Με “σάρκα και οστά” το hypercar AM-RB001

    Αυτή είναι η μορφή του ταχύτερου υπέρ-αυτοκινήτου παραγωγής, όπως υπόσχονται η Aston Martin και η Red Bull Racing.

    H Aston Martin και η Red Bull Racing ανακοίνωσαν την περασμένη χρονιά ότι ενώνουν δυνάμεις για την παραγωγή του ταχύτερου supercar. Ο Adrian Newey, ο τεχνικός διευθυντής της RB και από τους κορυφαίους σχεδιαστές αυτοκινήτων F1, αποτελεί την εγγύηση επιτυχίας του εγχειρήματος.

    Μέχρι σήμερα το μόνο που είχαμε δει επίσημα από αυτή την εξαγγελία, ήταν σχέδια. Ιδού λοιπόν και το πρώτο απτό αποτέλεσμα. Το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του σε μια μάλλον δευτερεύουσα διεθνή έκθεση. Αυτή του Τορόντο, στον Καναδά, που ξεκινά τη λειτουργία της στις 17 Φεβρουαρίου.

    Αυτό λίγο φυσικά μας απασχολεί, καθώς το αυτοκίνητο αυτό καθαυτό είναι η είδηση. Χωρίς τίποτα μεταλλικό στον αμάξωμά του, υπολογίζεται να ζυγίζει περίπου 1 τόνο. Πολύ χαμηλό βάρος, που θα συνδυάζεται με απόδοση 1.000 και περισσότερων ίππων. Δηλαδή κιλό και ίππος, τουλάχιστον.

    Με αεροδυναμική απευθείας από την F1 και τεχνικές λύσεις που σίγουρα θα περιλαμβάνουν υβριδική μονάδα κίνησης, αναμένεται να αποτελέσει το νέο σημείο αναφοράς στον κόσμο των supercars. Φυσικά υπάρχει και η Mercedes – AMG Project 1, που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Επίσης με τεχνολογία από την F1, προλειαίνεται για να αποτελέσει το αντίπαλο δέος της AM-RB 001. Και σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με μονάδα κίνησης απευθείας από την F1.

    Ποιος θα είναι ο κινητήρας;

    Η πιθανότερη εκδοχή είναι η βασική μονάδα πρόωσης να είναι ο V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας της Aston Martin, με ισχύ αυξημένη στο έπακρο και με όριο περιστροφής της 10.000 σ.α.λ. Ο οποίος θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα για συνολική απόδοση άνω των 1.000 ίππων.

    Το κλειδί για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου θα είναι η αεροδυναμική και το πολύ χαμηλό βάρος. Όπως άλλωστε φαίνεται και από τις εικόνες, η σχεδίαση εξυπηρετεί πρωτίστως την ανάγκη η 001 να μην… απογειώνεται. Καθώς ο στόχος είναι το βάρος να μείνει στο απολύτως χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, τετρακίνηση δεν θα υπάρχει. Τουλάχιστον με την κλασική έννοια, εκτός και αν κάποιος ή κάποιοι από τους ηλεκτρικούς κινητήρες τοποθετηθούν εμπρός.

    Προφανώς με την έναρξη της έκθεσης σε μερικές ημέρες, οι δύο εταιρείες θα δώσουν στη δημοσιότητα και περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες. Καθώς το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να παραχθεί μέσα στο 2018.

    Σχόλια

    Σχόλια