Live Test: Kymco X-Town 125 CBS

    Πόσο επιτυχημένα συνδυάζει η Kymco ένα mega scooter με ένα mini κινητήρα 125 κ.εκ.;

    Kymco X-Town 125 CBS 2017

    Η εβδομάδα του live test με το Kymco X-Town 125 CBS αναμένεται ενδιαφέρουσα, καθώς το μεγάλης διάστασης scooter καλείται να αποδείξει ότι μπορεί να συνδυαστεί με ένα μικρό κινητήρα μόλις 125 κ.εκ. Αυτό λοιπόν, μαζί με ότι άλλο έχει να δείξει, θα δούμε. 

    Τρίτη 23 Μαΐου

    Με έμφαση στην οδική συμπεριφορά, στους χώρους, στην πρακτικότητα και φυσικά στην αισθητική και στην ποιότητα, το X-Town 125 ολοκλήρωσε “παλικαρίσια” την εβδομάδα του. Οι επιδόσεις, προφανώς, δεν είναι το δυνατό του σημείο. Αλλά δεν περιμέναμε κάτι περισσότερο, από έναν κινητήρα 125 κ.εκ. Με δεδομένο τον πολύ μικρό κυβισμό του, τα καταφέρνει μια χαρά σε αστική και περιαστική χρήση.

    Αν στα παραπάνω προστεθεί ο πλούσιος εξοπλισμός, τότε η τιμή μετρητοίς, που ξεκινά από τα 3.395€, δίνει ως αποτέλεσμα μια πολύ καλή -και από οικονομοτεχνική άποψη- πρόταση. Θα θέλαμε να υπάρχει και ABS, ωστόσο τα φρένα με τη συνδυασμένη λειτουργία αποδίδουν πολύ καλά και ταυτόχρονα κρατούν το κόστος χαμηλά.

    Kymco X-Town 125 CBS 2017

    Το X-Town διατίθεται και σε έκδοση 300 κ.εκ., ωστόσο, αν η χρήση που του επιφυλάσσει ο οδηγός του δεν περιλαμβάνει μακρινές διαδρομές σε αυτοκινητόδρομο με 2 άτομα, τότε το 125 είναι απόλυτα επαρκές.

    Δευτέρα 22 Μαΐου

    “BMW είναι αυτό που οδηγείς”; Η ερώτηση ήρθε από άσχετο με τις μοτοσικλέτες συνάδελφο. Προφανώς επηρεασμένο από το λευκό – μπλε μοτίβο, που έχει χρησιμοποιήσει κυρίως στα scooter της η γερμανική εταιρεία. Αυτό, ωστόσο, δείχνει και την ποιότητα που βγάζει το X-Town της Kymco.

    Πλέον οι Ασιάτες κατασκευαστές δεν είναι “φτωχοί συγγενείς”. Μπορεί τα scooter τους να είναι πολύ προσιτά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ποιοτικά. Το αντίθετο. Γι’ αυτό, άλλωστε, πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια. Το X-Town, όσο και να το ψάξεις, δεν θα ανακαλύψεις  ποιοτικά ζητήματα.  Ακόμα και από αισθητική άποψη, είναι πολύ προσεγμένο. Ένα παράδειγμα αποτελεί το εικαστικό του πίσω φαναριού, στο οποίο έχει ενσωματωθεί πολύ πετυχημένα το γράμμα X.

    Παρά το μικρό κινητήρα, το X-Town μας έχει κερδίσει και με την απόδοσή του. Ένα ερώτημα είναι κατά πόσο το μικρό μοτεράκι θα αντέξει να κινεί τα 170 κιλά συν αυτά του αναβάτη, στροφάροντας μεταξύ 7 και 9.000 σ.α.λ. για πολύ καιρό. Αλλά αυτό δεν μπορούμε να το απαντήσουμε. Το βέβαιο είναι ότι για κίνηση εντός των ορίων της πόλης, είναι απόλυτα επαρκές. Ακόμα και στον ανοιχτό δρόμο, εύκολα πιάνει τα 100 χλμ./ώρα, ενώ με επιμονή θα δείξει και 110 -στο κοντέρ πάντα.

    Παρασκευή 19 Μαΐου

    Επέστρεψε ο τυπικός Μάιος για το κλείσιμο της εβδομάδας και πλέον αυξάνονται και τα χιλιόμετρα στην πόλη με το X-Town. Πολύ πρακτικό το μοντέλο, ομολογουμένως, κυρίως λόγω του τεράστιου -και με πλαφονιέρα φωτισμού παρακαλώ- χώρου κάτω από τη σέλα. Ταυτόχρονα υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι, με θύρα USB για τη φόρτιση συσκευών, αριστερά στην ποδιά.

