Live Test: Mustang GT 5.0 421ps

    Είναι αυτό που φαίνεται. Το muscle car της διπλανής πόρτας (σχεδόν) που μπορείς να κάθεσαι και να το κοιτάς με τις ώρες.

    Ήρθε στο Live Test του Motornews η Mustang με τον 5λιτρο κινητήρα και τους 421 ίππους. Για λιγότερες μέρες από ότι συνήθως μια και το πρόγραμμά της είναι φορτωμένο αλλά κάτι μας λέει πως ακόμα και έτσι θα καταφέρει να μας κλέψει τον ύπνο…

    Τετάρτη 31 Μαΐου

    Το ξέραμε πως θα κρατήσει λιγότερο από το συνηθισμένο αλλά και πάλι μας πείραξε η ώρα του αποχωρισμού. Είναι από τις περιπτώσεις που απλά, δεν θέλεις να δώσει πίσω το παιχνίδι που δανείστηκες. Και ας μην είναι παιχνίδι. Είναι απλά ένα όνειρο για petrolheads, με πολύ ιστορία και παρασκήνιο και ίσως κάτι λιγότερο σε ευχαρίστηση στο δρόμο.

    Κακά τα ψέμματα, δεν έχουμε Route 66 αλλά ούτε και Autobahn για να τσακίσουμε το γκάζι και να πάμε τέρμα μέχρι το επόμενο βενζινάδικο (εκεί κοντά δηλαδή). Εδώ στο Ελλάντα έχουμε πολλή στροφή στο μενού, πολύ στεναδούρι και κακό οδόστρωμα (που στην περίπτωσή μας, δεν είναι και πολύ κακό…). Οι 421 ίπποι σπάνε για πλάκα την πρόσφυση στους πίσω τροχούς και το πράγμα ουρλιάζει, ψάχνοντας τρόπο να μείνει στην ευθεία.


    Στην καλή άσφαλτο, απλά εκτοξεύεσαι, ότι ταχύτητα και αν έχεις επιλεγμένη, με όσο κι αν πηγαίνεις. Κι όταν φτάσεις στο επόμενο φανάρι ή στο επόμενο σημείο στάσης, μόνο ένα spinner μπορεί να σου πάρει την πίεση μέχρι να ξαναρολάρεις με τη Mustang. Την καλή. Την 5λιτρη. Για την οποία έχουν γραφτεί μέχρι και τραγούδια. See ya babe. Ήταν χαρά μας.


    Tρίτη 30 Μαΐου

    What’s not to like από αυτό το τέρας; ο ήχος του 5λιτρου V8, θα θέλαμε να είναι το καθημερινό μας soundtrack. Η επιβλητική εμφάνιση μας ταιριάζει, όπως και η “λαχτάρα” του νιώθουν τα πιτσιρίκια (σ.σ.: μην παρεξηγηθούμε, αγορομπαμπάδες είμαστε…) όταν βλέπουν το αυτοκίνητο από την ταινία Transformers μπροστά τους- δεν είναι αλλά ποιοι είμαστε εμείς που θα τους χαλάσουμε το όνειρο;

    Τα βαθιά bucket της Recaro και το τεχνηέντως βαρύ τιμόνι, πάνε ασορτί με το heavy duty συμπλέκτη που θέλει δύναμη στο πάτημα και τον ε-ξαι-ρε-τι-κό επιλογέα που απαιτεί σίγουρες κινήσεις από τον οδηγό. Και το εντυπωσιακό;

    Στέκεσαι στη (νοητή) ευθεία της εκκίνησης για το 400άρι (του μυαλού σου. Επιλέγεις από το μενού το Line Lock και του ορίζεις σε τι ποσοστό θέλεις να εμπλακεί. Πατάς πάλι το OK και το τέρας κρατάει “κλειδωμένους” τους μπροστινούς τροχούς, για να λιώσεις τα λάστιχα στους πίσω! Καλό; This is ‘murica mate!

    Δευτέρα 29 Μαΐου

    Οι καιρικές συνθήκες πρέπει να σας πούμε πως δεν μας μείωσαν ούτε στο ελάχιστο την ανάγκη να είμαστε στο δρόμο με το τέρας της αποκάλυψης. Συγνώμη για την υπερβολή αλλά μόνο έτσι μπορεί να περιγραφεί η αίσθηση, όταν μετά από πολλές ημέρες με «τυπικά» αυτοκίνητα και «συνηθισμένους» κινητήρες, έχεις στα χέρια σου κάτι τόσο ξεχωριστό.

    Οι πρώτες εντυπώσεις από το δρόμο λοιπόν, είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αντιμετωπίζει στωικά την αδυναμία του οδηγού του να διαχειριστεί το impact που προκαλεί στο δρόμο. Κεφάλια γυρίζουν, κάμερες βγάζουν φωτογραφίες και οι πιο «τολμηροί» με νοήματα ζητούν να ακούσουν το τέρας να βρυχάται… και πώς να χαλάσεις χατίρι αφού και εσύ «ζεις» για να το ακούς;

    Παρασκευή 26 Μαΐου


    Με το που τη βλέπεις, το μόνο που σκέφτεσαι είναι να είχες άλλα δυο μάτια για να την κοιτάς. Η Mustang είναι εντυπωσιακή και μπαίνει άνετα στη shortlist των αυτοκινήτων που κάνουν τεράστια εντύπωση άμα τη εμφανίσει. Είναι και αυτό το κίτρινο χρώμα με τα μαύρα ματ stripes που την κάνουν να δείχνει ακόμα πιο εξωτική και τα κεφάλια στο δρόμο γυρνούν από πολύ μακριά.
    Το τεράστιο καπό με τα νεύρα που το διατρέχουν έως τη βάση του παρμπρίζ, είναι ένα στοιχείο που ταιριάζει απόλυτα με το «κοντό» πίσω μέρος. Βολεύεσαι απίθανα στο βαθύ και απολαυστικό δερμάτινο bucket της Recaro και βάζεις μπροστά με το πλήκτρο κάτω αριστερά στην κεντρική κονσόλα. Ο τρόπος με τον οποίο «ξυπνάει» ο V8, είναι εντυπωσιακός. Κάτι μας λέει πως το σαββατοκύριακο μπροστά μας θα είναι λίγο πιο όμορφο…

     

    Σχόλια

    Σχόλια