Live Test: Audi Q2 1.6 TDI 116ps

    Το Q2 αποτελεί το “κλειδί” της Audi στην κατηγορία των μικρών crossover και το έχουμε στα χέρια μας για να δούμε αν δικαιολογείται ο θόρυβος γύρω του.

    Το Audi Q2 με τον TDI των 1,6 λίτρων και τους 116 ίππους του, ήρθε ήρθε στο live test του motornews, όπου του έχουμε βάλει πολλές απουσίες. Το μικρότερο SUV/Crossover της Audi, έχει την ιδιαιτερότητα να είναι “κομμένο και ραμμένο” στα μέτρα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Οπότε και εμείς, περιμέναμε να δούμε από κοντά, “τι ψάρια πιάνει”. Πιάνουμε το live test από τη μέση, μια και το αυτοκίνητο είναι στα χέρια μας από τη Δευτέρα, και ξεκινάμε τις καταγραφές.

    Πέμπτη 22 Ιουνίου

    Η μέση κατανάλωση έχει “κάτσει” στο 5,0 και δε λέει να κουνηθεί. Ωραία πράγματα για ένα crossover που κινείται με άνεση παντού και έχει και το τετράκυκλο μπροστά. Βέβαια, με την πιο πάνω περιγραφή, θα περίμενε κανείς να διαβάσει λεπτομέρειες για χώρους και έφεση στην άνετη φιλοξενία επιβατών, κάτι που δεν ισχύει στο Q2. Για να είμαστε δίκαιοι όμως, τους χώρους που έχει τους διαθέτει καταλλήλως και οι επιβάτες του δεν θα αισθανθούν άσχημα, ούτε “προδομένοι” μια και οι εξωτερικές διαστάσεις δεν αφήνουν υποσχέσεις για κάτι καλύτερο.

    Το Q2 με τον ψυχωμένο diesel των 116 ίππων, δείχνει να τα καταφέρνει καλά σε όλες τις συνθήκες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει καθημερινά. Και μια και λέμε για τέτοιες, η μικρή σχετικά καμπίνα, είναι πλεονέκτημα για τους καλοκαιρινούς μήνες που το κλιματιστικό φαίνεται απαραίτητο όσο ποτέ. Δευτερόλεπτα αφού το ενεργοποιήσεις, αισθάνεσαι τη διαφορά στην ατμόσφαιρα, ενώ και οι πίσω έχουν αίσθηση πως αλλάζει το πράγμα προς το πιο δροσερό. Λεπτομέρεια; Μπα, δε νομίζουμε. Και όταν θα κληθείτε να κινηθείτε με χαμηλές ταχύτητες λόγω μποτιλιαρίσματος, μετά από πολύωρη στάθμευση του αυτοκινήτου κάτω από τον ήλιο, θα μας θυμηθείτε.

    Τετάρτη 21 Ιουνίου

    Ξεκούραστα χιλιόμετρα με το Q2 που γράφονται με ιδιαίτερα οικονομικό τρόπο χάρη στο TDI μοτέρ. Το πάτημα του μικρού SUV της Audi είναι εξαιρετικό. Το τιμόνι κόβει αρκετά και συνολικά έχεις την αίσθηση πως οδηγείς ένα μικρό αυτοκίνητο, χωρίς να αισθάνεσαι όμως το μέγεθός του. Είναι σταθερό και με την ποιοτική του κύλιση σου δίνει την απαραίτητη σιγουριά για κίνηση εντός και εκτός πόλης.

    Οι χώροι του είναι όπως τους περιμένεις αναφορικά με το διαθέσιμο για τα πόδια των πίσω, ενώ το πορτ μπαγκάζ του έχει βάθος και κερδίζει πόντους, δίνοντας την εντύπωση ακόμα μεγαλύτερου όγκου από τα 405 λίτρα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.

    Η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό είναι μεγάλη και σταθερή. Μόνο ο μεγάλος περιστροφικός διακόπτης πίσω από τον επιλογέα σου δίνει παραπάνω πράγματα για να ασχοληθείς από όσο θα ήθελες. Εργονομικά, λόγω του περιορισμένου χώρου, δημιουργεί κάποιο “συνωστισμό” που ξενίζει αρχικά και χρειάζεται χρόνο για να το συνηθίσεις.

    Τρίτη 20 Ιουνίου

    Το χρώμα είναι εκπληκτικό. Όσο εξωστρεφές θέλει το μοντέλο και όσο διακριτικό μπορεί να κάνει ένα λαμπερό πορτοκαλί η Audi. Το βλέπεις και θέλεις να μπεις και να αρχίσεις τα χιλιόμετρα. Η απόχρωση αυτή συνεχίζεται και στην καμπίνα με τη μορφή φάσας που τρέχει όλο το ταμπλό αλλά και με ανάλογες πινελιές στις πόρτες.

    Η θέση οδήγησης είναι τυπική Audi με καλή στήριξη του κορμού αλλά χωρίς πολλά- πολλά σε ότι έχει να κάνει με τις πλευρές. Καθόλου δεν μας χαλάει, μια και το μοντέλο απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί σπορ. Γενικά, μετά τα πρώτα μας χιλιόμετρα μαζί του, θα λέγαμε πως είναι μάλλον συνεπές στην εικόνα της “προχώ- συντηρητικής” προσέγγισης της κατηγορίας. Από μέσα, σου φαίνεται ακόμα πιο μικρό από ότι το βλέπεις απ’ έξω και νοητά το συγκρίνεις σε χώρους με το VW Polo- στο οποίο έχεις αρκετές αναφορές γύρω σου.

    Πρώτη σημείωση η θέση του ροοστάτη για την ενεργοποίηση του ηχοσυστήματος και τη ρύθμιση της έντασης που είναι τοποθετημένη -ή να πούμε καλύτερα κρυμμένη- στη βάση του επιλογέα, σε σημείο που ο οδηγός δεν τον βλέπει. Μια πραγματικά περίεργη επιλογή για ένα κατά τα άλλα αρκετά λειτουργικό ΜΜΙ.

    Σχόλια

    Σχόλια