    Ο εξοπλισμός, με κεντρικό και πλευρικό σταντ, ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων, στροφόμετρο και πλήρεις ψηφιακές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων, μπορεί να θεωρηθεί πληρέστατος. ABS δεν υπάρχει στη συγκεκριμένη έκδοση, ωστόσο η αναμονή για τον αισθητήρα του βρίσκεται στο εμπρός φρένο. Τα φρένα, ωστόσο, έχουν συνδυασμένη λειτουργία όπως έχουμε ήδη αναφέρει.

    Οδηγώντας το X-Town μέσα στην πόλη δεν σου λείπει τίποτα. Ούτε η ισχύς, καθώς ο μικρός κινητήρας συνεργάζεται καλά με την “κοντή” μετάδοση και οι επιταχύνσεις είναι άμεσες. Πολύ περισσότερο δεν σου λείπει η άνεση, η οποία εδώ συνδυάζεται με μια καλοδεχούμενη αίσθηση στιβαρότητας. Αυτή μας άρεσε ιδιαίτερα, καθώς στα scooter δεν είναι πάντα δεδομένη.

    Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και μην ξεχάσετε να παρακολουθήσετε ένα ακόμα συναρπαστικό αγώνα MotoGP, αυτή τη φορά στην πίστα του Les Mans στη Γαλλία, την Κυριακή 21 Μαΐου στις 15:00.

    Πέμπτη 18 Μαΐου

    Εδώ Λονδίνο… Με βάση τον καιρό. Που αποφάσισε να μας κλειδώσει και πάλι στο σπίτι -αλλά τη χάρη δεν του την κάναμε. Άλλωστε το βράδυ πρέπει να πάμε και Σύνταγμα…

    Kymco X-Town 125 CBS 2017

    Άτιμα scooter. Μπορείς να τα κατηγορήσεις για οτιδήποτε, στη βροχή όμως, ειδικά το X-Town, σε κρατάνε σχετικά στεγνό. Κάθεσαι χαμηλά, καλύπτεσαι από πλαστικά – ανεμοθώρακα και, όσο κινείσαι, νερό έρχεται μόνο στο κράνος, τα χέρια και τους ώμους.

    Kymco X-Town 125 CBS 2017

    Επιπρόσθετα, στην περίπτωσή μας, η μικρή ισχύς τους κινητήρα των 125 κ.εκ. αποδεικνύεται σωτήρια. Στους κατ’ ευφημισμόν δρόμους – σαπούνια της Αθήνας, στύβεις το γκάζι με ασφάλεια. Ταυτόχρονα τα φρένα, με τη γραμμική λειτουργία, δεν επιφυλάσσουν εκπλήξεις.

    Κάπως έτσι κάναμε σήμερα περίπου 20 χιλιόμετρα με τον ύψιστο να μας φτύνει, αλλά εμείς να νομίζουμε ότι βρέχει… Χωρίς δράματα, χάρη και στην πολύ καλή αίσθηση οδήγησης του X-Town.

    Τετάρτη 17 Μαΐου

    Δεν ξέρουμε τι όνομα θα δώσουν οι μετεωρολόγοι στο νέο κύμα κακοκαιρίας. Ας το πουν “απεργοσπαστικό” -δεν θα έχουν άδικο.

    Σε κάθε περίπτωση όμως μας έκανε να περιμένουμε σαν τα λιοντάρια στο κλουβί, πότε θα σταματήσει η βροχή για να μπορέσουμε να έχουμε μερικές εικόνες από το νέο Kymco. Το οποίο, αν δεν δεις τον κυβισμό του γραμμένο στην άδεια κυκλοφορίας, λες ότι έχουν κάνει κάποιο λάθος. Από άποψη διαστάσεων, εξοπλισμού και συνολικής ποιότητας, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα scooter των 250 – 400 κ.εκ.

    Ο χρωματικός συνδυασμός του λευκού με το μπλε είναι πρωτότυπος και ενδιαφέρον. Επίσης, η συνολική αισθητική του X-Town είναι προσεγμένη. Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει είτε από τον ευρωπαϊκό, είτε από τον ιαπωνικό ανταγωνισμό.

    Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια βασιλική  σέλα, έναν πληρέστατο πίνακα οργάνων, άνετες αναρτήσεις και δυνατά φρένα με συνδυασμένη λειτουργία: ενεργοποιώντας μόνο το πίσω, λειτουργεί με μειωμένη ισχύ και το εμπρός.

    Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, νέας γενιάς, με κωδικό G5. Για τα 125 κ.εκ. που διαθέτει, η ισχύς των 13 (12.9 για την ακρίβεια) ίππων, είναι κορυφαία. Φυσικά, η κοντή μετάδοση του επιτρέπει να λειτουργεί συνεχώς στο όριο -από 6.000 – 9.000 σ.α.λ. Διότι αλλιώς δύσκολα αντιμετωπίζονται τα 172 κιλά, συν τα όποια του αναβάτη.

    Μόλις στεγνώσουν λίγο οι δρόμοι, θα έχουμε να πούμε πολλά περισσότερα.

    Σχόλια

    Σχόλια