Live Test: Suzuki V-Strom 650 ABS

    Με εντελώς new look το νέο Suzuki V-Strom 650 ήρθε να θυμίσει ποιος είναι ο Βασιλιάς της κατηγορίας

    To Suzuki V-Strom 650 ABS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Δευτέρα 22 Μαΐου

    Ημέρα επιστροφής σήμερα για το Suzuki και η αίσθηση που μας αφήνει είναι η καλύτερη δυνατή. Το νέο V-Strom έχει αλλάξει ελαφρώς την φιλοσοφία του και έχει ωριμάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Δεν είναι πλέον μια εύχρηστη μοτοσικλέτα που κάνει πολλά πράγματα πάνω από το μέσο όρο, αλλά είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα με τα όλα της.

    Δυνατά της σημεία είναι ο εξαιρετικός κινητήρας, το αναβαθμισμένο στήσιμο και φυσικά οι σύχρονες τεχνολογικές λύσεις που την περνάνε σε μια νέα εποχή επιτυχιών. Το V-Strom πέρασε από την φάση του “μεγάλου παπιού” στην εποχή της “σοβαρής μοτοσικλέτας” και αυτό δείχνει πως η Suzuki χωρίς να χαλάσει τη συνταγή, πήγε στο επόμενο επίπεδο με απόλυτη επιτυχία.

    Η τιμή του νέου V-Strom 650 είναι 8.895€ και κρίνεται αρκετά καλή για μια ποιοτική και πλήρη μοτοσικλέτα.

    Παρασκευή 19 Μαΐου

    Ένα από τα πρώτα πράγματα που παρατηρείς όταν οδηγείς το V-Strom είναι η αίσθηση ασφάλειας που σου δίνει. Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο σε συνδυασμό με το τηλεσκοπικό πιρούνι 43mm εμπρός και το μονό αμορτισέρ πίσω δημιουργούν ένα ουδέτερο περιβάλλον το οποίο εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη.

    Γέρνοντας στη στροφή αισθάνεσαι πολύ άνετα. Εύκολα και ομαλά κρατάς τη γραμμή σου και μάλιστα με μεγάλες κλίσεις χωρίς κουνήματα και ελαστικότητες που ενοχλούν. Το σύνολο είναι συμπαγές, παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση και όλα αυτά με έναν πολύ ήρεμο τρόπο. Αν το οδηγήσεις ομαλά και δεν το “στραγγαλίσεις” θα σε ανταμείψει με έναν σβέλτο και ασφαλή ρυθμό, ενώ αν το πιέσεις δεν θα πει όχι, αλλά δεν θα σου παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση προκειμένου να αισθανθείς αυτοπεποίθηση στο όριο.

    Η σταθερότητά του είναι ένα από τα δυνατά του σημεία και βοηθάει στο να διατηρηθούν υψηλές ταχύτητες στο ταξίδι. Από την άλλη, τα φρένα είναι απλά ικανοποιητικά καθώς παρότι έχουν δύναμη, η αίσθησή τους δεν είναι η καλύτερη δυνατή καθώς έχουν “ξύλινη” αίσθηση, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος.

    Στο σύνολό του, το νέο V-Strom, είναι πολύ φιλικό και άνετο παρέχει μεγάλη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη, είναι ικανό να στρίψει διασκεδαστικά και δείχνει να έχει ωριμάσει στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς έχοντας απαλλαγεί από χαζοκουνήματα και άσκοπες μεταφορές βάρους. Είναι πιο ολοκληρωμένο και σίγουρα πιο “σοβαρό” από τον προκάτοχό του.

    Πέμπτη 18 Μαΐου

    Η ανοιξιάτικη βροχή και οι απεργίες δεν μας πτοούν και συνεχίζουμε τα χιλιόμετρα με το V-Strom. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του μεσαίου On-Off ήταν ανέκαθεν ο κινητήρας του και στο νέο μοντέλο το μοτέρ συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο.

    Ανάμεσα στο πλαίσιο λοιπόν βρίσκεται ο αναβαθμισμένος (από το SV) δικύλινδρος V των 645cc ο οποίος αποδίδει 70 ίππους στις 8.800 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 6,4 χλγμ στις 6.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός της Suzuki, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου κιβωτίου και αλυσίδα.

    Πολλά από τα εσωτερικά εξαρτήματα του κινητήρα είναι εντελώς καινούρια και έχουν βοηθήσει πολύ στην εξομάλυνση της λειτουργίας του συνόλου. Βασικό λοιπόν χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η ομαλή και γραμμική του λειτουργία με αρκετή έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο ψεκασμός είναι ο καλύτερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε V-Strom κάνοντας τον κινητήρα να δουλεύει σαν ηλεκτρικός, ενώ έχει προστεθεί και Traction Control για περισσότερη ασφάλεια.

