Live Test: Honda CB500X

    Το CB500X πήγε... κομμωτήριο, φρεσκαρίστηκε και είναι έτοιμο να κατακτήσει ξανά την κορυφή των commuter

    To Honda CB500X του 2017 ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Πέμπτη 13 Ιουλίου

    Το Honda CB500X ήταν αυτό ακριβώς που περιμέναμε την εβδομάδα που το είχαμε στα χέρια μας. Μια μοτοσικλέτα χωρίς εκπλήξεις (ίσως η ποιότητα να ήταν θετική έκπληξη), πολύ φιλική, πολύ εύχρηστη και άκρως οικονομική. Δεν εξιτάρει τις αισθήσεις, δεν θα γράψει χρόνους στην πίστα, ωστόσο θα σε μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση στον καθημερινό σου προορισμό. Στο μενού του επίσης περιλαμβάνονται οι εξορμήσεις Σαββατοκύριακου και μάλιστα με την προσθήκη του Travel Pack που διαθέτει η Honda με επιπλέον 500€ τα πράγματα γίνονται πολύ πιο απλά.

    Η τιμή του CB είναι στα 7.150€ και κρίνεται ικανοποιητική για μια μοτοσικλέτα που μπορείς να την κρατήσεις για πάντα, με καλή ποιότητα και πολύ οικονομική.

    Τετάρτη 12 Ιουλίου

    Ελαφρώς βελτιωμένη είναι η οδική συμπεριφορά του CB για το 2017, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος όπου έπασχε. Η μοτοσικλέτα διαθέτει ένα αρκετά καλό μπροστινό σύστημα με το πιρούνι των 41mm να λειτουργεί προοδευτικά και να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση.

    Στο πίσω μέρος υπάρχει πλέον καλύτερη αίσθηση, νιώθεις ότι το Pro Link αμορτισέρ δουλεύει τόσο σε αποσβέσεις όσο και στην επαναφορά του, ενώ σε πολύ καλό επίπεδο είναι η άνεση που προσφέρει. Η διαχείριση της ισχύς είναι απλό πράγμα καθώς περνάει η δύναμη πολύ ομαλά πίσω, ενώ ακόμα και φορτωμένο το CB δεν θα αλλάξει τη συμπεριφορά του με τη γεωμετρία να μην επηρεάζεται.

    Στις στροφές η μοτοσικλέτα είναι ουδέτερη, παρέχει καλή πρόσφυση, ικανοποιητική πληροφόρηση, ιδιαίτερα σε χαμηλού επιπέδου πρόσφυσης δρόμους. Μπορείς να το διασκεδάσεις σε λογικές ταχύτητες, αλλά σίγουρα δεν είναι φτιαγμένο για πίστες. Στην πόλη είναι το δυνατό του σημείο καθώς βρίσκει πρόσφυση παντού, είναι ευέλικτο και τα φρένα είναι εκεί σε κάθε δύσκολη κατάσταση. Η δύναμη των φρένων είναι αρκετή, με πολύ καλή προοδευτικότητα, ωστόσο έχουν ένα μικρό έλλειμα αίσθησης στη μανέτα.

    Συνολικά, το CB500X είναι μια σύγχρονη commuter και στην συμπεριφορά της στο δρόμο. Ευέλικτη, με καλά επίπεδα πρόσφυσης και βελτιωμένη την πίσω ανάρτηση φέρνει άνετα εις πέρας το έργο “πόλη”, τα καταφέρνει σε λογικά επίπεδα στο έργο “διασκέδαση”, ενώ παίρνει άριστα στην άνεση και την ασφάλεια.

    Τρίτη 11 Ιουλίου

    Στην περίπτωση του κινητήρα η Honda δεν έχει αλλάξει κάτι στο μοντέλο του 2017 δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στοπολύ καλό σύνολο που ήδη έχει. Πρόκειται για τον δικύλινδρο σε σειρά των 471cc ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή στα 4,4 χλγμ στις 7.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό της Honda, ενώ η μετάδοση μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και αλυσίδα.

    Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μοτέρ είναι η αυτοκινητάδικη λειτουργία του. Ροπή από το μηδέν, φιλικότητα και απόλυτη γραμμικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του συνόλου το οποίο είναι το απόλυτο αγχολυτικό για την πόλη. Επιταχύνει ικανοποιητικά έχοντας στο πλευρό του έναν βελούδικο ψεκασμό που όχι μόνο φροντίζει για την φιλικότητα, αλλά και για την οικονομία.

    Ο ψηφιακός μετρητής κατανάλωσης έχει κολλήσει στα 4 λίτρα/100Km με ελεύθερη οδήγηση νούμερο εξαιρετικό ακόμα και για scooter. Συνολικά, ο κινητήρας του CB είναι ιδανικός για ήρεμες και οικονομικές μετακινήσεις με έμφαση στην ευχρηστία στην καθημερινότητα.

    Δευτέρα 10 Ιουλίου

    Ο εξαιρετικός καιρός του διημέρου μας έδωσε τη δυνατότητα να “γράψουμε” μερικά χιλιόμετρα στη σέλα του CB. Μια σέλα η οποία είναι πολύ άνετη, τοποθετεί το σώμα όρθιο και σε κρατάει ξεκούραστο για πολλές ώρες. Ένα μειωνέκτημα είναι τα στηρίγματα που παρέχει τα οποία δεν είναι το δυνατό του σημείο με αποτέλεσμα στα δυνατά φρεναρίσματα να πέφτει το βάρος στα χέρια καθώς δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα πόδια για στήριγμα.

     

    Η μοτοσικλέτα είναι χαμηλή με αποτέλεσμα τα πόδια να φτάνουν εύκολα στην άσφαλτο – κάτι που την καθιστά ιδανική για χαμηλού αναστήματος άνδρες και γυναίκες. Η κάλυψη από τον αέρα είναι καλή, τουλάχιστον μέχρι τα 130Km/h, από εκεί και πάνω ο αέρας αρχίζει και σε μαστιγώνει κάνει που για εκείνους που κάνουν ταξίδια θα οδηγήσει σε αλλαγή ανεμοθώρακα – η Honda έχει φροντίσει με την πλούσια γκάμα αξεσουάρ της. Τα όργανα είναι πλέον κλασικά, με το ψηφιακό πάνελ να προσφέρει πολλές πληροφορίες και εύκολη πρόσβαση.

    Συνολικά, το CB είναι μια πολύ άνετη, εύχρηστη και φιλική μοτοσικλέτα, ιδανική για την καθημερινότητα της πόλης και για μακρινές βόλτες Σαββατοκύριακου. Ένα commuter πολύ σωστά στοχευμένο.

    Παρασκευή 7 Ιουλίου

    Το CB500X της Honda είναι γνωστή ποσότητα πλέον τόσο στην αγορά της χώρας μας όσο και στο Motornews καθώς το έχουμε οδηγήσει τα τελευταία δυο χρόνια. Φέτος η Honda προχώρησε σε εικαστικές κυρίως αναβαθμίσεις του πετυχημένου της μοντέλου το οποίο διατηρεί ένα αιχμηρό, αλλά πολύ φιλικό σχήμα.

    Το μοντέλο δοκιμής είναι πολύ όμορφο όσον αφορά τον χρωματισμό του καθώς το πορτοκαλί με το μαύρο και τα μεγάλα γραφικά το κάνουν να φαίνεται σαν ολοκαίνουριο μοντέλο. Σήμα κατατεθέν παραμένει το εμπρός φωτιστικό σώμα το οποίο περιστοιχίζεται από δύο μικρότερα φώτα πορείας, ενώ στο πλάι δεσπώζει ένα τεράστιο “CB500X”.

    Το CB500X παραμένει το πιο όμορφο – και χρηστικό – μοντέλο της γκάμας CB και σίγουρα στους νέους χρωματισμούς του αποκτά φρεσκάδα. Οδηγικά η πρώτη αίσθηση ήταν γνώριμη, αυτή ενός άνετου και εύχρηστου commuter με όλα τα ποιοτικά στοιχεία της Honda.

    Καλό ΣΚ σε όλους!

    Σχόλια

    Σχόλια