Live Test: Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115

    Λόγω τιμής, το Nissan Pulsar επανέρχεται στην επικαιρότητα ως μια ακαταμάχητη πρόταση στη μικρή - μεσαία κατηγορία. Είναι όμως;

    Nissan Pulsar 12 DIG-T 2016

    Επάνοδος για Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115 στο live test του motornews. Με το χαμηλότερο κόστος του, αποτελεί πλέον μια πολύ πιο συμφέρουσα επιλογή. Καλό όμως είναι να θυμηθούμε λίγο και το χαρακτήρα του.

    Τρίτη 21 Φεβρουαρίου

    Από άποψη χώρων, το Pulsar μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί ως  η “λιμουζίνα” των μικρών – μεσαίων πεντάθυρων. Άφθονος αέρας για τα πόδια, τα κεφάλια και τους ώμους των επιβατών, δημιουργεί ένα εσωτερικό που η μεταφορά πέντε ατόμων δεν θυμίζει μεσαιωνικό βασανιστήριο.

    Ανάλογη είναι η εικόνα στο χώρο αποσκευών. Γαλαντόμος σε όγκο με 385 λίτρα, εξυπηρετεί άνετα τις ανάγκες μιας οικογένειας. Στην πρακτικότητα της καθημερινής χρήσης συμβάλουν και οι αρκετοί χώροι για μικρά αντικείμενα. Τέλος, η εργονομία διακοπτών και χειριστηρίων είναι τυπική ιαπωνική. Χωρίς τερτίπια και άμεση στην κατανόηση.

    Αυτή που βάλθηκε να μας κακοκαρδίσει είναι η κατανάλωση. Παρά την ελαστικότητα του κινητήρα και τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου, φλερτάρει μονίμως με τα 8 λίτρα/100 χλμ. Και όταν χρειαστεί να πιέσεις, παίρνει την άγουσα για ψηλότερα.

    Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου

    Nissan Pulsar 12 DIG-T 2016

    Καλοτάξιδο το Nissan Pulsar. Ήσυχο, άνετο και με επαρκή αποθέματα ισχύος, μπορεί να ταξιδεύει ολημερίς με τριψήφιες ταχύτητες που επισύρουν αυτόφωρο. Ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός στην απόδοσή του. Ωστόσο χρειάζεται στροφές και αρκετή κινητικότητα του επιλογέα των 6 σχέσεων, αν το ζητούμενο είναι ο σβέλτος ρυθμός.

    Σε αυτόν, η κατανάλωση μπορεί να σκαρφαλώσει κοντά στα 9 λίτρα/100 χλμ. Σε μικτές συνθήκες, τα 7,8 λίτρα που είδαμε στο τέλος των διαδρομών μας ήταν ότι καλύτερο. Ίσως γιατί στα χέρια μας το σύστημα start/stop ελάχιστα λειτούργησε. Πιθανώς λόγω κατάστασης μπαταρίας, στις αστικές μας μετακινήσεις ανταποκρίθηκε μόνο στο 20% των σταμάτα – ξεκίνα. Κάτι που σίγουρα επιβάρυνε τη μέση κατανάλωση.

    Στην καθημερινότητα το Pulsar είναι γενικά αγχολυτικό. Εύκολο στην οδήγηση, με καλή εργονομία και χωρίς τερτίπια, δεν ζητάει από τον οδηγό παραπάνω ενέργεια από την απολύτως απαραίτητη. Στον εξοπλισμό αυτό που λείπει είναι ένα σετ αισθητήρες στάθμευσης. Έχουμε κακομάθει, το ξέρουμε. Ωστόσο η σχεδίαση του συνόλου sxed;on των αυτοκινήτων, κάνει την όπισθεν ορατότητα προβληματική. Και από αυτή την τάση, δεν εξαιρείται ούτε το Pulsar.

    Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου

    Έχουν περάσει δύο χρόνια από την πρώτη επαφή μας με το Pulsar. Έκτοτε, το οδηγήσαμε σε όλες του τις εκδόσεις. Και δεν κρύψαμε ότι η αγαπημένη μας ήταν η 1.5 dCi, με τον κινητήρα diesel των 110 ίππων.

    Nissan Pulsar 12 DIG-T 2015

    Αυτό φυσικά δεν αναιρεί την ουσία της έκδοσης που έχουμε στα χέρια μας. Ο μικρός turbo τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης με τους 115 ίππους, είναι επαρκής για το μοντέλο. Έχει την ισχύ που χρειάζεται και επιπλέον είναι 2.000€ πιο φτηνός σε σχέση με τον diesel. Αν λοιπόν κάποιος δεν κάνει πάνω από 15.000 χλμ. το χρόνο, δεν έχει λόγο να προτιμήσει το diesel. Από καθαρά οικονομική άποψη.

    Η έκδοση που έχουμε στα χέρια μας δεν είναι η βασική Energy των 14.990€ αλλά η αμέσως πιο πλούσια Acenta των 15.990. Βάσει της διαφοράς εξοπλισμού, το κόστος της δικαιολογείται απόλυτα. Ταυτόχρονα παραμένει σε χαμηλό επίπεδο για μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας. Σε συνδυασμό δε με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά προσιτό. Το τελευταίο, ειδικά για το Pulsar, έχει επιτόκιο 5,9%, μηδενική προκαταβολή και έως 84 μήνες αποπληρωμή.

    Πριν σας αφήσουμε για ένα Σ/Κ γεμάτο χιλιόμετρα, να σημειώσουμε ότι μας άρεσε ιδιαίτερα η θέση του διακόπτη για τη λειτουργία και παύση του κινητήρα. Μαζί φυσικά με το σύστημα εισόδου/εξόδου χωρίς κλειδί, που σου λύνει τα χέρια στην καθημερινότητα. Αμφότερα στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Acenta.

    Σχόλια

    Σχόλια