Κατέκτησε και την Κίνα ο Hamilton

Ξεκίνησε από την πρώτη θέση και αυτό δεν άλλαξε καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα για τον Hamilton που ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην Κίνα

Σε έναν αγώνα που η πρώτη θέση δεν αποτέλεσε διακύβευμα, το ενδιαφέρον έμεινε αμείωτο μέχρι το τέλος. Χωρίς να εξαιρούμε και τις περιπτώσεις των ατυχημάτων που έφεραν ανακατατάξεις στην αρχή του αγώνα και μέχρι τον 4ο γύρο από τους 56.

Ο Hamilton έκανε αυτό που έπρεπε. Με περίσσεια αυτοπεποίθηση, έκανε έναν αλάνθαστο αγώνα και δίκαια κατέκτησε αυτό που φαινόταν από τα δοκιμαστικά ότι του άνηκε. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, ο Valtteri Bottas, έδειξε σε κάποιες περιπτώσεις να δικαιώνει τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη αλλά εν τέλει, αρκείται στην καλή εμφάνιση και την 6η θέση στον τερματισμό.

Η συνέχεια σε ότι αφορά το θέαμα, άνηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου στον Vettel που με τη Ferrari του έκανε ότι γινόταν για να ανέβει από την 6η θέση στην οποία βρέθηκε αρχικά, στη δεύτερη όπου και τερμάτισε. Για να μείνουμε λίγο ακόμα στο “στρατόπεδο” της Ferrari, ο Kimi έχει κάθε λόγο να παραπονιέται (ακόμα, μια και δεν σταμάτησε ούτε κατά τη διάρκεια του αγώνα) για τη στρατηγική της ομάδας με τα λάστιχα. Τον κράτησαν στον αγώνα περισσότερο από όσο ήθελε χωρίς αλλαγή, ενώ αν τον έφερναν στα pits για super softs εγκαίρως, μπορεί και να έσωζε την παρτίδα με τερματισμό στο podium.

Η απογοήτευση

Στον αντίποδα, άλλη μια απογοητευτική εμφάνιση για την McLaren που δεν κατάφερε και πολλά σε επίπεδο αποτελέσματος, με τους Alonso και Vandoorne να εγκαταλείπουν. Είναι νωρίς ακόμα -προφανώς- και κανείς δεν μπορεί να τους αγνοήσει ή να τους θεωρήσει “χαμένους” αλλά πρέπει σύντομα να γίνει κάτι για να αναστραφεί τον κλίμα που “ξενερώνει” και τους ίδιους τους οδηγούς- εκτός του κοινού που δεδομένα υπάρχει σε μεγάλους αριθμούς και υποστηρίζει.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα στο Bahrain που αναμένεται εκτός των άλλων και η αντίδραση της Ferrari, που δεν καλοβλέπει την βαθμολογική άνοδο της Mercedes (που της πήρε την πρώτη θέση) και των οδηγών της.

Κ.Μ.

Σχόλια

Σχόλια