Παρουσίαση μοντέλων Triumph 2017

    Η Triumph παρουσίασε τα νέα μοντέλα της για το 2017 στους Έλληνες δημοσιογράφους

     

    Στις υπέροχες εγκαταστάσεις του οινοποιείου Κώστα Λαζαρίδη στο Καπανδρίτι παρουσίασε η Triumph τα 5 καινούρια της μοντέλα για το 2017. Ο καιρός και η φιλικότητα των ανθρώπων της βρετανικής φίρμας βοήθησαν να δημιουργηθεί ένα εξαιρετικό κλίμα και να απολαύσουμε οδήγηση και γνώσεις περί οινοποσία.

    Το κυρίως μενού περιλάμβανε θεωρία και σε αυτήν αναλύθηκαν τα μοντέλα για τα οποία βρεθήκαμε σε αυτήν την παρουσίαση. Βασικό μοντέλο για το 2017 ήταν φυσικά το ανανεωμένο T100 και T100 Black. Η μοτοσικλέτα έχει δεχτεί αναβάθμιση σε όλους τους τομείς ξεκινώντας από την εμφάνιση που το φέρνουν ακόμα πιο κοντά στο θρυλικό Bonneville του 1959. Η έκδοση Black είναι η πλέον εντυπωσιακή και άγρια καθώς διαθέτει ένα μείγμα μαύρων ματ και γυαλιστερών εξαρτημάτων που την κάνουν να ξεχωρίζει. Και ο κινητήρας έχει δεχτεί αλλαγές και έχει βελτιώσει την απόδοσή του κατά 22% (55 ίππους) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ highlight είναι η Ride-By-Wire τεχνολογία και η υδρόψυξη. Η τιμή του παραμένει ανταγωνιστική στα 10.490€.

    Επόμενο μοντέλο είναι το Street Cup, ένα Bonneville για πιο ψαγμένους αναβάτες οι οποίοι αναζητούν μια πιο Sport μοτοσικλέτα πόλης. Οι βασικές τις διαφορές βρίσκονται στην εμφάνιση με χειροποίητη βαφή, μοναδικά αυτοκόλλητα, χαμηλό τιμόνι «ACE» και ειδικά πίσω αμορτισέρ.  Η τιμή του Street Cup είναι επίσης πολύ καλή στα 10.690€ και πρέπει να αναφέρω το ότι υπάρχουν 120 (!) διαφορετικά αξεσουάρ να δώσεις τη δική σου πινελιά στη μοτοσικλέτα.

    Ακόμα ένα μοντέλο της οικογένειας είναι το Street Scrambler. Βασισμένο και εκείνο στο Bonneville, το Scrambler είναι από τα πιο όμορφα μοντέλα της Triumph και φυσικά μπαίνει άμεσα στον ανταγωνισμό της μόδας της εποχής. Εντυπωσιακές λεπτομέρειες είναι η φινιρισμένη σέλα, το κάλυμμα του εμπρός φαναριού και φυσικά οι εξατμίσεις στο πλάι που σε ταξιδεύουν σε άλλες δεκαετίες. Διαφορετικές είναι και οι αναρτήσεις για να αντέξουν στην εκτός δρόμου χρήση, ενώ στον κινητήρα δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με το απλό Bonneville. Η τιμή του είναι 10.990€.

    Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα της παρουσίασης ήταν η Bonneville Bobber. Πρόκειται για ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο με πανέμορφο σχεδιασμό και πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Η custom αυτή μοτοσικλέτα παρότι εργοστασιακή είναι σαν να έχει φτιαχτεί στο χέρι και διαθέτει μερικές φανταστικές λεπτομέρειες. Πρώτη και καλύτερη είναι η μονή σέλα που αφήνει τον πίσω τροχό να αναδειχτεί σε Hard Tail έχοντας κρυμμένο από κάτω το αμορτισέρ. Μπροστά, ο προβολέας είναι μικρός και το τιμόνι μεγάλο και φαρδύ, το ρεζερβουάρ επίσης μικρό με απίστευτο φινίρισμα, ενώ τα μεταλλικά φτερά και οι βάσεις τους είναι πολύ ποιοτικές. Κερασάκι στην τούρτα είναι το αυθεντικό κουτί μπαταρίας, ενώ η κλειδαριά του κινητήρα είναι στο πλάι. Ο κινητήρας προέρχεται από το T120, είναι 1.200cc και αποδίδει 77 ίππους με 10,7 χλγμ ροπής, ενώ διαθέτει Ride-By-Wire και υδρόψυξη.

