Live Test: Kymco Xciting 400 ABS

    Το εξαιρετικό Sport-Scooter της Kymco θα μας κρατήσει συντροφιά τις επόμενες μέρες στο Live Test του Motornews

    Kymco Xciting 400 ABS

    Το  Kymco Xciting 400 ABS είναι το νέο απόκτημα των live test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης. Στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Πέμπτη 23 Μαρτίου

    Η επιθετική αισθητική προσέγγιση της σχεδίασης του Xciting δεν είναι φυσικά τυχαία. Το μεγάλο scooter έχει σπορ χαρακτηριστικά -με τα μέτρα της κατηγορίας πάντα. Σφιχτό σε αίσθηση, στιβαρό και με έναν ικανό κινητήρα, στην πράξη αποδεικνύεται ταχύ και ευχάριστο.

    Συνήθως με τα μακριά και χαμηλά σκούτερ της κατηγορίας, όταν αλλάζεις απότομα κατεύθυνση αντιλαμβάνεσαι σε άλλη φάση το εμπρός και σε διαφορετική το πίσω μέρος. Το Xciting έχει μια συμπαγή αίσθηση, που σου δίνει τη σιγουριά να στρίψεις όπως έρχεσαι. Επιπλέον, δεν νιώθεις αποκομμένο το εμπρός μέρος, ούτε όμως και υπερβολικά νευρικό.

    Σήμερα που αναγκαστήκαμε να κάνουμε μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης φρενάροντας ταυτόχρονα, για να μην διακοσμήσουμε τον προφυλακτήρα αυτοκινήτου, το ABS και η ευελιξία του Xciting συνεργάστηκαν άψογα. Όσο και αν ορισμένα πράγματα που αφορούν στην οδική συμπεριφορά φαίνονται “ψιλά πράγματα” στους θιασώτες της κατηγορίας, είναι ικανά σε δεδομένη στιγμή να διαφυλάξουν πρωτίστως την ακεραιότητα και δευτερευόντως την τσέπη του αναβάτη.

    Τετάρτη 22 Μαρτίου

    Kymco Xciting 400 ABS

    Μεγάλο και άνετο, το Xciting σε μεταφέρει αρχοντικά μέσα στην πόλη. Τα φρένα με δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω είναι δυνατά, εξασφαλίζοντας σιγουριά. Αυτό όμως που πραγματικά σου λύνει τα χέρια, είναι το ABS. Μεγάλη υπόθεση η ύπαρξή του, σου επιτρέπει να “τσαρουχώνεις” αν χρειαστεί χωρίς το παραμικρό άγχος. Και η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται αρκετά συχνά.

    Πολύ καλή επίσης είναι και η θέση οδήγησης, ωστόσο το ύψος σέλας είναι μεγάλο. Αναβάτης κάτω των 1,75 μέτρων θα τα βρει σκούρα εν στάσει. Πίσω στα θετικά, οι μεγάλοι καθρέφτες εξασφαλίζουν πολύ ευρύ οπτικό πεδίο. Κάτι ιδιαίτερα ωφέλιμο στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις.

    Εξαιρετική επίσης είναι και η απόκριση του ισχυρού μονοκύλινδρου κινητήρα των 399 κ.εκ., που αποδίδει 36 ίππους. Η δύναμη δεν λείπει ακόμα και στον ανοιχτό δρόμο. Μέσα στην πόλη, μπορείς να κινείσαι όλη μέρα με το μοτέρ να γουργουρίζει κάπου μεταξύ 3 και 4.000  σ.α.λ., κάνοντας οικονομία χωρίς να σέρνεσαι.

    Τρίτη 21 Μαρτίου

    Kymco Xciting 400

    Ένα από τα καλύτερα και σίγουρα σημαντικότερα μοντέλα της Kymco έφτασε στα ζεστά χέρια του Motornews τα οποία από την πρώτη στιγμή τρίβουμε με ικανοποίηση. Η… σχεδόν ναυαρχίδα της ταϊβανέζικης φίρμας κατευθείαν σε εντυπωσιάζει με τα σχεδιαστικά της χαρακτηριστικά. Αλλά και το μέγεθός της καθώς δεν κρύβει πως είναι ένα Mega – Sport – Scooter.

    Εξωτερικά, εκτός από όμορφο είναι και εκλεπτυσμένο. Με ιδιαίτερη προσοχή στο φινίρισμα τόσο στην κάλυψη του κινητήρα, όσο και στη ραχοκοκαλιά του scooter. Το εμπρός μέρος με τα τεράστια φωτιστικά σώματα δεν είναι ξένο στο μάτι, σε αντίθεση με το πίσω μέρος που είναι ξεχωριστό και καλοσχεδιασμένο.

    Συνολικά, το Xciting 400 είναι ένα από τα πλέον όμορφα και ποιοτικά scooter όχι μόνο της Kymco, αλλά και γενικά της κατηγορίας.

    Σχόλια

    Σχόλια