Live Test: Honda CBR500R

    Το φρεσκαρισμένο CBR500R της Honda ήρθε για ένα... γρήγορο Live Test στο Motornews

    Το Honda CBR500R είναι το νέο απόκτημα των live test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης. Στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Τρίτη 11 Απριλίου

    Μια εβδομάδα με το CBR500R πέρασε αψεγάδιαστα και με πολύ καλή αίσθηση. Η μοτοσικλέτα διέψευσε όλες τις επιφυλάξεις που είχα από την εμπειρία με το προηγούμενο μοντέλο και ανταπεξήλθε επάξια σε όλους τους τομείς.

    Με δυνατά του στοιχεία την εμφάνιση, την φιλικότητα και την οδική συμπεριφορά, το Honda είναι έτοιμο να μεταφέρει με ασφάλεια και να διασκεδάσει τον αναβάτη του ανά πάσα στιγμή και σε όλες τις διαδρομές.

    Η τιμή του είναι στα 6.850€ και κρίνεται ελαφρώς ανεβασμένη, αν και προσφέρει ένα πολύ καλό και ποιοτικό πακέτο στον αναβάτη.

    Δευτέρα 10 Απριλίου

    Το Σαββατοκύριακο είχαμε την ευκαιρία να δούμε καλύτερα την οδική συμπεριφορά του CBR σε περισσότερες διαδρομές. Η μοτοσικλέτα παρότι δείχνει αρχικά μαλακή και νωθρή μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ότι κάθε άλλο παρά αδιάφορη είναι.

    Το στήσιμο του CBR είναι φιλικό για τον αναβάτη τόσο από άποψη άνεσης όσο και από άποψη ευελιξίας. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και δουλεύουν εξαιρετικά στην απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου κάνοντας την κίνηση στην πόλη απολαυστική και ξεκούραστη.

    Αν τώρα ζητήσει κάτι παραπάνω ο αναβάτης από το Honda εκείνο θα του το δώσει με χαρά. Η μοτοσικλέτα παρά το “soft” της στήσιμο είναι τόσο καλά ισορροπημένη που θα την απολαύσεις σε ένα σβέλτο στροφιλίκι. Είναι πολύ πρόθυμη να γύρει στις στροφές παρέχοντας πολύ καλά επίπεδα πρόσφυσης και ικανοποιητική πληροφόρηση, ιδιαίτερα από το εμπρός μέρος. Αν το κυνηγήσεις και λίγο θα σε διασκεδάσει αρκεί να μην το παρακάνεις γιατί δεν είναι φτιαγμένη για να γράφει χρόνους στο Mugello!

    Ο άπειρος αναβάτης θα την απολαύσει και εύκολα θα μπει στο κλίμα των supersport μοτοσικλετών, ενώ ο έμπειρος θα αφήνει γραμμές στη άσφαλτο από τα μαρσπιέ που θα ακουμπάνε κάτω σε κάθε στροφή. Όλα αυτά αρκεί να είσαι ήρεμος και ομαλός, να αφήσεις τη μοτοσικλέτα να κινηθεί με ροή χωρίς υπερβολές.

    Παρασκευή 7 Απριλίου

    Βασικό κομμάτι του νέου CBR500R είναι ο κινητήρας του ο οποίος σε μεγάλο βαθμό χαρακτηρίζει και όλη τη μοτοσικλέτα. Πρόκειται για τον γνωστό πλέον δικύλινδρο σε σειρά των 471cc ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με ροπή που αγγίζει τα 4,5 χλγμ στις 7.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού της Honda, ενώ η μετάδοση μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και αλυσίδα.

    Στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας δεν έχει μεγάλη ισχύ και ξεκινάει νωχελικά τη μοτοσικλέτα. Οι μεσαίες στροφές είναι πολύ καλύτερες και μπορείς να κινηθείς στην πόλη κυρίως με… μια πάνω τόσο για οικονομία καυσίμου όσο και για ηρεμία στις αντιδράσεις. Στις ψηλές στροφές τα πράγματα είναι αρκετά καλά με τον κινητήρα να δείχνει πιο ζωντανός  συνοδευόμενος από όμορφο ήχο. Το ταχύμετρο θα φτάσει μέχρι τα 175 Km/h και αυτό που εντυπωσιάζει είναι η διάρκειά του καθώς μπορείς να μείνεις στις 8.000+ σ.α.λ. για όσο θέλεις ή μάλλον καλύτερα για όσο αντέξεις.

