GP Μαλαισίας: Μέγας είσαι Max!

Μια μέρα μετά τα 20α του γενέθλια, ο Max Verstappen με το μονοθέσιο της Red Bull έγραψε τη δεύτερη νίκη στην παρουσία του στην F1, κάνοντας μια πολύ εμφατική εμφάνιση.

Η εμφάνιση του Max Verstappen ήταν τόσο πειστική που λίγα πράγματα έχουμε να πούμε για την παρουσία του στον τελευταίο αγώνα της F1 στην πίστα Sepang. Μόλις στον τέταρτο γύρο του αγώνα, ο Verstappen πέρασε τον L. Hamilton για την πρώτη θέση και “στρογγυλοκάθισε” εκεί, χωρίς να απειληθεί, μέχρι το τέλος. Ο Hamilton που αρχικά του είχε αναφερθεί πως το πρόβλημα με το DRS είναι παροδικό και θα μπορέσει στη συνέχεια να επανακάμψει, είδε και τον Ricciardo με την έτερη Red Bull να περνάει.

Στη συνέχεια όμως, η καλύτερη διαχείριση του αγώνα από την ομάδα της Mercedes, τον βοήθησε να σώσει τα προσχήματα και να μείνει στη δεύτερη θέση μέχρι και την καρό σημαία. Τα 12,7 δευτερόλεπτα της απόστασης στον τερματισμό μεταξύ πρώτης και δεύτερης θέσης, είναι ενδεικτικά της “άπαιχτης” εμφάνισης από τον 20χρονο Verstappen αλλά και της σημαντικής υπεροχής που έδειξε η Red Bull στην πίστα, έναντι όλων των άλλων ομάδων.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου τερμάτισε ο Ricciardo, που και σε αυτόν πιστώνεται η πολύ καλή εμφάνιση και η αντοχή που επέδειξε, τόσο στην πίεση του Vettel, όσο και στην… εκνευριστική παρουσία της ομάδας στα αυτιά του, που κάθε λίγο και λιγάκι του υπενθύμιζαν ότι θα έχει πρόβλημα με τον ταχύτατο Γερμανό και τη Ferrari, έρχεται από πίσω… Άντεξε όμως και στη μια πρόκληση και στην άλλη!

Vettel τώρα, που είχε την ατυχία της αστοχίας του turbo στις κατατακτήριες, όπου εν τέλει δεν εμφανίστηκε, ξεκίνησε από την τελευταία θέση τον αγώνα. Χρησιμοποιώντας μαλακή γόμα (τη στιγμή που σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι είχαν επιλέξει super soft), από την αρχή έδειξε άγριες διαθέσεις. Με συνοπτικές διαδικασίες μπήκες στη 10άδα και στη συνέχεια, πολύ μεθοδικά, βελτίωνε τη θέση του στο grid.

Αφού πέρασε και τον Bottas με την έτερη Mercedes αφήνοντάς τον 5ο, ο Vettel έδειξε να χάνει τις ελπίδες του για βάθρο, καθώς βρέθηκε πίσω από τον ψυχωμένο Ricciardo που “δεν μάσησε” με το κατακόκκινο μονοθέσιο πίσω του. Κάπως έτσι έλαβε τέλος η σεμνή τελετή και για τον Vettel, σε ότι αφορά τον αγώνα, αφού τα δράματα συνεχίστηκαν και στο γύρο των μονοθεσίων μετά την καρό σημαία. Εκεί, από μια απροσεξία του Stroll με τη Williams, τα μονοθέσια συγκρούστηκαν και η Ferrari του Vettel έμεινε με… τρεις τροχούς.

Έτσι ολοκληρώθηκε ένα τραγικό GP για τη Ferrari, που είδε πριν την εκκίνηση το μονοθέσιο του Raikkonen να μην μπορεί να ξεκινήσει τον αγώνα. Ο Kimi που θα κρατούσε ψηλά τη σημαία της Ιταλικής εταιρείας, θα εκκινούσε από τη δεύτερη θέση, δίπλα στον Hamilton αλλά ένα πρόβλημα με το turbo ανάγκασε την ομάδα να αποσύρει τη συμμετοχή του πριν την εκκίνηση.

Κατά τα άλλα, ο αγώνας του Bottas με τη δεύτερη Mercedes ήταν μάλλον άχρωμος, με τον Φινλανδό να τερματίζει 5ος, αφού έδειχνε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να “παλεύει” για να κρατήσει επαφή με την κορυφή. Perez (Force India) και Vandoorne (McLaren) τον ακολούθησαν στην 6η και 7η θέση του τερματισμού αντίστοιχα. Ο Stroll είχε περάσει με τη Williams τη γραμμή του τερματισμού 8ος (πριν πέσει πάνω στον Vettel- αν και ο ίδιος τα παρουσιάζει αντίστροφα…), ακολουθούμενος από τους Massa (Williams) και Ocon (Force India) που συμπλήρωσαν τη δεκάδα.

Επόμενος αγώνας είναι αυτός της Ιαπωνίας στη θρυλική πίστα Suzuka και είναι προγραμματισμένος για την επόμενη Κυριακή, στις 8 Οκτωβρίου. Η δράση θα αρχίσει από την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου με τα sessions των ελεύθερων δοκιμαστικών και το Motornews με την υποστήριξη της Renault, να είναι πάλι εδώ να σας κρατάει ενήμερους με Live Timing και σχολιασμό.

MTNS

Σχόλια

Σχόλια