    Το TC μάλιστα είναι εξαιρετικό καθώς είναι αρκετά σύγχρονο και επεμβαίνει χωρίς να το καταλαβαίνεις ιδιαίτερα. Από το SV έχει προέλθει και SESS το οποίο βοηθάει στις εκκινήσεις τους πιο άπειρους αναβάτες ανεβάζοντας ελαφρά τις στροφές του κινητήρα όταν εμπλακεί η πρώτη σχέση στο κιβώτιο.

    Στο δρόμο το Suzuki είναι απολαυστικό καθώς η ελαστικότητα και η απίθανη ποιότητα του ψεκασμού κάνουν τη ζωή εύκολη. Κινείσαι πάντα με μια πάνω και όταν το θελήσεις κατεβάζεις και έρχεται δύναμη μεστή και γεμάτη ικανή να στείλει το ταχύμετρο σε απαγορευμένα νούμερα. Και η διάρκεια του κινητήρα είναι καλή καθώς χωρίς να λαχανιάζει φτάνει τις 9.000 σ.α.λ. συνεχίζοντας να σπρώχνει εμπρός τη μοτοσικλέτα.

    Το κερασάκι στην τούρτα είναι η κατανάλωση η οποία μένει κολλημένη στα 5,2 λίτρα/100Km, νούμερο εντυπωσιακό για μια μοτοσικλέτα του συγκεκριμένου όγκου.

    Τετάρτη 17 Μαΐου

    Ένας τομέας στον οποίο το πρηγούμενο V-Strom είχε κορυφαία απόδοση ήταν η άνεση. Φυσικά, συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει και η Suzuki επέλεξε να συνεχίσει την παράδοση δημιουργώντας πολύ άνετες συνθήκες για αναβάτη και συνεπιβάτη στη σέλα του V-Strom.

    Η θέση οδήγησης έχει αλλάξει ελαφρώς και φέρνει το σώμα πιο κοντά στο τιμόνι, ενώ εκείνο που αντιλαμβάνεσαι αμέσως είναι ότι τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί πιο ψηλά αφήνοντας αρκετό χώρο μέχρι την άσφαλτο. Τα πόδια, με τη βοήθεια του αδυνατισμένου ρεζερβουάρ, είναι πιο κλειστά και καλύτερα προστατευμένα, το ίδιο και το σώμα χάρη στην καλά μελετημένη ζελατίνα.

    Τα όργανα είναι εντελώς καινούρια με ένα αναλογικό στροφόμετρο και ένα ψηφιακό πάνελ με πλούσιες πληροφορίες όπως οδόμετρα, μετρητές κατανάλωσης, επιλογή του Traction Control, θερμοκρασία υγρού κινητήρα και ατμόσφαιρας και πολλά άλλα. Πολύ σωστή είναι η τοποθέτησή τους η οποία είναι πιο κάθετη και πιο μακριά κάτι που τα κάνει εύκολα προσβάσιμα στο μάτι.

    Ο έλεγχος επίσης είναι εύκολος με ένα πολυδιακόπτη στην αριστερή μεριά του τιμονιού να κάνει τα πάντα εύκολα και γρήγορα. Τέλος, υπάρχει πρίζα 12V στην αριστερή πλευρά των οργάνων για χρήση GPS ή κινητού τηλεφώνου.

    Συνολικά, το νέο V-Strom παρότι έχει αλλάξει τη φιλοσοφία του ελαφρώς, παραμένει ένα από τα πιο άνετα και εύχρηστα μεσαία On-Off της αγοράς με έξυπνες πινελιές σε όλους τους τομείς.

    Δευτέρα 15 Μαΐου

    Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία πως το νέο V-Strom 650 της Suzuki είναι πραγματικά νέο και όχι ένα απλό facelift όπως το προηγούμενο. Η μοτοσικλέτα, από όποια πλευρά και αν την κοιτάξεις, δεν  θυμίζει σε τίποτα την προηγούμενη έκδοση καθώς έχει δανειστεί αρκετά πράγματα από το μεγαλύτερο V-Strom 1000 και έχει πλέον αποκτήσει μια εντελώς διαφορετική όψη σε σχέση με ότι γνωρίζαμε.

    Βασική αλλαγή την οποία δεν μπορείς να μην την παρατηρήσεις είναι στο εμπρός μέρος και συγκεκριμένα στο μονό φωτιστικό σώμα. Το ίδιο φρέσκο είναι και το φτερό εμπρός όπως και τα πλαϊνά πλαστικά καλύμματα συνθέτοντας ένα όμορφο και ποιοτικό αποτέλεσμα. Το πίσω μέρος είναι πιο… industrial με σύγχρονη πινελιά εκείνη του LED πίσω φωτιστικού σώματος. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου με 19άρι εμπρός τροχό, ενώ ολοκαίνουριος είναι και ανεμοθώρακας εμπρός ο οποίος ρυθμίζεται μάλιστα.

    Συνολικά, το V-Strom 650 είναι μια εντελώς καινούρια μοτοσικλέτα οπτικά η οποία μπορεί να δανείζεται πολλά μέρη από το 1000άρι, ωστόσο αυτό δεν αφαιρεί τη φρεσκάδα που βγάζει προς τα έξω το μεσαίο adventure της Suzuki.

    Σχόλια

    Σχόλια