Live Test: BMW 740Le Hybrid

    Με τιμές αρχηγού κράτους, υποδεχόμαστε στο Motornews την προεδρική και υβριδική BMW 740Le και ζούμε για λίγο σε ένα παράλληλο σύμπαν.

    Η προεδρική BMW 740 Le Hybrid είναι κοντά μας στο Motornews για μια ιδιαίτερη εβδομάδα οδήγησης και διαφορετικής εμπειρίας από τα συνηθισμένα. Τις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσουμε κρατώντας σημειώσεις για το κάθε τι, να ζήσουμε την εμπειρία τόσο από τη θέση του οδηγού, όσο και από αυτή του πίσω δεξιά επιβάτη, μια και στην προκειμένη περίπτωση η δεύτερη μπορεί να είναι και ισάξια της πρώτης. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε καθημερινά, έως ότου φτάσει η ώρα του απολογισμού με τη μορφή της κανονικής δοκιμής.

    Τετάρτη 3 Μαΐου

    Η long 7άρα κάνει ότι μπορεί να διευκολύνει τον οδηγό της (ή μήπως να το κλείναμε πως πρόκειται για chauffeur για να τελειώνουμε;) να “καθαρίζει” δυσκολίες όπως το παρκάρισμα ή οι ελιγμοί σε στενούς δρόμους. Βέβαια, τις διαστάσεις της δεν τις “μαζεύει” και ο οδηγός μένει να δοκιμάζει τις αντοχές του.

    Είναι αγχωτικό και το μποτιλιάρισμα, που φέρνει τα δίκυκλα σε απόσταση αναπνοής από τους καθρέπτες (στην καλύτερη) της μεγάλης BMW. Εκεί δεν μπορείς να κάνεις κάτι ωστόσο, παρά μόνο να σταυρώσεις τα δάχτυλά σου και να εύχεσαι μην πέσεις στην περίπτωση που θα σου την κάνει (τη ζημιά) και θα την κάνει (Λούης). Ακόμα και αν τερματίσεις το περιθώριο προς την πλευρά του δρόμου που έχει ρείθρο, λόγω του πλάτους που είναι παραπάνω από 2 μέτρα με τους καθρέπτες.

    Φυσικά και σε βλέπουν με άλλο μάτι και οι υπόλοιποι οδηγοί. Όλοι περιμένουν να δουν κάποιον/αν celibrity. Σήμερα μάλιστα, σε ένα φανάρι στο κέντρο της Αθήνας, δεχτήκαμε και παρατήρηση για την κατάσταση του αμαξώματος (που ήθελε πλύσιμο) και που θα ήταν η αφορμή για να χάσουμε τη δουλειά μας.

    Εμείς από τη μεριά μας, κάναμε το χρέος μας και… ντυθήκαμε ανάλογα. Μάλιστα πετύχαμε και την απόχρωση στο πουκάμισο του οδηγού, για να ταιριάζει ιδανικά με αυτό της ζώνης ασφαλείας.

    Τρίτη 2 Μαΐου

    Καλό μήνα σε όλους!

    Οι στίχοι του “Δεν χωράς πουθενά” από τις Τρύπες, είναι πάντα επίκαιροι όταν οδηγείς την 7άρα με το μακρύ μεταξόνιο. Το εντυπωσιακό της αμάξωμα, που προσφέρει βασιλικές μετακινήσεις στους δύο πίσω, ενώ κοντά σε αυτούς “ποτίζεται και η γλάστρα” των εμπρός, είναι αρκετά μεγάλο για πολλούς από τους δρόμους της πρωτεύουσας και πρέπει να έχεις συνεχώς το νου σου. Αν χωράς.

    Δεν μιλάμε για θέσεις στάθμευσης με διαγράμμιση αλλά και για κλειστά γκαράζ μιας θέσης, ούτε λόγος. Η ανοικονόμητη σε διαστάσεις 7άρα σε φέρνει σε δύσκολη θέση. Βέβαια, σου παρέχει όλα τα βοηθήματα που θα μπορούσε να έχει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο για να μην έχεις τέτοια θέματα, με το σύστημα αυτόματους παρκαρίσματος να σου παίρνει αρκετό από το άγχος αλλά και την περιμετρική κάλυψη από τις κάμερες που έχεις και στις τέσσερις πλευρές του αυτοκινήτου να σου δίνουν πολλαπλές γωνίες θέασης της προσέγγισης.

