταυτόχρονα, η ισχύς των 170 ίππων της απλής έχει ανέβει στους 184, η ροπή είναι 270 Nm και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 6,9 δλ. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 10 χλμ./ώρα, στα 160.

    Επιπλέον η νέα BMW i3s διαθέτει σπορ ανάρτηση με ειδικά εξελιγμένα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ το αμάξωμα κάθεται κατά 10 χιλιοστά πιο χαμηλά. Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους ένα επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης μέσω του  Driving Experience Control, το SPORT mode. Αυτό συμβάλλει στην πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και συστήματος διεύθυνσης, στοιχεία που επιτείνουν τη σπορ αίσθηση του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, το νέο σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (DSC) είναι κατά 50 φορές ταχύτερο στις αντιδράσεις του, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί μερικώς, επιτρέποντας ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση ισχύος.

    Με την ανανέωση της i3και την εμφάνιση της i3s οι εκδόσεις του μοντέλου με την μικρότερη μπαταρία δεν θα υφίστανται πλέον, ενώ με την μπαταρία χωρητικότητας 94Ah η αυτονομία του μοντέλου φτάνει στα 300 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο μέτρησης NEDC, στα 255 σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ ξεπερνάει τα 200 σε πραγματικές συνθήκες κίνησης και με ενεργοποιημένο το πρόγραμμα οδήγησης Comfort. Για την έκδοση s υπολογίστε κατά περίπου 20 χιλιόμετρα λιγότερα αυτονομίας, σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

    Όσον αφορά στις εκδόσεις, αυτές θα περιλαμβάνουν τις i3 BEV και i3s BEV, καθώς και αντίστοιχες με Range Extender, που ονομάζονται REX. Οι τελευταίες διαθέτουν δικύλινδρο κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί ως γεννήτρια και μόνο, και αυξάνουν την ελάχιστη αυτονομία και των δύο μοντέλων από τα 200 στα 350 χιλιόμετρα, σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

    Όλες οι ανανεωμένες i3 και i3s προσφέρονται με 8 έτη εγγύηση για τις μπαταρίες, 2 έτη για τα μηχανικά μέρη, δωρεάν οδική βοήθεια για πέντε έτη και δωρεάν φόρτιση στο δημόσιο δίκτυο Fortizo της εταιρείας Fortisis. Ταυτόχρονα, σε συνεργασία με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος Ήρων, η BMW παρέχει τη δυνατότητα επιδότησης του i3 με δωρεάν ρεύμα έως το ποσό των 2.500 ευρώ.

    Οι τιμές της απλής έκδοσης BEV και REX ανέρχονται στα 39.350 και 49.570 ευρώ αντίστοιχα,  ενώ η δυναμική i3s ξεκινάει ως BEV από τα 43.100 και ως REX από τα 53.780 ευρώ.

    Σχόλια

    Σχόλια