Live Test: Citroen C3 1.2 PureTech 110

    Η ισχυρότερη έκδοση βενζίνης του Citroen C3 με το βραβευμένο turbo κινητήρα των 1.2 λίτρων είναι στα χέρια μας.

    Back to back με την ισχυρότερη diesel εκδοχή του, ήρθε στο live test του motornews και η αντίστοιχη βενζίνης του Citroen C3 με τον κινητήρα 1.2 PureTech των 110 ίππων. Μένουν πέντε ημέρες για να μάθουμε πως συνδυάζονται οι καλύτερες επιδόσεις με τον “καναπεδάτο” χαρακτήρα του μοντέλου.

    Παρασκευή 7 Απριλίου

    Η χθεσινή μέρα πέρασε για το C3 στο χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος και έτσι η αναφορά μεταχρονολογήθηκε για σήμερα Παρασκευή.

    Καθώς είναι η τελευταία μέρα με το αυτοκίνητο στην κατοχή μας, σας χρωστάμε ένα συμπέρασμα. Και αυτό είναι πολύ εύκολο. Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας B, είναι όπως οι πολιτικοί. Προσπαθούν να ευχαριστήσουν τους πάντες. Και, σε πολλές περιπτώσεις, δεν ευχαριστούν κανέναν. Το C3 έχει πολύ ξεκάθαρο χαρακτήρα. Σε κάθε του εκδοχή, από την βασική έως την ισχυρότερη.

    Αν λοιπόν η αισθητική, η άνεση, η οικονομία και η ευρυχωρία είναι τα ζητούμενα, τότε το C3 είναι κορυφαία επιλογή. Όπως μπορείτε να δείτε, ακόμα και ο κινητήρας βενζίνης αρκείται σε 6,8 λίτρα/100 χλμ., μια εξαιρετική κατανάλωση σε σχέση με τα.. 2 χιλιόμετρα που είχε γράψει το αυτοκίνητο όταν το πήραμε για δοκιμή.

    Αυτός λοιπόν ο εστιασμένος στην άνεση χαρακτήρας του Citroen είναι που μας αρέσει, καθώς τον προσεγγίζει μάλιστα με τον πλέον σύγχρονο -και οικονομικό- τρόπο.

    Τετάρτη 5 Απριλίου

    Τα χιλιόμετρα συνεχίζονται πολύ ευχάριστα με το C3. Μας λείπουν όμως κάποια πράγματα από το εσωτερικό του, όπως για παράδειγμα τα σποτ ανάγνωσης, που θεωρούνται πλέον εκ των ων ουκ άνευ. Επίσης οι κλασικές χειρολαβές, οι οποίες επίσης απουσιάζουν.

    Σε μια προσπάθεια να αποκρυπτογραφήσουμε κάπως την οδική του συμπεριφορά, διαπιστώσαμε δύο πράγματα. Πρώτον, παρά τις κλίσεις στις στροφές, το περιθώριο πρόσφυσης είναι μεγάλο. Επίσης, μια ελαφρά υπερστροφική τάση, το κάνει ευχάριστο στα πολύ σφιχτά κομμάτια. Το μεγαλύτερο όμως πρόσχωμα στην προσπάθεια να πας γρήγορα, είναι τα καθίσματα!

    Η σχεδίασή τους προσφέρει εξαιρετική άνεση, η στήριξη του σώματος όμως είναι μηδενική. Όταν αποφασίσεις να επιτεθείς σε δρόμο με στροφές, βρίσκεσαι με τα γόνατα να παίζουν το ρόλο της πλευρικής στήριξης, είτε στην πόρτα, είστε στην κεντρική κονσόλα. Οπότε ξεχνάς το παιχνίδι, χαλαρώνεις και συνεχίζεις.

    Τρίτη 4 Απριλίου

    Η εικόνα του νέου C3, παρά το μαύρο χρώμα που δεν αναδεικνύει τον kinky χαρακτήρα του, δεν περνά απαρατήρητη. Μάλιστα όσοι ρωτούν γι’ αυτό δυσκολεύονται να το κατατάξουν κάπου. Συνήθως τους ξεγελά ο όγκος του, που τους παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.

