VIDEO: Χειμερινές δοκιμές για το Hyundai i30 Ν

    Το Hyundai i30 Ν θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor

    Δελτίο Τύπου

    Μετά το λανσάρισμα των i30 hatchback και Tourer στην Ελλάδα το Μάϊο του 2017, η ενίσχυση της οικογένειας i30 με ένα τρίτο μέλος, ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, έχει σκοπό την παροχή μέγιστης οδηγικής απόλαυσης για όλους

    Το Hyundai i30 Ν θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor. Βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης και θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2017

    Το Ν της Hyundai Motor συγκεντρώνει την εμπειρία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υψηλής απόδοσης οχημάτων δρόμου, με τον Thierry Neuville να δοκιμάζει το αυτοκίνητο στη Σουηδία

    Η Hyundai Motor διεξάγει χειμερινές δοκιμές στο πρώτο της μοντέλο υψηλών επιδόσεων : το i30 Ν, που αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρωπαική αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2017. Το i30 Ν θα είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας i30, μετά την έναρξη διάθεσης της πεντάθυρης έκδοσης, τον Ιανουάριο και την παγκόσμια πρεμιέρα του i30 Tourer (Wagon) πριν λίγες ημέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρώτο μοντέλο Ν της Hyundai Motor, θα συγκεντρώσει την εμπειρία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υψηλής απόδοσης αυτοκινήτου δρόμου, δημιουργώντας μέγιστη οδηγική απόλαυση στο δρόμο και στην πίστα σε ένα προσιτό πακέτο υψηλών επιδόσεων.

    Κατά τη διάρκεια των πρόσφατων χειμερινών δοκιμών στη Σουηδία, ο Thierry Neuville, ο οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της Hyundai Motorsport, δοκίμασε το αυτοκίνητο σε μια παγωμένη λίμνη για να πάρει μια αίσθηση της απόδοσής του και να παρέχει σημαντικές πληροφορίες στους μηχανικούς, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η διαδικασία ανάπτυξής του. Η οδηγική του εμπειρία και τα σχόλιά του καταγράφηκαν σε βίντεο, που κυκλοφόρησε για τους λάτρεις του αυτοκινήτου.

    «Τόσοι πολλοί άνθρωποι αναμένουν αυτό το αυτοκίνητο και έτσι είναι χαρά μου να το δοκιμάζω, δήλωσε ο Thierry Neuville. «Οι μηχανικοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο κιβώτιο ταχυτήτων και το διαφορικό. Υπάρχει καλή πρόσφυση και μεγάλη σταθερότητα στις ολισθηρές συνθήκες των δοκιμών. Και είναι πολύ εύκολο να το χειριστείς. Ένας κανονικός οδηγός θα μπορέσει να πάρει μια αίσθηση παρόμοια με εκείνη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.

    Η Hyundai Motor πραγματοποιεί χειμερινές δοκιμές στο Arjeplog της Σουηδίας ώστε να αναπτυχθούν και να συντονιστούν τα δυναμικά συστήματα του αυτοκινήτου. Ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας, το Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης, το Σύστημα Διεύθυνσης, τα Αμορτισέρ, οι Αναρτήσεις και τα Ελαστικά δοκιμάζονται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασίες που φτάνουν τους μείον 30 βαθμούς Κελσίου.

    Ο κ. Alexander Eichler, επικεφαλής του τμήματος High-Performance Test Vehicle and Development του Τεχνικού Κέντρου της Hyundai Motor Europe, σκιαγραφεί το στόχο για το i30 Ν ως εξής: «Ο κύριος στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την οδηγική απόλαυση. Συμβολίζοντας έναν διπλό ελιγμό πίστας «chicane», όπου το λογότυπο «Ν» ενσωματώνει αυτή την πτυχή. Ένα ευέλικτο όχημα που είναι απολαυστικό στην οδήγηση.

    Σχόλια

    Σχόλια