Αποκαλύφθηκε στη Στοκχόλμη το Skoda Karoq

    Το Karoq θα αντικαταστήσει το Yeti, έχοντας πολλά βέλη στη φαρέτρα του για να επικρατήσει στην κατηγορία C SUV.

    Πριν εκπνεύσει το 2017, οι Έλληνες αγοραστές θα έχουν μια ακόμα φρέσκια επιλογή στην κατηγορία των μικρών – μεσαίων SUV: το Skoda Karoq.

    Θα αναρωτηθεί κανείς “γιατί να μην πάρω Seat Ateca σήμερα και να περιμένω το Skoda”. Προφανής η ερώτηση, καθώς τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο και λίγο ως πολύ τα ίδια μηχανικά μέρη, ωστόσο το group VW έχει φροντίσει να απαντήσει και σε αυτό.

    Στο Karoq οι επιλογές σε premium εξοπλισμό, όπως ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων, θα είναι περισσότερες. Επίσης, θα είναι πιο πρακτικό, αν επιλέξει κανείς το σύστημα συρόμενων πίσω καθισμάτων VarioFlex.

    Ταυτόχρονα, το Karoq θα έχει περισσότερες τετρακίνητες εκδόσεις, και προαιρετικά το πακέτο εξοπλισμού  Rough Road. Το τελευταίο προσθέτει προστατευτικά σε κινητήρα, κιβώτιο, μετάδοση και σωληνώσεις φρένων, όταν οι απαιτήσεις για εκτός δρόμου περιπέτειες είναι αυξημένες.

    Το Karoq θα είναι επίσης φορέας πολύ σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας -στις πιο πλούσιες φυσικά εκδόσεις του. Ταυτόχρονα, θα διατίθεται με πολύ προηγμένα, τρία στον αριθμό, συστήματα multimedia για να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής.

    Μηχανολογικά οι τετρακίνητες εκδόσεις θα διαφοροποιούνται από τις δικίνητες στον πίσω άξονα, όπου στις πρώτες η ανάρτηση θα είναι πολλαπλών συνδέσμων, ενώ στις δεύτερες ημιάκαμπτος άξονας.

    Τρεις κινητήρες diesel, 1.6 και 2.0 λίτρων με ισχύ 115, 150 και 190 ίππων θα είναι διαθέσιμοι, μαζί με δύο βενζίνης, τους νέους TSi των 999 κ.εκ. και 1.5 λίτρων, με απόδοση 115 και 150 ίππων. Ο δεύτερος θα έχει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT.

    Όλες οι εκδόσεις, εκτός της κορυφαίας των 190 ίππων, που θα είναι αποκλειστικά αυτόματη και τετρακίνητη, θα διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

    Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το Karoq θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων παραμετροποίησης της απόδοσης του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και της μετάδοσης -πέντε συνολικά- καθώς και ηλεκτρική ρύθμιση των αμορτισέρ.

     

    Σχόλια

    Σχόλια