Live Test: Renault Clio 0.9 TCe 90hp

    Το ανανεωμένο Clio με το μικρότερο κινητήρα της γκάμας του, παραμένει τόσο χαρισματικό όσο οι ισχυρότερες εκδόσεις του;

    Renault Clio 0.9 TCe 2017

    Το ανανεωμένο Renault Clio 0.9 TCe ήρθε στο live test του motornews με ένα από τα μικρότερα, αλλά όχι και ασθενέστερα μοτέρ, που διατίθενται στην κατηγορία B. Τις επόμενες μέρες θα δούμε αν οι 90 ίπποι – μας- είναι αρκετοί. 

    Τρίτη 6 Ιουνίου

    Με την ευκαιρία του τριημέρου το Clio βγήκε και εκτός των τειχών, σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δίκτυο. Το διακόπτη ECO δεν το πατήσαμε ποτέ ξανά και ο μικρός κινητήρας των 0.9 λίτρων μας δικαίωσε. Η μέση κατανάλωση των 5.7 λίτρων δεν έχει σχέση με την εργοστασιακή, φυσικά. Από την άλλη πλευρά όμως, είναι από τις χαμηλότερες που έχει πετύχει μοντέλο αυτής της κατηγορίας με κινητήρα βενζίνης.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει ψυχή, εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις και δεν ακούγεται ιδιαίτερα. Επίσης, κρύβει αρκετά καλά τους κραδασμούς του περιττού αριθμού κυλίνδρων, ώστε ποτέ δεν ενοχλούν.

    Το συμπέρασμα είναι πως το μικρότερο μοτέρ της γκάμας δεν είναι λύση ανάγκης. Αποτελεί μια καθόλα αξιοπρεπή επιλογή. Προσθέστε σε αυτά τους άνετους χώρους, με όγκο πορτ μπαγκάζ στα 300 λίτρα και τον πληρέστατο εξοπλισμό και έχετε μια πρόταση με μοναδικά πλεονεκτήματα. Η έκδοση Dynamic της δοκιμής κοστίζει 15.440€ και μπορεί άνετα να αποτελέσει το πρώτο αυτοκίνητο μιας τετραμελούς οικογένειας. Κομψό, άνετο και οικονομικό, το ανανεωμένο Clio είναι ένα χαρισματικό και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο.

    Παρασκευή 2 Ιουνίου

    Συνεχίζουμε να κινούμαστε μέσα στην πόλη με το Clio, που άλλωστε αποτελεί και το βασικό πεδίο χρήσης του. Λόγω του ότι ο κινητήρας δεν έχει περίσσεια ισχύ, προτιμήσαμε να μην χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα οδήγησης ECO. Αυτό που ανακαλύψαμε είναι ότι και πιο ευχάριστη γίνεται η οδήγηση και η κατανάλωση παραμένει στο ίδιο επίπεδο.

    Renault Clio 0.9 TCe 2017

    Για το multimedia του Clio έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν με καλά λόγια. Εύκολο στη χρήση, δεν απαιτεί χρόνο προσαρμογής. Μας έχει λίγο απογοητεύσει το γεγονός ότι κάθε φορά που εκκινούμε, δεν μας βάζει στην τελευταία επιλογή. Μπαίνει σε λειτουργία αρχικού καταλόγου και πρέπει να επιλέξεις κάθε φορά λειτουργία. Θα δούμε μήπως εμείς κάνουμε κάτι λάθος και θα επανέλθουμε.

    Ένα επίσης ενοχλητικό ζήτημα αφορά την έναρξη λειτουργίας. Μπαίνεις, βάζεις εμπρός και επιλέγεις όπισθεν. Το multimedia δεν παρακάμπτει την έναρξη του λειτουργικού ώστε να δώσει άμεσα εικόνα. Με αποτέλεσμα να πρέπει να περιμένεις για περίπου 10”. Μάλλον θα μπορούσαν να έχουν προβλέψει κάτι τέτοιο.

    Πέμπτη 1 Ιουνίου

    Καλό μήνα σε όλες και όλους. Κάποτε οι 90 ίπποι ήταν απόδοση καλών ατμοσφαιρικών κινητήρων 1.4 λίτρων. Στην κατηγορία δε του Clio, όριζαν σε πολλές περιπτώσεις την “οροφή”, τις γρηγορότερες δηλαδή εκδόσεις.

    Renault Clio 0.9 TCe 2017

    Σήμερα ένας τρικύλινδρος κινητήρας μόλις 898 κ.εκ. αποδίδει αυτή την ισχύ και ταυτόχρονα, πολύ πιο σημαντικό, χορταστική ροπή 140 Nm από τις μόλις 2.500 σ.α.λ. Χάρη στο turbo, φυσικά.

    Από την άλλη πλευρά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας B πήραν την άγουσα σε διαστάσεις, το Clio είναι κατά 6 χιλ. μεγαλύτερο από 4 μέτρα, όσο και σε βάρος. Ως αποτέλεσμα, οι 90 ίπποι ίσως να είναι και οριακά επαρκείς. Αλλά αυτό μένει να το δούμε.

    Αισθητικά το Clio δεν έχει αλλάξει σημαντικά, παρά την ανανέωση, με λίγο διαφορετικά φώτα και προφυλακτήρες να απαιτούν προσεκτική παρατήρηση για να καταδείξουν τις διαφορές. Η συνολική του αισθητική υπόσταση παραμένει σύγχρονη και ελκυστική, σαν να σχεδιάστηκε σήμερα.

    Τα φώτα led στην έκδοση της δοκιμής (Dynamic) αποτελούν μια σημαντική προσθήκη στον εξοπλισμό και είναι φυσικά ευπρόσδεκτα. Να δούμε αν θα έχουμε το ίδιο καλά λόγια και για τον κινητήρα, φορτώνοντας με χιλιόμετρα τις επόμενες μέρες.

     

     

    Σχόλια

    Σχόλια