Live Test: Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD 9A/T

    Με κινητήρα diesel μόλις 1.6 λίτρων ισχύος 160 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το μεγάλο SUV της Honda εντυπωσιάζει σε προδιαγραφές.

    Η πιο πρόσφατη εκδοχή του Honda CR-V ήρθε στο live test του motornews για να μας δείξει αν τα τεχνολογικά του καλούδια έχουν αντίκρυσμα στο δρόμο. Έχει μια εβδομάδα περιθώριο και όλη την καλή μας διάθεση. 

    Τρίτη 2 Μαΐου

    Καλό μήνα, έστω και μεταχρονολογημένα, λόγω απεργίας. Διότι, φίλες και φίλοι, αυτό είναι η Πρωτομαγιά. Άλλο αν εμείς μετράμε λουλουδάκια, την ίδια στιγμή που χάνουμε ότι κερδήθηκε περισσότερο από ένα αιώνα πριν.

    Το live test όμως ανήκει στο CR-V, το οποίο τον έπιασε το Μάη. Όχι τον αγωνιστικό, το φυσιολατρικό. Γράφοντας στο κοντέρ του κάτι περισσότερα από 600 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό και χώμα. Μάλιστα, χώμα, καθώς είναι και τετρακίνητο. Φυσικά δεν του ζητήσαμε trial. Και είναι αλήθεια ότι σε βατούς χωματόδρομους, η άνετη ανάρτηση τα καταφέρνει περίφημα. Περάσαμε ποταμάκια, λάσπες και λοιπά προσχώματα, τα οποία, για να είμαστε ειλικρινείς, αν ξέρεις τα καβατζάρεις και με δικίνητο. Με το επιπλέον όμως άγχος του πιθανού κολλήματος.

    Για όσους αναρωτιούνται, λίμνη Δασίου, Ζήρεια.

    Εξαιρετικό στο ταξίδι το CR-V το οποίο, έριξε και τη μέση κατανάλωση στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. Στην κίνηση στην πόλη, δεν καταφέρνει κάτι καλύτερο από 7,5. Είμαστε ωστόσο ιδιαίτερα συγκρατημένοι με τους 160 ίππους του κινητήρα. Δεν σερνόμαστε, δεν ζητούσαμε όμως και συγκινήσεις. Αν το κυνηγήσεις λιγάκι, θα ανέβεις εύκολα τα 8.0 λίτρα, όμως συνολικά το προφίλ του αυτοκινήτου είναι χαλαρωτικό. Και πορεύεσαι με αυτό.

    Παρασκευή 28 Απριλίου

    Honda CR-V 1.6 iDTEC 4WD 9AT

    Όπως μπορείτε να δείτε, το CR-V τριγυρνά ακόμα στα αστικά καταναλωτικά καταγώγια. Έτσι ο χρόνος είναι άπλετος για παρατήρηση του εσωτερικού. Αυτό, πέρα από το επίπεδο πάτωμα και τους μεγάλους χώρους, προσφέρει και εξαιρετική ευχρηστία. Δείτε, για παράδειγμα, αυτή την έξτρα θήκη πάνω από τo μπουκάλι στην πόρτα. Ιδανική για ένα μικρό κινητό, ένα πακέτο χαρτομάντιλα, κέρματα ή οτιδήποτε άλλο θα ήθελες σε πρώτη ζήτηση. Ώστε να μην τα ψάχνεις κάπου βαθιά στην πόρτα.

    Από την άλλη πλευρά, αυτές τις έξυπνες λεπτομέρειες διαδέχεται η σχιζοφρενική λειτουργικότητα των ψηφιακών απεικονίσεων. Αυτή του συστήματος infotainment, ΟΚ. Η μικρότερη ψηλά στο ταμπλό, είναι ένα συνδυασμός των ενδείξεων που υπάρχουν ήδη στον πίνακα οργάνων και αυτού της οθόνης του infotainment. Για ποιο λόγο; Μάλλον διότι αυτή προϋπήρχε του συστήματος συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το οποίο, όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, μοιάζει after market και όχι εργοστασιακό.

    Διυλίζουμε τον κώνωπα, το γνωρίζουμε, όμως αυτή είναι η λογική του live test. Στο ίδιο πλαίσιο, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την αγχολυτική λειτουργικότητα του CR-V. Εξαιρετικά άνετο, ιδιαίτερα πρακτικό, με σχεδόν άμεμπτη εργονομία χειριστηρίων, παρά τον όγκο του αποτελεί ένα εξαιρετικά εύκολο στην καθημερινότητα αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλλει φυσικά και το αυτόματο κιβώτιο. Τη λειτουργικότητα του οποίου δεν έχουμε ακόμα αξιολογήσει, παρά μόνο στο αστικό πλαίσιο. Εντός του οποίου, δύσκολα θα βρεις ψεγάδι σε οποιοδήποτε σύγχρονο αυτόματο.

    Πέμπτη 27 Απριλίου

    Το κυρίαρχα χαρακτηριστικά του μεγαλύτερου SUV της Honda στην ελληνική αγορά, τα γνωρίζαμε από το παρελθόν: άνεση και χώροι. Αυτά δεν έχουν αλλάξει και τα πρώτα, που αποτυπώνονται στις αισθήσεις στην πρώτη επαφή μαζί του.

    Honda CR-V 16 i-DTEC 9AT

    Εδώ όμως έχουμε και την ιδιαιτερότητα του αυτόματου κιβωτίου, που έχει τόσες σχέσεις όσες κάποτε χρειάζονταν μόνο τα φορτηγά. Εννιά λοιπόν, να μας ζήσουν και ευτυχώς που αλλάζουν μόνες τους. Χαρακτηριστικό του οικογενειακού προσανατολισμού του CR-V είναι οι πολλές παροχές. Διαθέτει δύο εμπρός και μια πίσω ρεύματος, δύο θύρες USB και μια HDMI.

    Στις παραπάνω, προσθέσετε ένα μεγάλο χώρο αποθήκευσης μεταξύ των καθισμάτων, θήκες για ποτήρια παντού και ένα ογκώδες ντουλαπάκι. Ότι και αν κουβαλάς, το CR-V θα το φιλοξενήσει ιδανικά. Εξαιρετική είναι και η θέση οδήγησης, με το τιμόνι να ρυθμίζεται καθ’ ύψος και τηλεσκοπικά. Το κάθισμα είναι άνετο και μαλακό, όπως και η ανάρτηση. Η οποία καταφέρνει να διαχειρίζεται τις περίφημες αθηναϊκές λακκούβες με περισσή μαεστρία.

    Επειδή όμως αυτά λίγο – πολύ τα γνωρίζαμε από την πρότερη σχέση μαζί του, τις επόμενες μέρες θα εστιάσουμε στη σχέση κινητήρα – κιβωτίου, καθώς το τελευταίο είναι αυτό που αποτελεί νέο απόκτημα του μοντέλου.

    Σχόλια

    Σχόλια