Live Test: BMW 520d Luxury

    H σύγχρονη “5άρα” είναι αυτοκίνητο από άλλο πλανήτη. Στην πολυτελή της έκδοση, δίνει χαρακτηριστικά που αρχικά ξενίζουν τον οδηγό αλλά εν τέλει, την κάνουν ακόμα πιο απολαυστική.

    Η BMW 520d στην έκδοση Luxury με το δίλιτρο diesel μοτέρ είναι κοντά μας για να μας πάρει το μυαλό. Θα περάσουμε μαζί της μια εβδομάδα διαδρομών για να καταλήξουμε στο τι είναι αυτό που κάνει την σύγχρονη 5άρα, τόσο καλό υβρίδιο μεταξύ limo και του απόλυτου οικογενειακού αυτοκινήτου.

    Δευτέρα 9 Οκτωβρίου

    Είναι αρχοντική, άνετη, μεγάλη (και σίγουρη). Ωραία όλα αυτά. Τα εμπεδώσαμε. Το ερώτημα που τίθεται είναι: Όποιος τη δει από κοντά ή/και την οδηγήσει, τι ανάγκη έχει να κοιτάξει την σειρά 7; Γιατί να “μπλέξεις” με ένα ακόμα μεγαλύτερο αμάξωμα που στη “μεταφορά” οι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες δεν είναι και τόσο πιο μεγάλοι;

    Η ολιστική κάλυψη των αναγκών, με τον τρόπο που την προσφέρει η 520d, είναι πραγματικά ένα ατράνταχτο επιχείρημα για όποιον ζητήσει να δει -έστω- τη σειρά 7. Δηλαδή, ok, αν είναι ο Γιάγκος Δράκος και θέλει να ρίχνει και τίποτα ξάπλες πηγαίνοντας με το αυτοκίνητο στο υποκατάστημα της Giant στη Θεσσαλονίκη, τότε η 740Le Hybrid που είχαμε πριν λίγο καιρό στα χέρια μας, είναι η λύση. Αλλά πόσους Γιάγκους Δράκους ξέρετε;

    Στο πλαίσιο της οδήγησης του αυτοκινήτου αυτές τις ημέρες, είχαμε τη δυνατότητα να εμπιστευτούμε λίγο περισσότερο το σύστημα “ημιαυτόνομης” οδήγησης. Με αυτό, ο οδηγός μπορεί πραγματικά να μην ασχολείται με το σταμάτα- ξεκίνα στην κίνηση της πόλης και να δίνει την προσοχή του στον περιβάλλοντα χώρο, εντός και εκτός του αυτοκινήτου. Ειδικά αν έχει βάλει και την τηλεόραση στις πίσω οθόνες, για να κρατάει απασχολημένα τα παιδιά…

    Πέμπτη 5 Οκτωβρίου

    Πας να δείξεις το “κόλπο” με την τηλεχειριζόμενη μετακίνηση του αυτοκινήτου και το κλειδί σου “ρίχνει άκυρο” γιατί δεν είναι αρκετά φορτισμένο. Ρε μπελάς που μας βρήκε… Δεν φτάνουν όλες οι άλλες συσκευές που φορτίζεις καθημερινά στο σπίτι, έχεις και το κλειδί της BMW να σου “κρατάει” μια πρίζα.

    Ας είναι. Αξίζει τον κόπο- σαφώς. Άλλωστε, αν είχες το μυαλό σου στη θέση του, θα φόρτιζες το κλειδί μέσα στο αυτοκίνητο, με το usb και θα ήσουν κομπλέ. Οπότε, κομμένη η μουρμούρα. Γύρνα και απόλαυσε το περιβάλλον που σου προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο που μοιάζει να έχει κατασκευαστεί για να “αμφισβητήσει” άλλες και άλλες limo, ακόμα και της ίδιας της BMW.

    Κάπου κάπου σου λείπει λίγο η αίσθηση από τις παλιότερες “5άρες” που ήταν αρεκτά συμμετοχικές για τον οδηγό, σαν 3άρες που είχαν πάρει κιλά. Αλλά μετά αράζεις στο πίσω κάθισμα και ανοίγεις την τηλεόραση (!) και ξεχνάς όλα τα άλλα.

    Τετάρτη 4 Οκτωβρίου

    Αυτή η αίσθηση ανωτερότητας με το μεγάλο αμάξωμα και όλες τις ανέσεις, πάει “πακέτο” με την 5άρα σε όλες τις εκδόσεις της. Μετά την 530i που είχε περάσει από τα χέρια μας πρόσφατα, έρχεται τώρα η 520d να μας απογειώσει, προσθέτοντας στο άπαιχτο σύνολο και την (δυνητικά) εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

    Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή του οδηγού και όχι μόνο, από τα πρώτα κιόλας μέτρα που η 520d κυλάει τις 19άρες της πάνω από τις λακκούβες την ελληνική άσφαλτο, είναι η άπαιχτη ανάρτηση. Θυμίζει παλιά Citroen με τον τρόπο που καταπίνει τις ανωμαλίες, παραμένοντας ιδιαίτερα ικανή στην διατήρηση της ισορροπίας του αμαξώματος, συγκρατώντας τις κλίσεις.

    Σχόλια

    Σχόλια