GP Monaco: Ένα εύκολο απόγευμα για τη Ferrari

Με τη Ferrari να κρατάει τις δύο πρώτες θέσεις, έστω και με αντεστραμμένη σειρά σε σχέση με την εκκίνηση, ολοκληρώθηκε πανηγυρικά ο 6ος γύρος του Πρωταθλήματος της F1

Φαινόταν από τα ελεύθερα δοκιμαστικά αλλά και από τις κατατακτήριες. Η Ferrari είχε τη μαγική συνταγή για τον 6ο αγώνα της σεζόν στο Πριγκηπάτο και έκανε το 1-2 με τους οδηγούς της να αλλάζουν θέση στον τερματισμό σε σχέση με το πως ξεκίνησαν. Και αυτό, όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, δεν άρεσε και πολύ στον Kimi που ξεκίνησε από την pole position…

Στο pit stop η κατάταξη άλλαξε σειρά και από εκεί και πέρα, ο αγώνας είχε ένα και μόνο μοτίβο. Μόνο κάποια ατυχήματα προς το τέλος του αγώνα που έφεραν το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, μας έδωσαν κάποιες ελπίδες πως κάτι μπορεί να αλλάξει και να δούμε λίγο παραπάνω ένταση. Δεν δικαιώθηκαν οι προσδοκίες όμως και το ήσυχο μοτίβο διατηρήθηκε μέχρι την καρό σημαία του τερματισμού.

Από το 6ο GP του 2017, κρατάμε λοιπόν τη δικαίωση όλων όσοι έλεγαν πως η Mercedes με το μεγάλο μεταξόνιο δεν θα βολευτεί στο στεναδούρι του Μονακό- και αυτό φάνηκε από την αδυναμία του Hamilton πρωτίστως στο να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων από τα ελεύθερα δοκιμαστικά κιόλας. Είναι χαρακτηριστικό πως στο FP3 αποκλείστηκε στο Q2 και δεν έδωσε μάχη για θέση μέχρι το τέλος αφού έμεινε πανηγυρικά εκτός 10άδας!

Τη σημαία της Mercedes κράτησε όσο ψηλότερα μπορούσε ο Bottas που έδωσε τη μάχη του με το μονοθέσιό του κυρίως, για να μείνει σε επαφή με την κορυφή, κάτι που κατάφερνε μια χαρά μέχρι το pit stop. Από αυτό, επανήλθε στην 4η θέση, όπου και τερμάτισε αφήνοντας τη Mercedes χωρίς podium για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. Δικαίωση από την άλλη για τον Ricciardo και τη Red Bull που πήρε την 3η θέση και φυσικά, είχε όλη την προσοχή του κόσμου επάνω του.

Χωρίς ιδιαίτερα δράματα είδαμε τους 78 γύρους του αγώνα, στις εγκαταλείψεις του οποίου σημειώσαμε τους Hulkenberg (νωρίς- νωρίς από κιβώτιο ταχυτήτων), Stroll (από θερμοκρασία στα φρένα που τον έστειλε εκτός), Knyat, Vandoorne, Ericsson, Button και Wehrlein που είχαν επαφές και εγκατέλειψαν. Οι δύο  τελευταίοι μάλιστα, έδωσαν και το πιο “εντυπωσιακό” -αν υπάρχει τέτοιο- ατύχημα του αγώνα, με τον Wehrlein να καταλήγει στους δύο τροχούς με το κεφάλι στη μπαριέρα πριν το τούνελ. Ευτυχώς χωρίς συνέπειες για τον ίδιο.

 

Επόμενος γύρος στις 11 Ιουνίου, όπου θα “πάμε” Καναδά για τη συνέχεια.

Motornews

 

Σχόλια

Σχόλια