Mercedes X-Class: Στα χωράφια με τις γόβες

    Το πρώτο premium pickup είναι γεγονός, θα είναι κοντά μας το Νοέμβριο και το δημιούργησε η Mercedes, με λίγη βοήθεια από τους φίλους της...

    Mercedes X-Class 2017

    Η κατηγορία των pick up υποδέχεται για πρώτη φορά έναν κατασκευαστή κύρους στις τάξεις της: Τη Mercedes, που και αυτή με τη σειρά της μπαίνει επίσης για πρώτη φορά σε μια εντελώς νέα κατηγορία.

    Από καιρό αναμενόμενη, η X-Class δεν αποτελεί  παρθενογένεση. Είναι ο καρπός της συνεργασίας Renault -Nissan και βασίζεται στο Navara NP300. Από το οποίο αντλεί και τα κύρια μηχανικά μέρη.

    Η X-Class αποκαλύφθηκε μόλις στην Νότια Αφρική, μια από τις πιο σημαντικές αγορές παγκοσμίως για αυτοκίνητα του είδους. Αισθητικά και ειδικά στο εμπρός τμήμα, το αυτοκίνητο “φωνάζει” από μακριά την καταγωγή του, όπως άλλωστε και στο εσωτερικό. Όπως όφειλε, φέρνει νέα δεδομένα πολυτέλειας και πληρότητας στην κατηγορία. Τόσο με τα τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού (Pure, Progressive, Power) στα οποία διατίθεται, όσο και με τους τέσσερις κινητήρες.

    Με αυτά τα δεδομένα και την πλειάδα εκδόσεων, η Mercedes δεν αφήνει καμία αμφιβολία για το ποιο μοντέλο θα αγοράσει στην κατηγορία αυτή ο απαιτητικός οδηγός. Συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, προηγμένα multimedia και παραδειγματική ποιότητα και άνεση, φέρνουν νέα ειωθότα στον κόσμο των αγροτών.

    Λόγω του έντονου lifestyle χαρακτήρα της, η X-Class θα διατίθεται μόνο με τετράθυρο αμάξωμα μεγάλης καμπίνας. Το μήκος της είναι 5,34 μέρα και το πλάτος τα 1,92. Το ωφέλιμο φορτίο της ανέρχεται στα πολύ ικανοποιητικά 1.100 κιλά, ενώ το βάρος του ρυμουλκούμενου στα 3.500 κιλά. Η απόσταση από το έδαφος με τη στάνταρ ανάρτηση είναι χαμηλή στα 20,2 εκατοστά. Προαιρετικά όμως  μπορεί να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος στα 22,2 εκατοστά, με την επιλογή της πιο σκληροτράχηλης ανάρτησης.

    Κάτω από το δέρμα

    Βλέπουμε λοιπόν ότι τα χρηστικά χαρακτηριστικά που ορίζουν το επαγγελματικό γίγνεσθαι του αυτοκινήτου δεν λείπουν, όπως και οι αντίστοιχοι κινητήρες, που ξεκινούν από τους 163 ίππους ισχύος και φτάνουν στους 258.

    Τρία τετρακύλινδρα και ένα εξακύλινδρο τρίλιτρο μηχανικά σύνολο θα είναι διαθέσιμα για την X-Class. Για ορισμένες αγορές της βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, βασικός κινητήρας θα είναι ένα δίλιτρος βενζίνης με ισχύ 166 ίππους. Αυτός θα συνδυάζεται με μετάδοση της κίνησης μόνο στους πίσω τροχούς. Ο βασικός diesel κινητήρας, ο τετρακύλινδρος των 2.3 λίτρων θα είναι διαθέσιμος από το λανσάρισμα και θα διατίθεται σε εκδόσεις με 163 και 190 ίππους. Μέσα στο 2018 θα προστεθεί στη γκάμα και ο κορυφαίος τρίλιτρος εξακύλινδρος με 258 ίππους.

    Οι δύο diesel κινητήρες των 2,3 λίτρων, που θα είναι διαθέσιμοι  αρχικά, συνδυάζονται με κατ’ επιλογή τετρακίνηση και κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού (αργό), με δυνατότητα προαιρετικού μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα. Η κορυφαία τρίλιτρη εκδοχή θα διατίθεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

    Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η X-Class θα είναι από τα πιο ακριβά μοντέλα στην κατηγορία. Οι τιμές της στη Γερμανία θα ξεκινούν από 37.000€ με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, στην έκδοση των 163 ίππων. Το που μπορούν να φτάσουν, μόνο η Mercedes γνωρίζει. Εμείς, θα μάθουμε κοντά στο Νοέμβριο του 2017 που θα έρθει η X-Class στη χώρα μας.

    Σχόλια

    Σχόλια