Σημαντικές βελτιώσεις για τις Mercedes στην Ισπανία

Μια σειρά από εντελώς νέα αεροδυναμικά βοηθήματα ενσωμάτωσε στην W08 η γερμανική ομάδα, στην προσπάθειά της να ξεπεράσει τη Ferrari.

Όλες οι ομάδες έχουν βάλει το κεφάλι κάτω και ψάχνουν λύσεις. Κάποιες στον μηχανολογικό και, κάποιες άλλες, όπως η Mercedes, στον αεροδυναμικό τομέα.

Η Βαρκελώνη ήταν η πίστα που έγιναν οι χειμερινές δοκιμές, οπότε οι όποιες βελτιώσεις θα είναι άμεσα ορατές στην τηλεμετρία των ομάδων. Τα «ασημί βέλη» αντιμετώπισαν από την αρχή της χρονιάς κάποια ζητήματα διαχείρισης των ελαστικών. Έτσι δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τον πλεονέκτημα ισχύος των κινητήριων μονάδων τους.

Όπως φάνηκε στα pit στη Βαρκελώνη, τα μονοθέσια των Hamilton και Bottas έχουν δομικές αλλαγές για τον αγώνα της 14ης Μαΐου. Νέα πίσω πτέρυγα, νέα bargerboards με κάθετα πτερύγια στο πλάι, ειδικά κανάλια κατεύθυνσης του αέρα στο πλευρά του εμπρός μέρους και νέα διαμόρφωση στο πάτωμα.

Με αυτές τις αλλαγές, στόχος είναι η ισορροπία. Επίσης, όπως ανάφερε σε δηλώσεις του ο Bottas, ένα ακόμα ζητούμενο είναι η μείωση του βάρους.

Λειτουργούν

Την Παρασκευή 12 Μαΐου μετά το FP1, οι χρόνοι της Mercedes, που έκαναν το 1-2, έδειξαν ότι οι αεροδυναμικές βελτιώσεις αποδίδουν. Οι αμέσως επόμενοι στην κατάταξη  Raikkonen και Vettel με τις Ferrari, ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton. Αυτό που μένει να δούμε είναι αν ο ρυθμός θα παραμείνει και –κυρίως- αν στον αγώνα θα υπάρχει αποτέλεσμα.

Σχόλια

Σχόλια