    Όπως διαπιστώνουμε κάθε μέρα, το μικρό Citroen είναι μαγνήτης. Έχει πολύ ιδιαίτερη αισθητική και δύσκολα θα το μπερδέψεις με οτιδήποτε άλλο. Επίσης η crossover εικόνα του, που τονίζουν οι μεγάλοι τροχοί 17”, κεντρίζει το ενδιαφέρον των παρατηρητών του. Εμείς θα το προτιμούσαμε δίχρωμο, με κόκκινη οροφή, που θα έκανε μια εντυπωσιακή αντίθεση. Όπως στο εσωτερικό, που οι κόκκινες λεπτομέρειες ξεγελούν ευχάριστα τη μονοτονία του μαύρου. Συνολικά δεν είναι διόλου συντηρητικό, οπότε οι έντονοι και τολμηροί χρωματικοί συνδυασμοί του ταιριάζουν απόλυτα.

    Το αποτέλεσμα όπως και να έχει σου φτιάχνει την ημέρα. Και όπως δείχνουν τα πράγματα, το C3 αποτελεί τον προπομπό μιας νέας τάσης, που ολοένα θα εξαπλώνεται στην κατηγορία. Αυτής των ιδιαίτερων, προβοκατόρικων σχημάτων. Επιτέλους, τέρμα στις άνοστες αισθητικής προσεγγίσεις.

    Δευτέρα 3 Απριλίου

    Καλή εβδομάδα σε όλες και όλους. Για εμάς η μέρα ξεκίνησε με ένα “κόλλημα” που έφαγε το ραδιόφωνο. Rock είχαμε επιλέξει από τη μνήμη, 87.7 ήθελε το ίδιο. Η λύση, γνωστή. Σβήσιμο και επανεκκίνηση. Διότι δεν είμαστε του easy listening ρεπερτορίου.

    Το C3 με τον PureTech των 1.2 λίτρων 110 ίππων έχει δυναμισμό. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός, γραμμικός και ικανός. Επίσης αθόρυβος. Ωστόσο είναι έτσι ρυθμισμένος, που δεν έχει ξέσπασμα αλλά μια συνεχή ώθηση.

    Σε αυτό συμβάλλουν και αρκετά μακριές σχέσεις του κιβωτίου των 5 σχέσεων. Προσθέστε και τη μαλακή ανάρτηση στην εξίσωση. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ένα αυτοκίνητο της μικρής μεν κατηγορίας, με GT χαρακτήρα. Τα 188 χλμ./ώρα της τελικής και τα 10.9 δλ. της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα του C3, που τα καταφέρνει αριστοτεχνικά τόσο στην πόλη, όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Ότι πρέπει δηλαδή για τον συνολικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ο οποίος ρέπει περισσότερο προς αυτόν του οικογενειακού.

    Παρασκευή 31 Μαρτίου

    Ο “γδάρτης” μήνας φεύγει, το C3 (ξανά) έρχεται. Παρθένο μάλιστα και αυτό, όπως το BlueHDi 100 της περασμένης εβδομάδας, με μόλις 2 χλμ. στο οδόμετρο. Στο ίδιο μαύρο χρώμα και στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, με μικρές αλλαγές. Όπως την προσθήκη πολύ όμορφων ζαντών αλουμινίου 17” και του κόκκινου σιριτιού στο ταμπλό, αλλά χωρίς τα Airbumbs.

     

    Από εκεί που δεν είχα κάνει μέτρο με το μοντέλο, τις δύο προηγούμενες φορές που ήταν στα χέρια μας, τώρα το χρεώθηκα κανονικά. Με “108”, για τους παλιότερους -αλήθεια υπάρχει ακόμα στο στρατό αυτό το έντυπο;

    Μπορώ ωστόσο να δηλώσω διπλά τυχερός. Πρωτίστως γιατί μου αρέσει το αυτοκίνητο. Δευτερευόντως γιατί βρέθηκα αργά μεν στο τιμόνι του, με τις πιο δυνατές εκδόσεις του δε.

    Citroen C3 1.2 PureTech 110 2017

    Ο κινητήρας με τους 3 κυλίνδρους, τους 110 ίππους, τα αρκετά βραβεία και το όνομα PureTech φυσικά και δεν μας είναι άγνωστος. Στα ελάχιστα χιλιόμετρα με το C3, δείχνει ότι μπορεί να είναι και εξαιρετικά οικονομικός. Από αυτά που έδειξε το όργανο της στιγμιαίας κατανάλωσης, ετοιμαστείτε για μεγάλη έκπληξη! Εμείς “ξεκινάμε” στρώσιμο με πολλά χιλιόμετρα σε επαρχιακό δίκτυο και ευχόμαστε να έχετε ένα υπέροχο Σ/Κ. Ώστε τη Δευτέρα, να είμαστε πάλι όλοι εδώ.

     

    Σχόλια

    Σχόλια