    Από πλευράς οικονομίας το CBR είναι εξαιρετικό καθώς με χαλαρή οδήγηση μένει στα 4,4 λίτρα ανά 100Km, ενώ με περισσότερη πίεση θα πάει στα 4,8 L/100Km. Συνολικά, η απόδοση του κινητήρα είναι ποιοτική, οικονομική και απροβλημάτιστη. Δεν εξιτάρει τον αναβάτη ωστόσο του προσφέρει φιλικότητα και οδηγησιμότητα υψηλού επιπέδου.

    Πέμπτη 6 Απριλίου

    Το CBR500R μπορεί εξωτερικά να δείχνει επιθετικό και αιχμηρό, ωστόσο όταν καθίσεις στη σέλα του αισθάνεσαι άνετα. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά όρθια με ελαφριά κλίση προς τα εμπρός – όπως σε ένα streetfighter με καρατιμόνα – και δεν θυμίζει Supersport.

    Η μοτοσικλέτα σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς πάνω της χαλαρά με χώρο τόσο για δεξιά-αριστερά όσο και εμπρός-πίσω. Τα πόδια έχουν ξεκούραστη γωνία στα γόνατα, ενώ φτάνουν στην άσφαλτο πολύ εύκολα χάρη στο χαμηλό ύψος της μοτοσικλέτας.

    Τα όργανα δεν προκαλούν κάποια έκπληξη καθώς είναι ίδια με τα παλιά με πλήρως ψηφιακό πάνελ και πολλές ενδείξεις όπως κατανάλωση καυσίμου, στροφόμετρο και άλλα. Εκείνο που έχει αναβαθμιστεί με εντυπωσιακό τρόπο είναι τα φώτα. Η επιλογή για LED φώτα προσφέρουν πολύ καλό επίπεδο φωτισμού και μάλιστα πολύ καλά ρυθμισμένα – κάτι σπάνιο για μοτοσικλέτα.

    Συνολικά, το CBR500R μην σας ξεγελάει… είναι μια πολύ άνετη – σχεδόν commuter – μοτοσικλέτα την οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις χαλαρά στις καθημερινές σου μετακινήσεις και μάλιστα με άφθονο στυλ!

    Τετάρτη 5 Απριλίου

    Σημαντική εξωτερική και όχι μόνο αναβάθμιση έχει το νέο CBR500R της Honda που έχουμε στα χέρια μας αυτήν την εβδομάδα. Το νέο, μεσαίο CBR της οικογένειας, ιδιαίτερα στον τομέα της εμφάνισης έχει κάνει άλματα και ακολουθεί – δειλά – τα χνάρια του μεγαλύτερου CBR1000RR.

    Στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι επιθετικά και πιο κοντά στο CB1000F και λιγότερο στο CBR600RR, τα πλαϊνά καπάκια έχουν ένα όμορφο κόψιμο που αφήνει τον κινητήρα να φανεί, ενώ η ουρά είναι λίγο πιο συντηρητική, αν και εξίσου όμορφη με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα.

    Ευχάριστη πινελιά είναι οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, ενώ το λευκό χρώμα συνοδεύεται με μπλε γραμμές που δίνουν περισσότερο ποιότητα και λιγότερο σπορ χαρακτήρα. Σπορ χαρακτήρα αντίθετα προσδίδουν τα αυτοκόλλητα στις ζάντες τα οποία ακολουθούν τα χρώματα της μοτοσικλέτας.

    Η εξάτμιση είναι σπορ σχεδιασμένη και βοηθάει πολύ στον αναβαθμισμένο ήχο του κινητήρα, ενώ τέλος το φινίρισμα είναι άψογο. Συνολικά, το νέο CBR500R είναι ποιοτικό και όμορφο κάνοντας τα κεφάλια να γυρίζουν στα φανάρια.

    Σχόλια

    Σχόλια