Live Test: Citroen C3 1.2 Puretech EAT6

    Με το αυτόματο κιβώτιο το C3 γίνεται ακόμα πιο εύκολο και λειτουργεί ως πραγματικό αγχολυτικό σε κάθε διαδρομή.

    Το Citroen C3 1.2 Puretech 110 ps με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ήρθε στο Live Test του Motornews για να μας δείξει τη συνολική αξία του μοντέλου, στην πλέον ευκολοοδήγητη έκδοση. Τις επόμενες ημέρες, το C3 θα μας δώσει “πληροφορίες” σχετικά με τη συνολική του αξία για να αναφερθούμε διεξοδικά στη συνέχεια σε όλα τα ενδιαφέροντα στοιχεία του αυτοκινήτου.

    Tετάρτη 14 Ιουνίου

    Με την κατανάλωση να μένει πεισματικά στα 7,0 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα, ολοκληρώνουμε σιγά- σιγά το live test του αυτόματου Citroen C3. Τα συναισθήματα ανάμικτα, με το αυτόματο να σου δίνει μεν φοβερή ευκολία και πολιτισμένη λειτουργία αλλά να κόβει αρκετό από το νεύρο του πολύ καλού σε γενικές γραμμές 1.200άρη turbo, τους 110 ίππους του οποίου δεν μπορούμε να πούμε πως τους είδαμε (και τους γλεντήσαμε). Όσο και αν προσπαθήσαμε.

    Κρατάμε τη μαλακή -μέχρι παρεξηγήσεως- ανάρτηση με τις κλίσεις και τις ταλαντώσεις στις ανωμαλίες του δρόμου σε αστικό περιβάλλον, όπως και τη διάθεση του C3 να μας τα παρέχει όλα σε επίπεδο εξοπλισμού. Η κάμερα οπισθοπορείας είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και αποτελεσματική, με πολύ καλή εικόνα στην οθόνη του ταμπλό. Ίσως να μπορούσε να είναι πιο ποιοτική η κάμερα για ακόμα καλύτερη εικόνα αλλά αυτό είναι μια λεπτομέρεια που μόνο ένα σινεφίλ θα προσέξει και θα παραπονεθεί σχετικά.

    Τρίτη 13 Ιουνίου

    Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του crossover “αδερφιού” του C3, μας γεμίζει αδημονία για το πως θα είναι το νέο μοντέλο, που ειρήσθω εν παρόδω, μας αρέσει ακόμα πιο πολύ μια και δείχνει να συνδυάζει στοιχεία όπως είναι η ευρυχωρία και η πρωτοτυπία, με τη φρέσκια σχεδίαση. Το δικό μας αυτόματο C3 δείχνει τις αρετές του σε συνθήκες επιβαρυμένης κυκλοφορίας- κάτι που είναι πολύ συνηθισμένο στην πρωτεύουσα.

    Από το πρωί, η κίνηση στις “κεντρικές οδικές αρτηρίες” όπως τις λένε στα δελτία ειδήσεων, είναι ιδιαίτερα αυξημένη αυτές τις ημέρες. Ευτυχώς που με τη βδομάδα που φεύγει, τελειώνει και το σχολικό έτος και θα αποσυρθούν τα σχολικά λεωφορεία από τους δρόμους, κάτι που τσεκαρισμένα δίνει μεγάλη ανάσα σε ότι έχει να κάνει με την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Υπομονή λοιπόν. Το C3 μας στο μεταξύ γράφει εντυπωσιακά χαμηλά νούμερα κατανάλωσης και εμείς περιμένουμε καρτερικά να “κλείσει η αξιολόγηση” για να το βαθμολογήσουμε…

    Δευτέρα 12 Ιουνίου

    Σε όλους όσοι μπαίνουν στο Citroen και τους λέμε πως έχει αντιστρεπτικές, αρνούνται να το πιστέψουν. Είναι τόσο μαλακή η ανάρτηση και συνολικά το C3 διαχειρίζεται τόσο καλά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες των δρόμων που σου δίνει την εντύπωση πως η ανάρτηση έχει “λυθεί”.

    Και αυτό ταιριάζει γάντι στον easy going χαρακτήρα που διαμορφώνει το αυτόματο κιβώτιο EAT6 που βοηθάει στη διατήρηση του οδηγού σε άριστη κατάσταση ακόμα και αν έχουν προηγηθεί πολλά σερί χιλιόμετρα. Στη διάρκεια των οποίων μια και το είπαμε, εντοπίσαμε ούτε ένα, ούτε δύο αλλά τέσσερα C3 με την ίδια απόχρωση με το δικό μας. Δυστυχώς, μόνο το ένα προλάβαμε να φωτογραφίσουμε αλλά και πάλι, νομίζουμε πως είναι καλή ένδειξη για το πόσο πετυχημένος είναι ο συγκεκριμένο χρωματικός συνδυασμός του νέου C3.

    Παρασκευή 9 Ιουνίου

    Είναι ο αγαπημένος μας χρωματικός συνδυασμός. Το λευκό με τον κόκκινο ουρανό και τις μαύρες λεπτομέρειες κάνει το C3 όσο ξεχωριστό και ιδιαίτερο πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ειδικά με τις αρετές του μικρού Citroen.

    Η μαλακή ανάρτηση έρχεται και ταιριάζει γάντι στη χαλαρή διάθεση που προκύπτει από το ρυθμό των αλλαγών με το πρόγραμμα λειτουργίας στο comfort (υπάρχει και S για πιο γρήγορες “Sport” αλλαγές αλλά και το χειμερινό πρόγραμμα που “καλμάρει” τελείως τη λειτουργία για να αποφεύγονται τυχόν γλιστρήματα σε ολισθηρές επιφάνειες.

    Ξεκινάμε λοιπόν τα χιλιόμετρα με το “ξεκούραστο” C3, ή καλύτερα το πιο ξεκούραστο από τα C3, με στόχο να δούμε τι κερδίζει κανείς με το αυτόματο -πέραν του προφανούς που έχει να κάνει με την άνεση- και τι χάνει. Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!

    Σχόλια

    Σχόλια