    Στο δρόμο το Bobber είναι απλά απολαυστικό. Το πρώτο που σε κερδίζει είναι ο άγριος ήχος του κινητήρα τον οποίο θέλεις συνέχεια να τον προκαλείς. Στο όμορφο κομμάτι από Καπανδρίτι προς Κάλαμο το Bobber ήταν εντυπωσιακά σταθερό στις στροφές, πολύ σταθερό στο φρενάρισμα και εξαιρετικό στις επιταχύνσεις. Συνολικά, μια πολύ καλά στημένη μοτοσικλέτα η οποία μπορεί να σε διασκεδάσει σε σβέλτο ρυθμό καθώς ακολουθεί όλες τις προσταγές του αναβάτη.

    Κερασάκι στην τούρτα

    Ανάμεσα σε όλα τα Classic-Ρετρό-Custom υπήρχε και ένα σύγχρονο μοντέλο… και τι μοντέλο! Πρόκειται για το νέο Street Triple 765 RS το οποίο σου κόβει την ανάσα μόνο που το βλέπεις. Οι άνθρωποι της Triumph μας εξήγησαν πως θα εισάγουν στη χώρα μας μόνο την έκδοση RS – την κορυφαία δηλαδή – καθώς είναι και εκείνη που έχει νόημα. Η μοτοσικλέτα οπτικά είναι πολύ μικρή και πολύ αιχμηρή φωνάζοντας επίθεση!

    Ο κινητήρας είναι καινούριος στα 765cc και αποδίδει 123 ίππους στις 11.700 σ.α.λ. και διαθέτει μια σειρά από ηλεκτρονικά όπως Traction Control, 5 χαρτογραφήσεις (Road, Rain, Sport, Track Rider), ABS και μονόδρομο συμπλέκτη. Εκεί που παθαίνεις πλάκα είναι όταν βρεθείς μπροστά στα όργανα τα οποία είναι… διαστημικά. Ένα TFT πάνελ 5’’ το οποίο πέρα από έναν σκασμό ενδείξεων έχει και πολλά διαφορετικά στυλ για να μην το βαριέσαι. Πραγματικά εντυπωσιακό!

    Παρότι υπήρχε μόλις ένα Street Triple για οδήγηση είχαμε την ευκαιρία να το κάνουμε μια βόλτα στην καθορισμένη διαδρομή. Η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά απίθανη, ο ήχος του τρικύλινδρου είναι πιο εθιστικός από ποτέ, ενώ ανεβάζει στροφές σαν δίχρονο. Δύναμη υπάρχει παντού, αλλά η περισσότερη έρχεται μετά τις 7.500 σ.α.λ. ενώ πάρα πολύ καλός είναι ο έλεγχος στο γκάζι με απαλή μετάβαση από κλειστό σε ανοιχτό. Οι αναρτήσεις είναι ποιοτικές, όχι πολύ σκληρές, κάτι που σου δίνει τη δυνατότητα να πας σβέλτα ακόμα και σε αμφιβόλου ποιότητα άσφαλτο, ενώ τα φρένα είναι απλά άπαιχτα. Δύναμη και ακρίβεια από τις μονομπλοκ δαγκάνες της Brembo που δεν συναντάς εύκολα. Εκείνο που δουλεύει απίστευτα είναι ο μονόδρομος συμπλέκτης ο οποίος κολλάει τον πίσω τροχό στην άσφαλτο ακόμα και αν κατεβάσεις βίαια από 4η και 1η!

    Στις στροφές είναι σταθερό – με όχι ακραία γεωμετρία – και παρότι θα περίμενες να είναι πιο δύστροπο, κάνει τα πράγματα για τον αναβάτη εύκολα μένοντας ακλόνητο στη γραμμή του. Μόνο μια μικρή νευρικότητα στο εμπρός μέρος κατά το ελάφρωμα στο άνοιγμα του γκαζιού στην έξοδο των στροφών παρατηρήσαμε, ωστόσο ακόμα και αυτό μπορείς να το μετατρέψεις σε θετικό με μια πολύ ωραία σούζα.

    Μπορεί να κάναμε μόλις 20 χιλιόμετρα με το Triple ωστόσο κατάφερε να μας πάρει τα μυαλά. Υπέροχη μοτοσικλέτα, ωστόσο θα περιμένουμε για ένα πλήρες τεστ να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα. Η τιμή του είναι 12.990€.

    Λίγο κρασί…

    Η ημέρα έκλεισε με μια ενδιαφέρουσα ξενάγηση στο οινοποιείο και το Μουσείο Οίνου του Κώστα Λαζαρίζη για να πέσουν οι σφυγμοί. Μάθαμε να δοκιμάζουμε κρασί και με γεμάτο το στομάχι και το μυαλό με εμπειρίες επιστρέψαμε στη βάση μας. Μια εξαιρετική ημέρα με τις βρετανικές μοτοσικλέτες να δίνουν άλλο άρωμα στο ανοιξιάτικο αεράκι…

    Gallery

     

     

     

    Σχόλια

    Σχόλια