Παρουσίαση Suzuki V-Strom 2017

    Στη Βάρκιζα πραγματοποιήθηκε η πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα της σειράς V-Strom της Suzuki για το 2017. Μπορεί πολλοί συντάκτες του ειδικού Τύπου να είχαν ήδη οδηγήσει τις νέες μοτοσικλέτες (650cc και 1000cc) ωστόσο η παρουσίαση έδωσε την ευκαιρία σε όλους να αντιληφθούν το πλάνο της Suzuki για τα σημαντικότατα αυτά μοντέλα.

    Οι άνθρωποι της Suzuki – πάντα φιλικοί και ευγενικοί με τεράστια εμπειρία στο χώρο της μοτοσικλέτας – μας υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό για τη νέα σειρά μοντέλων V-Strom και φυσικά με την πεποίθηση ότι θα υπάρξει εμπορική επιτυχία. Σημαντικό σημείο της παρουσίασης είχε να κάνει με την αναδιοργάνωση του δικτύου της Suzuki Σφακιανάκης, το οποίο πλέον έγινε πιο συμπαγές και πιο μαζεμένο. Δώδεκα επίσημοι αντιπρόσωποι σε όλη την Ελλάδα με κάθετες μονάδες θα είναι υπεύθυνες για την αγορά, τη συντήρηση και την after sales φροντίδα της μοτοσικλέτας του εκάστοτε αγοραστή με την προοπτική το 2018 να υπάρχουν 20 καταστήματα.

    Επιβεβαίωση για το 650cc, ευχάριστη έκπληξη το 1.000cc

    Πριν όμως ξεδιπλώσουν οι άνθρωποι της Suzuki το πλάνο τους για τη νέα χρονιά και φυσικά την ανάλυση των μοντέλων V-Strom, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τα V-Strom 650, V-Strom 650XT, V-Strom 1000 και V-Strom 1000XT. Η πρώτη μοτοσικλέτα που οδηγήσαμε ήταν η γνώριμη V-Strom 650 την οποία φιλοξενήσαμε μερικές εβδομάδες πριν στο Live Test του Motonews. Τα πολλά λόγια εδώ περιττεύουν καθώς επιβεβαιώθηκε πως η μοτοσικλέτα είναι εξαιρετική, πολύ αναβαθμισμένη τόσο στον κινητήρα όσο και στο συνολικό πακέτο άνεσης, συμπεριφοράς και ασφάλειας. Ένα πολυεργαλείο με τα όλα του, στην καλύτερή του φάση.

    Εκείνο που μας εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το V-Strom 1000XT, το μεγάλο αδερφάκι της οικογένειας το οποίο ήρθε φρέσκο και ανανεωμένο να κερδίσει το κοινό. Η μοτοσικλέτα είχε σαφώς περισσότερη ισχύ και ροπή σε σχέση με το 650, διαφορετική θέση οδήγησης και πολύ διαφορετικά φρένα. Η θέση οδήγησης φέρνει το σώμα πιο κοντά στο τιμόνι και ο έλεγχος είναι καλύτερος. Τα φρένα είναι πανίσχυρα με τρομερό αρχικό δάγκωμα, ενώ ο κινητήρας χωρίς να το καταλάβεις στέλνει το ταχύμετρο σε απαγορευμένα νούμερα. Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός πως το βάρος του οδηγικά δείχνει ίδιο με το μικρότερο 650, κάτι που επιβεβαιώνει την καλή δουλειά στην ισορροπία του μοντέλου.

    Καλό θα ήταν να είχαμε στη διάθεσή μας να οδηγήσουμε και το πολύ ενδιαφέρον V-Strom 250 ωστόσο το μοντέλο θα έρθει στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο. Παρόλα αυτά η τιμή του έχει βγει και είναι λίγο πάνω από τις 5.000€ !

    Δικαιολογημένη αισιοδοξία 

    Η παραδοχή των ανθρώπων της Suzuki πως η αποστροφή από τα μοντέλα μεγάλου κυβισμού των τελευταίων ετών έκανε κακό στο εργοστάσιο ήταν σωστή. Η Suzuki έχασε την προηγούμενη δεκαετία τα βήματά της, ωστόσο με 9 νέα μοντέλα για το 2017 και πολύ σημαντικές μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού δείχνει να επιστρέφει δυναμικά στην αγορά. Η αισιοδοξία για άνοδο πωλήσεων έχει βάση καθώς τα μοντέλα της είναι πολύ καλά και οι τιμές ανταγωνιστικές. Η επιτυχία είναι σίγουρη!

    Να μην ξεχάσουμε πως το 2018 η Suzuki ετοιμάζει το GSX 700T, μια turbo μοτοσικλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 700cc η οποία αναμένεται να φέρει επανάσταση στο χώρο των 2 τροχών.

    Γιάννης Πετρόχειλος (@petrocheilos)

    Σχόλια

    Σχόλια