Live Test: Hyundai Tucson 1.7 CRDi 141 ps

    Κοντά μας για την εβδομάδα του livetest, στο ενδιαφέρον από πολλές απόψεις SUV της Hyundai με τον diesel κινητήρα των 141 ίππων.

    Το Hyundai Tucson με τον κινητήρα diesel των 1,7 λίτρων που αποδίδει 141 ίππους, είναι στο live test του Motornews για να μας δείξει εμπράκτως τα βήματα προόδου που έχει κάνει η Hyundai στην κατηγορία των SUV. Με χώρους καλούς και πλούσιο εξοπλισμό, το νέο Tucson δείχνει να έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορεί να ζητήσει κάποιος από αυτοκίνητο της κατηγορίας.

    Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου

    Όσο οδηγούμε το Tucson, τόσο το αυτόματο κιβώτιο δείχνει πως είναι η “παραφωνία” στο σύνολο. Ο κινητήρας είναι όπως πρέπει, πολιτισμένος και αποδοτικός παραπάνω από όσο θα περίμενε κανείς, η ανάρτηση προσφέρει το δικό της κομμάτια “ανωτερότητας” για το SUV της Hyundai που δείχνει πιο ώριμο από ποτέ, και το επίπεδο του εξοπλισμού το φέρνει -αν όχι δίπλα- πολύ κοντά στον κραταιό αμιγώς Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

    Το κιβώτιο των ταχυτήτων όμως, δείχνει πραγματικά αταίριαστο. Κρατάει “αψυχολόγητα” σχέσεις και δεν ανεβάζει στο normal πρόγραμμα οδήγησης, ενώ φαίνεται να έχει και θέμα κλιμάκωσης που δεν επιτρέπει στον κινητήρα να δείξει λιγότερο λαίμαργος αναφορικά με τις απαιτήσεις που έχει σε καύσιμο.

    Αντίστροφα, στο Sport πρόγραμμα, η λειτουργία του κιβωτίου δείχνει πιο ταιριαστή στην καλύτερη απόκριση του κινητήρα που σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας δείχνει πιο ζωηρός. Ίσως και λόγω αυτού να μην ενοχλεί και η διατήρηση της κάθε σχέσης παραπάνω.

    Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου

    Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που στα αυτοκίνητα οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Μια από αυτές, που σίγουρα έχουμε αναφέρει ξανά στο παρελθόν, είναι και αυτή με την “εμμονή” κάποιων κατασκευαστών να μην δίνουν αυτόματη λειτουργία στα ηλεκτρικά τους παράθυρα. Ή ακόμα χειρότερα, να δίνουν μόνο στο ένα (του οδηγού) ή μόνο στα δύο μπροστινά.

    Το Tucson είναι στην κατηγορία των αυτοκινήτων που δίνουν αυτόματη λειτουργία μόνο στο παράθυρο του οδηγού. Μιλάμε για μεγάλο σπάσιμο στην καθημερινή χρήση. Αντιστρόφως ανάλογο του κόστους που θα είχε η προσφορά της αυτόματης λειτουργίας σε όλα τα παράθυρα, που σε περιπτώσεις όπως αυτή του μοντέλου που οδηγούμε αυτή τη βδομάδα, κάνει εντύπωση. Βλέπετε, το “δικό μας” Tucson έχει (σχεδόν) τα πάντα από εξοπλισμό.

    Τουλάχιστον έτσι όπως οριζόταν το “τα πάντα” πριν δύο και πλέον χρόνια, όταν το μοντέλο ήταν καινούργιο. Η “απουσία” της ελληνικής αντιπροσωπείας κατά την προηγούμενη περίοδο, μας έχει φέρει απέναντι σε ένα αυτοκίνητο που στην πράξη δεν είναι νέο αλλά εμείς το βλέπουμε και το αναλύουμε από κοντά, σαν να είναι.

    Tρίτη 12 Σεπτεμβρίου

    Τα σχολεία άνοιξαν (παιδάκια μας, δεν σας χάλασε ε; μετά από τρεις μήνες ξυσίματος…) και η κυκλοφορία στους δρόμου της Αθήνας επιστρέφει με γοργούς ρυθμούς στα φυσιολογικά επίπεδα. Καθυστερήσεις και κωλυσιεργία στους περισσότερους δρόμους, τις ώρες που τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο αλλά και φεύγουν από αυτό.

    Μέσα σε αυτό το χαρούμενο κλίμα και εμείς με το Hyundai Tucson που θέλουμε να οδηγήσουμε και να δούμε τα ποιοτικά εκείνα χαρακτηριστικά που το βάζουν για τα καλά στο χάρτη της αγοράς. Αν μη τι άλλον, εκτιμούμε από τα πρώτα μας χιλιόμετρα μαζί του πως πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο SUV, με ικανό μοτέρ (που δεν ακούγεται κιόλας) και σχετικά “κρατημένη” κατανάλωση.

    Όταν το πρόγραμμα της οδήγησης -γιατί, ναι, έχει και τέτοιο το Tucson “μας”- είναι στο νορμάλ. Όταν επιλέξεις το Sport, τα πράγματα αλλάζουν αρκετά. Μπορεί να “ακούει” καλύτερα στο γκάζι, έχει όμως και μια άρνηση στο να δείξει λιγότερο από 7+ λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα στο trip computer.

    Σχόλια

    Σχόλια