Live Test: Fiat Fullback Double Cab 2,4

    Στο Live Test αυτή την (μεγάλη) εβδομάδα, το πρώτο διπλοκάμπινο pick up της Fiat που δείχνει το δρόμο για το “γεφύρωμα” των επαγγελματικών με τα επιβατικά αυτοκίνητα.

    Ήρθε στο live test του Μotornews το εντυπωσιακό σε όψη και σε προδιαγραφές Fiat Fullback με τον κινητήρα diesel των 2,4 λίτρων και την έκδοση Double Cab. Μένουν πέντε ημέρες για να μάθουμε πως συνδυάζονται οι ικανότητες του σκληροτράχηλου επαγγελματικού με τον πολιτισμένο χαρακτήρα των αυτοκινήτων του είδους σήμερα. Η καταγραφή εντυπώσεων, ξεκίνησε.

    Μ. Πέμπτη 13 Απριλίου

    Τα στοιχεία του εξοπλισμού που ξεχωρίζουν στο Fullback, είναι τόσο η κάμερα οπισθοπορείας (που είναι must για την πόλη) όσο και το σύστημα προειδοποίησης αποχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDW). Και αυτό το τελευταίο, είναι χρήσιμο λόγω του μεγέθους του αυτοκινήτου, που σε κάνει να πατάς τη διαχωριστική αρκετά συχνά.

    Όπως και να έχει, το Fullback σε φροντίζει για να κινείσαι με ασφάλεια– και εκεί που υπάρχουν λωρίδες κυκλοφορίας. Τα πρώτα σχόλια μετά από κάποια χιλιόμετρα είναι πως το Fullback μπορεί να σταθεί άνετα απέναντι στον τρέχοντα ανταγωνισμό. Φυσικά, θα πείτε, αφού είναι copy- paste του Mitsubishi L200 που αν μη τι άλλο, διακρίνεται για τον πολιτισμένο του χαρακτήρα αλλά και τις κορυφαίες επιδόσεις σε ότι έχει να κάνει με την επαγγελματική του υπόσταση.

    Αυτά βέβαια, όπως μπορείτε να φανταστείτε, εμάς δεν μπορούν να μας “αγγίξουν” και πολύ. Θα κάνουμε ότι μπορούμε τις επόμενες ημέρες για να “βάλουμε δύσκολα” στο διπλοκάμπινο της Fiat αλλά ξέρουμε εκ των προτέρων πως τα δύσκολα τα δικά μας, θα είναι εύκολα για την κλάση του… Ας είναι. Εμείς θα προσπαθήσουμε. Καλή Ανάσταση σε όλους!

    Μ. Τετάρτη 12 Απριλίου

    Ένα σημαντικό ντισαβαντάζ που αντιμετωπίζει ο οδηγός του Fullback που θα κληθεί να κινηθεί στην πόλη, είναι το αργό τιμόνι. Αργό και χωρίς να “κόβει” ιδιαίτερα, το σύστημα διεύθυνσης του Double Cab της Fiat είναι ένας από τους παράγοντες που σου επιβάλλει να κινηθείς αργά (και απολαυστικά).

    Κάθεσαι ψηλά, όπως λέγαμε και χθες και έχεις εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα. Σταματάς δίπλα σε παλιότερο διπλοκάμπινο ανταγωνίστριας εταιρείας και σου φαίνεται πολύ μικρότερο και -κυρίως- χαμηλότερο. Συνεχίζεις έχοντας αυτό το ανυπέρβλητο αίσθημα της κυριαρχίας στο δρόμο. Μέχρι να έρθει η ώρα του παρκαρίσματος…

    Εκεί, πάλι καλά που το “δικό μας” Fullback έχει κάμερα οπισθοπορείας και η απόσταση από το πίσω παρκαρισμένο ελέγχεται σε πραγματικό χρόνο, μέχρι εκατοστού. Το να μαζέψεις το μήκος του Double Cab και να το φέρεις “περασιά” στο πεζοδρόμιο, είναι ένα άλλο θέμα αλλά ειπαμε: ο προορισμός του, είναι άλλος και όχι τα στενά της πόλης.

    Μ. Τρίτη 11 Απριλίου

    Πάντα με τα διπλοκάμπινα, σου ξυπνάει μέσα σου την “ευρωπαϊκή” εκδοχή του Texas Ranger. Το Fullback της Fiat δεν αποτελεί εξαίρεση και δεν σας κρύβουμε πως νιώσαμε λίγο “κάπως” όταν μπήκαμε πίσω από το τιμόνι του. Όλες οι αναφορές παραπέμπουν στα γνώριμα μονοπάτια της Fiat με τη δεδομένη ικανότητα στην παραγωγή ευχάριστων επιβατικών. Μόνο μετά το πρώτο βλέμμα επεξεργασίας του περιβάλλοντος, βλέπεις πράγματα “ξένα”.

    Η αίσθηση του “κάθομαι ψηλά” είναι αλλιώς σε σχέση με τα καλά SUV της μεγάλης κατηγορίας. Η θέση οδήγησης είναι λίγο πιο “πάνω” και όχι “μέσα” στο αυτοκίνητο αλλά είναι και αυτό ένα από τα στοιχεία της διαφορετικότητας που ξεχωρίζουν τα αυτοκινητα του είδους. Άλλωστε, όσο και να λέμε πως βάσει εξοπλισμού και ανέσεων δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν από τα καλά επιβατικά, ο προορισμός τους είναι διαφορετικός.

    Ο κινητήρας είναι 2,4 λίτρα και η ροπή του μετακινεί τοίχους. Προφανώς και θα έχουμε περισσότερα να πούμε στις ημέρες που θα ακολουθήσουν, μια και σήμερα επί της ουσίας δεν κάναμε κάτι αξιόλογο σε διαδρομές. Στην επενδεδυμένη καρότσα, άξιο αναφοράς είναι το λογότυπο της Mopar που -αν μη τι άλλο- προκαλεί…

    Σχόλια

    Σχόλια