Live Test: Smart forfour Brabus 109 hp

    Το πιο μεγάλο Smart, στην πιο δυνατή του έκδοση. Το ερώτημα είναι αν προσφέρει κάτι περισσότερο στο concept "αυτοκίνητο πόλης".

    Το Smart forfour Brabus με τον τρικύλινδρο κινητήρα turbo των 0.9 λίτρων, απόδοσης 109 ίππων, ήρθε στο live test του motornews με άγριες διαθέσεις, τουλάχιστον όπως δείχνει η εξωτερική του εμφάνιση. Τηρούνται οι υποσχέσεις; Στο τέλος της εβδομάδας θα ξέρουμε.

    Πέμπτη 26 Οκτωβρίου

    Η απεργία της Τρίτης και της Τετάρτης μας έβγαλε εκτός προγράμματος δημοσιεύσεων. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι τα χιλιόμετρα σταμάτησαν. Αυξήθηκαν λοιπόν μέσα στην Αθήνα, μαζί με την κατανάλωση που αισίως έχει ξεπεράσει τα 8 λίτρα/100 χλμ. Το γκάζι θέλει καύσιμο αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με μόλις 109 ίππους και με ένα αυτοκίνητο – μινιατούρα. Οπότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά στο σύνολο μοτέρ – κιβώτιο. Το τελευταίο αυτόματο, έξι σχέσεων με χειριστήρια αλλαγών και στο τιμόνι.

    Συνολικά η εμπειρία οδήγησης, αν εξαιρέσεις την εκπληκτική ευελιξία, δεν είναι διόλου ευχάριστη. Το αυτοκίνητο είναι σκληρό χωρίς να κρατάει ανάλογα, έχει πίσω κίνηση χωρίς να μπορείς να την χαρείς και μεγάλη ισχύ για το μέγεθός του, που δεν κεφαλαιοποιείται. Μόνο στο βενζινάδικο καταλαβαίνεις τη διαφορά.

    Τουλάχιστον το “κακό” Smart με τα διακριτικά της Brabus έχει ένα πολύ καλό σύστημα ήχου της JBL. Το οποίο διαθέτει και ένα διακριτικό υπογούφερ στο χώρο αποσκευών. Αφού δεν μπορεί να απολαύσεις την οδήγηση, τουλάχιστον απολαμβάνεις τη μουσική.

    Δευτέρα 23 Οκτωβρίου

    Ξεχάστε σήμερα τις εξυπνάδες του στιλ “81η Αυγούστου”. Το φθινόπωρο ήρθε, παρότι εμείς πρωινοί προλάβαμε εικόνες δίχως υγρασία. Στις πρώτες ψιχάλες, αλλά και αρκετά αργότερα, η άσφαλτος ήταν σαν παγωμένη: πρόσφυση μηδέν. Σε αυτές τις συνθήκες, το εξόχως παρεμβατικό σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου έδωσε τα διαπιστευτήριά του. Σε άλλες περιπτώσεις θα του χρεώναμε τους δύο παγκόσμιους πολέμους και το λιμό της Αφρικής, σήμερα όμως μια χαρά μας εξυπηρέτησε.

    Βλέπετε η πίσω κίνηση και οι 109 ίπποι σε ένα αυτοκίνητο με μεταξόνιο μοτοσικλέτας, κάθε άλλο παρά καλός συνδυασμός είναι, όταν ψάχνεις για πρόσφυση  στην σαν πάγο γλίτσα. Αφήστε που δεν θέλουμε να χαλάσουμε την τόσο επιθετική και ιδιαίτερη εμφάνισή του, που σχεδόν παντού αναγράφει τη λέξη κλειδί της υπόστασής του: Brabus. Για να δούμε όμως, όταν στεγνώσει λίγο η άσφαλτος. Θα μπορούμε να βρούμε σπορ στοιχεία σε αυτό το Smart, ή θα πάει και αυτό στον κάδο με τα υπόλοιπα, τα οποία ελάχιστα μας ικανοποίησαν.

    Σχόλια

    Σχόλια