Spain GP: Merc και Hamilton στην κορυφή!

Ίσως ο πιο συναρπαστικός αγώνας των τελευταίων ετών στην F1. Ο Hamilton πήρε μια πανάξια νίκη στην Ισπανία, αντιμετωπίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την λάθος προσέγγιση του αγώνα από την Ferrari αναφορικά με τη στρατηγική χρήσης των ελαστικών του Vettel.

Ο Hamilton που ξεκίνησε από την pole position, η “αρπαγή” της πρώτης θέσης από τον Vettel πριν την πρώτη στροφή του αγώνα και στη συνέχεια μια σειρά από επαφές, εγκαταλείψεις και το VSC (Virtual Safety Car) που έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes να αλλάξει στρατηγική. Αυτά ήταν τα κυριότερα στοιχεία ενός εκ των συναρπαστικότερων αγώνων της F1 τα τελευταία χρόνια.

Θέμα αντανακλαστικών

Τα γρήγορα αντανακλαστικά της ομάδας της Mercedes, που προσάρμοσε τη στρατηγική της στην πορεία του αγώνα, έδωσε στην ουσία τη νίκη στον L. Hamilton. Η εμφάνιση του VSC, ήταν σε πραγματικά καίριο σημείο για την εξέλιξη του αγώνα, που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε τον Vettel σε ρόλο ηγέτη και τον Hamilton με medium γόμα στα λάστιχα να παλεύει για να “ροκανίσει” τη διαφορά που έκανε ο Γερμανός της Ferrari με μαλακή γόμα.

Στη συνέχεια, η Mercedes βάζοντας τον Hamilton στα pits για μαλακή γόμα τη στιγμή που ο Vettel είχε κάνει την αλλαγή του σε medium, είχε την “τύχη” να μην αντιδράσει ανάλογα η Ferrari και έτσι ο Hamilton είχε την ευκαιρία του να διεκδικήσει τη νίκη. Ο Βρετανός δεν άφησε να περάσει ανεκμετάλλευτη η ευκαιρία αυτή, μας έδωσε μια ακόμα θεαματική (ως προς την διαφορά της ταχύτητας μεταξύ των δύο μονοθεσίων) στον 44ο γύρο προσπέραση και κράτησε την πρώτη θέση μέχρι το τέλος.

Θέαμα και ταχύτητα

Είχε προηγηθεί η εξαιρετική σε σύλληψη και εκτέλεση προσπέραση (με… προσποίηση) του Vettel στον Bottas, o οποίος είχε ως αποστολή να καθυστερήσει τον Γερμανό με τη Ferrari- και που εν πολλοίς το κατάφερε, όσο ο Hamilton επανέκαμπτε από το pit stop για την μετάβαση στη μαλακή γόμα. Από εκεί και μετά τον πρώτο λόγο τον είχαν τα λάστιχα, μια και η σαφώς καλύτερη απόδοση της μαλακής γόμας έδωσε σημαντική διαφορά στο γυρολόγιο στον Hamilton.

Κατά τα άλλα, στην πρώτη στροφή του αγώνα είχαμε το στρίμωγμα που έστειλε εκτός μάχης τον Raikkonen και τον Verstappen, ενώ στις εγκαταλείψεις του αγώνα προστέθηκαν αργότερα οι Vandoorne (McLaren) που είχε μια επαφή με την Williams του Massa που τον έστειλε εκτός πίστας (χωρίς ευτυχώς παρατράγουδα) και Bottas με σπασμένο μοτέρ στο μονοθέσιο της Mercedes του.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο D. Ricciardo με το μονοθέσιο της Red Bull Racing που ήταν και ο τελευταίος (!) από τους οδηγούς στην πίστα που ήταν στον ίδιο γύρο με τους (δύο) πρώτους- καθώς όλοι οι υπόλοιποι είχαν από ένα γύρο και πλέον διαφορά. Μοναχικός και σχετικά ύσηχος ο αγώνας του Ricciardo, που διαδέχτηκε στην τρίτη θέση τον Bottas, όταν ο τελευταίος εγκατέλειψε βλέποντας τον κινητήρα της Mercedes να βγάζει καπνούς από παντού.

Πάμε Monaco

Επόμενος αγώνας είναι το διαχρονικά εμβληματικό Grand Prix του Monaco, στις 28 Μαΐου, με τη δράση να ξεκινά από τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Πέμπτης 25 Μαΐου, που θα μπορείτε να παρακολουθείτε με το live timing by Renault και το σχολιασμό του Motornews όπως όλους τους αγώνες της σεζόν.

Κ.Μ.

Σχόλια

Σχόλια