Live Test: Renault Megane 1.5 dCi 110ps

    Η νέα πρόταση της Renault στην “καυτή” κατηγορία των μικρομεσαίων είναι όσο εντυπωσιακή φαίνεται από την πρώτη ματιά. Οδηγούμε και καθημερινά αναφέρουμε, μικρά- μικρά από το νέο Megane με το diesel διαμάντι των 110 ίππων.

    Το ολόφρεσκο Renault Megane 1.5 dCi 110ps είναι το νέο “απόκτημα” για το Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Tρίτη 25 Φεβρουαρίου

    Ημέρα επιστροφής για το Megane που οφείλουμε να ομολογήσουμε πως, αφενός δεν μπορέσαμε να κάνουμε τα χιλιόμετρα που θέλαμε, αφετέρου μας κέρδισε σε όλους τους τομείς που αξίζει να σχολιάζει κανείς σε μοντέλα της κατηγορίας. Είναι καλά φτιαγμένο, προσφέρει τρομερή ποιότητα στο δρόμο και εξαιρετικά χαρακτηριστικά, ενώ την ίδια στιγμή φροντίζει και είναι ιδιαίτερα άνετο για τους επιβάτες του. Αφού τις προηγούμενες ημέρες αναφερθήκαμε στα gadgets που προσφέρει στον οδηγό του, σήμερα μένουμε λίγο στην ουσία και λέμε πως το πάτημα του Megane είναι πρότυπο για την κατηγορία και θέλουμε να δούμε την αντίστοιχη best buy πρόταση στα μικρομεσαία και πως αυτή θα “απαντάει” στον τομέα αυτό. Ναι, τόσο πολύ!

    Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου

    Δεν είναι μόνο το ότι παρκάρει αυτόματα. Το νέο Megane, προσφέρει και την αντίστροφη διαδικασία στο “πιάτο” για τον οδηγό. Φανταστείτε ένα πολύ “στενό παρκάρισμα” και δείτε την αυτόματη διαδικασία με άλλο μάτι. Είναι πραγματικά κάτι νέο για τα αυτοκινητιστικά δεδομένα και ενδεικτικό για το “που πάει το πράγμα”- που λένε και όσοι αρέσκονται στις θεωρίες συνωμοσίας. Ο οδηγός το Megane σήμερα, είχε τη δυνατότητα να βγάλει το τηλέφωνο από την τσέπη του και να το βάλει στη βάση της κονσόλας, την ώρα που το προικισμένο Renault έκανε μόνο του τις απαραίτητες περιστροφές στο τιμόνι για να “βγει” από τη δύσκολη θέση που είχε βρεθεί παρκαρισμένο. Kudos στη Renault- που λένε και οι νεότεροι. Εμείς από τη μεριά μας, σημειώνουμε πως οι τεχνολογικές εφαρμογές του είδους, ταιριάζουν γάντι στο νέο Megane που χωρίς τις αισθητικές ακρότητες του παρελθόντος (εντάξει, κρατάμε μια μικρή επιφύλαξη για τα φώτα ημέρας εμπρός) δίνουν το στίγμα της νέας εποχής κάνοντας το χαρακτηρισμό “premium” να φαίνεται πιο κοντά από ποτέ.

    Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου

    Καλωσορίζουμε το νέο Megane και δηλώνουμε ευθύς εξαρχής ενθουσιασμένοι με αυτό που εκπροσωπεί αλλά και με τον τρόπο που φέρνει το flair της Renault στη νέα εποχή. Το βλέπεις και λες πως είναι πολύ ακριβότερο και σίγουρα premium, ενώ μπαίνοντας μέσα, από το πρώτο κιόλας λεπτό εντυπωσιάζεσαι από τις “λεπτομέρειες”. Σε εισαγωγικά, καθώς λεπτομέρεια δε μπορεί να θεωρηθεί το κάθετα τοποθετημένο tablet στο μέσο του ταμπλό, με το οποίο υποστηρίζονται οι σημαντικότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου- και αναμφίβολα είναι αυτό που κλέβει με την πρώτη, το μάτι και την προσοχή.

    Η τύχη μας φέρνει να έχουμε την έκδοση GT-Line και αυτό που έχουμε να καταθέσουμε, είναι πως ΑΥΤΆ τα καθίσματα είναι που πρέπει να υπάρχουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Η στήριξη που προσφέρουν στα σώματα των εμπρός, είναι υποδειγματική ενώ την ίδια στιγμή είναι ιδιαίτερα ξεκούραστα. Με λίγα λόγια, είναι ό,τι πρέπει, ακόμα και όταν οι επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν είναι αυτό που θα λέγαμε sport και κορυφαίες.

    Σχόλια

    Σχόλια