Live Test: Nissan Micra 1.5 dCi 90ps

    Ήρθε και για δοκιμή, λίγο καιρό μετά την παρουσίασή του στην Ελλάδα το εντυπωσιακό νέο Nissan Micra με τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων με τους 90 ίππους.

    To Nissan Micra 1.5 dCi ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Παρασκευή 19 Μαΐου

    Το πραγματικά δυνατό στοιχείο του Micra, είναι η δυνατότητά του να είναι οικονομικό no matter what- που λένε και οι Αμερικάνοι. Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, με πολύ κίνηση (λόγω και του διημέρου βροχόπτωσης), μποτιλιάρισμα (το start/stop σε αυτές τις συνθήκες, “εξαντλείται” αλλά κάνει αρκετή δουλειά μέχρι να σταματήσει να λειτουργεί) και γενικότερα, όχι και τόσο καλές συνθήκες για να κάνει ο οδηγός οικονομία, οι ενδείξεις κάτω από 6 λίτρα/100 χιλιόμετρα είναι παιχνίδι.

    Μέσα στο μποτιλιάρισμα απολαμβάνεις και το ηχοσύστημα με τα ηχεία της BOSE στο προσκέφαλο και όλα δείχνουν καλύτερα…

    Πέμπτη 18 Μαΐου

    Οι δύο σερί βροχερές μέρες, μας δίνουν τη δυνατότητα εκτενούς «ενδοσκόπησης» στο εσωτερικό του νέου Micra. Η κορυφαία έκδοση από την άποψη του εξοπλπισμού που έχουμε στη διάθεσή μας, δίνει την αίσθηση της αναβάθμισης σε ότι έχει να κάνει με την κατηγορία που ανήκει το μικρό Nissan. Ακριβώς γι’ αυτό όμως, επειδή μιλάμε για την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού, δεν μπορούμε παρά να παρατηρήσουμε και κάποιες ανακολουθίες.

    Τέτοια είναι η έλλειψη των πίσω ηλεκτρικών παραθύρων. Καλές οι μανιβέλες- πολύ καλύτερες από το tilt που έχει γίνει κοινός τόπος (με τη δικαιολογία της μείωσης του κόστους) ακόμα και σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών αλλά στην κορυφαία έκδοση του νέου Micra, έπρεπε να υπάρχουν ηλεκτρικά. Χωρίς «ναι μεν αλλά». Το νέο Micra πλασάρεται (στην κορυφαία του έκδοση- επαναλαμβάνουμε όχι τυχαία) ως το πλέον premium για να «χτυπήσει» παραδοσιακές δυνάμεις του συγκεκριμένου ύφους και δεν δικαιολογείται να έχει τέτοιο μειονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.

    Το ίδιο ισχύει και για την έλλειψη της αυτόματης λειτουργίας στο παράθυρο του συνοδηγού- ενώ του οδηγού διαθέτει. Κόλλημα θα πείτε. Μπορεί. Είμαστε όμως μέσα στο μοναδικό αυτοκίνητο της αγοράς που διαθέτει και το διαφημίζει έντονα, το κορυφαίο σύστημα της BOSE με τα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού, για να έχει ο τελευταίος κορυφαία εμπειρία ακρόασης. Ε, αν αυτό δεν είναι αντίφαση, τότε δεν ξέρουμε ποια μπορεί να είναι.

    Τετάρτη 17 Μαΐου

    Το λέγαμε και στο κείμενο της παρουσίασης: το νέο Micra το βλέπεις και το αγοράζεις. Είναι τόσο εντυπωσιακό που σε κερδίζει και “το θες” πριν καλά- καλά το οδηγήσεις. Είναι καλαίσθητο και ξεφεύγει από τις συνηθισμένες νόρμες της κατηγορίας- με ότι αυτό συνεπάγεται στο “κέντρισμα” του ενδιαφέροντος του κοινού της δημοφιλέστερης κατηγορίας στην ελληνική αγορά.

    Το πλήκτρο εκκίνησης του κινητήρα είναι μια ευχάριστη προσθήκη στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου- προφανώς στην πληρέστερη έκδοση όπως είναι αυτή που έχουμε στη διάθεσή μας. Ομοίως και η επένδυση του ταμπλό με την εντυπωσιακή διχρωμία που κάνει την αίσθηση αντίστοιχη αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.

    Το ρόλο της στην αναβάθμιση της εικόνας, παίζει και η μεγάλη οθόνη στη μέση του ταμπλό, με την προβολή πληροφοριών αλλά και εικόνας- από την κάμερα οπισθοπορείας (της έκδοσης και αυτή). Οι μέρες με ένα καλαίσθητο, λειτουργικό και οικονομικό αυτοκίνητο του segment B είναι πάντα ενδιαφέρουσες.

    Σχόλια

    Σχόλια