Live Test: Renault Megane 1.2 130hp

    Ένα από τα πιο όμορφα και εκλεπτυσμένα αυτοκίνητα της Renault ήρθε το 15άυγουστο στο Motonews

    To Renault Megane 1.2 130hp ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Παρασκευή 18 Αυγούστου

    Στο δρόμο το Renault συμπεριφέρεται σαν… Renault. Πολύ καλά στημένο, εξαιρετικό τιμόνι και μια μαλακή αίσθηση στις αναρτήσεις που δεν σε χαλάει… το αντίθετο μάλλον αφού σε κρατάει άνετο στις ανωμαλίες του δρόμου.

    Στον αυτοκινητόδρομο το Megane παίρνει άριστα καθώς η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική. Αθόρυβο και ακριβέστατο κινείται πάνω σε χαλί και το σημαντικότερο δεν κουράζει τον οδηγό. Στις στροφές οι μαλακές αναρτήσεις δεν ενοχλούν καθώς δεν παίρνει ιδιαίτερες κλίσεις το αμάξωμα, ενώ το πολύ καλό τιμόνι εμπνέει εμπιστοσύνη να στρίψεις με «λίγο ακόμα». Εντυπωσιακή είναι η πρόσφυση στο πίσω μέρος το οποίο δεν κουνάει καθόλου ακόμα και λάθος αν κάνεις στην καρδιά της στροφής, ενώ και τα φρένα είναι καλά χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν καθώς έχουν δύναμη χωρίς να έχουν ιδιαίτερη αίσθηση.

    Το Megane της δοκιμής κοστίζει 21.450€ με ένα πολύ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού. Δεν είναι λίγα τα χρήματα καθώς η βασική έκδοση ξεκινάει από 17.150€, ωστόσο έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο όμορφο, ασφαλές, εξοπλισμένο καλά και σύγχρονο. Σίγουρα είναι μια από τις πρώτες επιλογές που πρέπει να κοιτάξει εκείνος που ενδιαφέρεται για την κατηγορία.

    Πέμπτη 17 Αυγούστου

    Πολλά, πάρα πολλά χιλιόμετρα γράψαμε με το Megane στη διακοπή του 15αύγουστου και ο «Γάλλος» δεν μας απογοήτευσε. Ιδιαίτερα όσον αφορά τον κινητήρα ο οποίος είναι εξαιρετικής ποιότητας με τα θετικά και αρνητικά του φυσικά.

    Το μηχανικό σύνολο των 1.198cc είναι τετρακύλινδρο και με τη βοήθεια turbo αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με τη ροπή να ξεπερνάει τα 20 χλγμ στις 2.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου, ενώ την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός.

    Βασικό χαρακτηριστικό της λειτουργίας του είναι η γραμμικότητά του στην οποία συμβάλει τα μέγιστα το πολύ καλά δομημένο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον αυτοκινητόδρομο δεν θα διστάσει να προσπεράσει με αποφασιστικότητα, ενώ το κοντέρ θα αγγίξει τα 200Km/h χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Ενώ στην πόλη η επιλογή λειτουργίας Sport και Comfort μας φάνηκε απότομη, εκτός πόλης αυτές οι επιλογές ήταν ιδανικές κάνοντας το ταξίδι και την σπορ οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο απολαυστική.

    Δύο είναι τα θέματα του κινητήρα. Το ένα είναι η κατανάλωση, η οποία με μεγάλη προσπάθεια κατάφερε να πέσει στα 6,8 λίτρα/100Km και το δεύτερο είναι η έλλειψη ελαστικότητας στις χαμηλές στροφές. Σε κάθε περίπτωση πάντως πρόκειται για ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό σύνολο.

    Παρασκευή 11 Αυγούστου

    Τα πρώτα χιλιόμετρα με τον… Γάλλο τα κάναμε στην πόλη και από την πρώτη στιγμή έβγαλε τον άνετο χαρακτήρα του. Η θέση οδήγησης αμέσως σε «αγκαλιάζει» και αυτό που κοιτάζεις μπροστά σου είναι σαφώς πολύ ευχάριστο. Η μεγάλη κάθετη οθόνη στο κέντρο με τις άφθονες πληροφορίες – και χρώματα – σε συνδυασμό με τα εντελώς ψηφιακά όργανα δημιουργούν ένα περιβάλλον φιλικότατο και υπερσύγχρονο για τον οδηγό.

    Έχοντας επιλέξει την Sport χαρτογράφηση το Megane μου φάνηκε λίγο απότομο μέσα στην πόλη. Άλλαξα λοιπόν στην Comfort και έπειτα στην ECO και βρήκα την υγειά μου. Ομαλές αντιδράσεις, καμία νευρικότητα από το κιβώτιο και χαλαρά διασχίζεις την πόλη χωρίς να το καταλάβεις.

    Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η απόλυτη ησυχία στην καμπίνα καθώς δυσκολεύεσαι να ακούσεις ακόμα και τον κινητήρα. Ένα ακόμα δείγμα της καλής ποιότητας κατασκευής του αυτοκινήτου.

    Το Megane τις επόμενες ημέρες και το 15άγουστο θα γράψει αρκετά χιλιόμετρα τα οποία θα αναλύσουμε την επόμενη εβδομάδα. Ευχόμαστε σε όλους καλή ξεκούραση και ευχάριστες διακοπές!

    Πέμπτη 10 Αυγούστου

    Ο καύσωνας δεν λέει να υποχωρήσει και η πόλη στα μέσα Αυγούστου είναι απλά ανυπόφορη. Αυτά σκεφτόμουν καθώς περίμενα να παραλάβω το νέο Megane της Renault το οποίο ομολογώ πως με έκανε να ξεχάσω λίγο όλα τα παραπάνω όταν το είδα μπροστά μου.

    Πολυτελές, επιβλητικό και πολύ «σικάτο» το σημαντικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας το οποίο στην έκδοση της δοκιμής – με τον κινητήρα των 130 ίππων βενζίνης – δείχνει και αρκετά αθλητικό. Το εμπρός και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δείχνουν πολύ σπορ και έτοιμα να σε… δαγκώσουν, σε αντίθεση με την πλαϊνή όψη που δείχνει πιο σοβαρή και πολύ εκλεπτυσμένη. Το μείγμα είναι εξαιρετικό στο μάτι και σίγουρα κάνει το Megane ένα από τα πλέον όμορφα μοντέλα της κατηγορίας.

    Σχόλια

    Σχόλια