    Αυτό είναι ένα ακόμα θαύμα της τεχνολογίας καθώς στην οθόνη η απεικόνιση, συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο την γραφική αναπαράσταση του αμαξώματος και την πραγματική εικόνα του σημείου στάθμευσης, δίνοντάς σου την εντύπωση πως σε παρακολουθεί κανονικό συνεργείο εξωτερικών μεταδόσεων όσο παρκάρεις. Το δύσκολο βέβαια, είναι να βρεις να παρκάρεις, γιατί η 7άρα δε “βολεύεται” σε μια τυπική θέση- σε αυτή που θα αφήσει ένα Golf φεύγοντας…

    Παρασκευή 28 Απριλίου

    Οι λιμουζίνες -λέει ο κανόνας- δεν έχουν σχεδόν καμία χαρά να προσφέρουν στον οδηγό τους. Η προσοχή κατά τη σχεδίασή τους έχει στραφεί σχεδόν εξ ολοκλήρου στον επιβάτη πίσω δεξιά. Ε λοιπόν, επειδή οι κανόνες είναι για να καταστρατηγούνται, η 740 Le είναι ότι πιο ευχάριστο οδηγικά μπορεί να απολαύσει ο τύπος στο εμπρός αριστερό κάθισμα.

    Έχει και αυτός αεριζόμενο/ θερμαινόμενο κάθισμα αλλά και μασάζ- την εξτραβαγκάνζα για τα άλλα αυτοκίνητα που εδώ θεωρείται must και μόνο ο (φουκαράς) ο συνοδηγός δεν μπορεί να απολαύσει. Βλέπετε, το κάθισμα του συνοδηγού, είναι αυτό που “κάνει χώρο” για να απλωθεί ο τιμώμενος πίσω δεξιά, προκειμένου να απλωθεί λίγο και να κοιμηθεί αν θέλει.

    Πατώντας ένα πλήκτρο στην πόρτα του, ο πίσω δεξιά “στέλνει” το μπροστινό του κάθισμα μπροστά ενώ η δική του θέση γίνεται όσο επίπεδη της επιτρέπει η διαμόρφωση της καμπίνας. Ένα υποπόδιο αναπτύσσεται ηλεκτρικά -και αυτό- για να αράξει, ενώ αυτόματα προσαρμόζεται η κλίση της οθόνης για να μην έχει πρόβλημα θέασης ο τιμώμενος αν θέλει να δει κάτι στην τηλεόραση για να χαλαρώσει.

    Αν πάλι έχει κάποια δουλειά να κάνει, έχει ένα αεροπορικού τύπου τραπεζάκι στο υποβραχιώνιο πίσω, το οποίο ξεδιπλώνεται και μπορεί να αποτελέσει τη βάση για τον φορητό υπολογιστή. Και για να μην υπάρξει περίπτωση ενόχλησης από το φως, στην πόρτα του, εκτός από το διακόπτη για το παράθυρο της πόρτας του, έχει και τον έλεγχο όλων των περιφερειακών σκιαδιών που θα του κάνουν το επιθυμητό σκοτάδι στην καμπίνα…

    Πέμπτη 27 Απριλίου

    Μπορείτε να σκεφτείτε ένα αυτοκίνητο για να γυρίσει κανείς τον κόσμο; Αφήστε το. Μην σκέφτεστε άλλο δηλαδή. Σας έχουμε την απάντηση. Η προεδρική 7άρα με το μακρύ μεταξόνιο, είναι ότι φαντάζεστε για τις limo– με τη διαφορά πως ακόμα και από αυτό που φαντάζεστε, ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που έχουμε στη διάθεσή μας, είναι ακόμα καλύτερος.

    Τι θέλετε και δεν το έχει; Μασάζ από τα καθίσματα; Ορίστε, περάστε. Ηλιοπροστασία στο πίσω παρμπρίζ αλλά και στα πλευρικά πίσω παράθυρα; Παρακαλώ, μετά από εσάς. Οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων αλλά και ένα tablet της Samsung ανάμεσα στους δύο πίσω, δίνουν έλεγχο στα τιμώμενα πρόσωπα, για μια σειρά από λειτουργίες που ούτε ο οδηγός μπορεί να σκεφτεί.

    Ίσως μετά από φροντιστήριο κάποιων εβδομάδων και γραπτές εξετάσεις, να μπορεί να έχει κάποιος μια καλή εικόνα του τι μπορεί να κάνει γι’ αυτόν η υβριδική 740Le. Το αυτοκίνητο που είναι σαν να πλέει πάνω σε στρώμα αέρα και να μην ακουμπούν οι τροχοί στην άσφαλτο, με την ανάρτησή του να αλλάζει συμπεριφορά και να προσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα το πόσες κακοτεχνίες έχει ο δρόμος. Συγνώμη τώρα όμως αλλά πρέπει να βάλουμε το κλειδί στη φόρτιση γιατί η μπαταρία δείχνει λίγο πεσμένη και θα τα ξαναπούμε.

    Σχόλια

    Σχόλια