Live Test: Yamaha MT-07 Tracer 700

    Το πολυαναμενόμενο Tracer 700 της Yamaha έφτασε στο Live Test του Motornews

    Yamaha Tracer 700

    Το Yamaha Tracer 700 έφτασε (ξανά) στα χέρια του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 14 Φεβρουαρίου

    Ημέρα επιστροφής για το Tracer και όλα υπέροχα. Η μοτοσικλέτα είναι όπως ακριβώς την περιμέναμε και λίγο ακόμα καλύτερη. Η Yamaha, αν εξαιρέσεις την εμφάνιση για την οποία κρατάμε τις επιφυλάξεις μας, έκανε εξαιρετική μεταφορά της MT-07 σε ένα πολλαπλών χρήσεων μοντέλο χωρίς να χάσει το μεγαλύτερο κομμάτι του χαρακτήρα του.

    Το Tracer 700 είναι πολύ sport και ικανοποιητικά touring, εξαιρετικά ευκολοδήγητο και φιλικό για την καθημερινότητα προσφέροντας ένα πολύ καλό πακέτο στον αναβάτη που το επιλέξει όχι μόνο για μετακίνηση αλλά και κάτι περισσότερο.

    Η τιμή του είναι στα 8.700€ και κρίνεται ανεβασμένη αν αναλογιστούμε πως το γυμνό ξαδερφάκι του κοστίζει σχεδόν 2.000€ λιγότερο, ωστόσο πληρώνεις επιπλέον τον πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

    Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου

    Το Σαββατοκύριακο, παρά το τσουχτερό κρύο, μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε τι μπορεί να κάνει το μικρό Tracer στο δρόμο. Με τις αναρτήσεις να είναι ρυθμισμένες προς το σκληρό και την ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης η μοτοσικλέτα άμεσα σου δείχνει ότι διαθέτει πλούσιο sport DNA.

    Yamaha Tracer 700

    Σε σχέση με το γυμνό MT-07 η γεωμετρία του Tracer είναι λίγο πιο αργή κάτι που στην πραγματικότητα είναι θετικό καθώς αυξάνει την σταθερότητα της μοτοσικλέτας χωρίς να χάνει την ευελιξία του. Τόσο η θέση οδήγησης όσο και το μακρύτερο ψαλίδι έχουν προσθέσει μια πιο τουριστική αίσθηση η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις δεν σε χαλάει καθόλου καθώς η μοτοσικλέτα ισορροπεί άψογα όταν είσαι σε ρυθμό διασκέδασης.

    Στις στροφές, το Yamaha είναι υπέροχο, πανεύκολο στο να στρίψει, να αποκτήσει μεγάλες κλίσεις και να ξύσει τα μαρσπιέ στην άσφαλτο. Εμπνέει εμπιστοσύνη αν δεν το «στραγγαλίσεις» στα φρένα και το αφήσεις με φόρα να ρολάρει στη στροφή καθώς η πρόσφυση που προσφέρει είναι μεγάλη. Σύμμαχος είναι και η απόκριση στο γκάζι η οποία είναι ότι πρέπει για μια σβέλτη βόλτα στο βουνό. Πολύ διασκεδαστικό και σίγουρα είναι ικανό να ανεβάσει τους χτύπους της καρδιάς αφού μπορεί να γίνει πραγματικά γρήγορο στα σωστά χέρια.

    Στην πόλη είναι… παπί, εύκολο, ήρεμο και με όλη την απαραίτητη ασφάλεια που απαιτείται από φρένα και αναρτήσεις. Η άνεση δεν είναι το δυνατό του σημείο καθώς οι πιο σκληρές αναρτήσεις ταλαιπωρούν το κορμί στις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά έχεις κέρδος στην πληροφόρηση και την αίσθηση μιας πραγματικής μοτοσικλέτας. Τα φρένα δεν έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα, αλλά η αίσθηση στη μανέτα είναι καλή και συνολικά λειτουργούν πολύ καλά σε όλες τις συνθήκες. Ταξίδι, τέλος, δεν προλάβαμε να κάνουμε αλλά είμαι σίγουρος ότι μικρά ταξιδάκια και βόλτες είναι μέσα στο μενού του Tracer καθώς το μοναδικό του θέμα θα είναι η προστασία στο πάνω μέρος του κορμού του αναβάτη. Η μοτοσικλέτα είναι απόλυτα ικανή πάντως να γράψει πολλά συνεχόμενα χιλιόμετρα.

    Συνολικά, το Tracer αποδεικνύει πως δεν χρειάζονται άφθονα άλογα και τεράστια μοτέρ για να δημιουργήσουν μια sport-touring μοτοσικλέτα, αρκούν κάποια καλά χαρακτηριστικά για να σε κάνουν να διασκεδάσεις.

    Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου

    Αδιαμφισβήτητα ένα από τα πλέον δυνατά σημεία του Tracer είναι ο κινητήρας του. Ο δικύλινδρος σε σειρά των 689cc είναι ερωτεύσιμος τόσο για τη λειτουργία του όσο και για την απόδοσή του. Αποδίδει 75 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 7 χλγμ στις 6.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ψεκασμού, ενώ η μετάδοση μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου και αλυσίδα.

    Το συγκεκριμένο μοτέρ τα έχει όλα! Ροπή από χαμηλά η οποία επιτρέπει το ξεγλίστρημα και την γεμάτη επιτάχυνση από χαμηλά. Δύναμη ικανή να εκτοξεύσει την αδρεναλίνη και το ταχύμετρο σε απαγορευμένα σημεία (άγγιξε τα 200Km/h) και λειτουργία πολιτισμένη και ήσυχη για την καθημερινή – αδιάφορη – μετακίνηση. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    Yamaha Tracer 700

    Μοναδικό του ψεγάδι είναι η “σκληρή” λειτουργία χαμηλά η οποία το κάνει λίγο απότομο στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά ακόμα και αυτό δεν ενοχλεί. Η δύναμη περνάει άψογα στην άσφαλτο, χωρίς χαζογλιστρήματα, ενώ είναι ικανό να αντεπεξέλθει στα λεγόμενα της Yamaha πως πρόκειται για μια “σπορ μοτοσικλέτα δρόμου” διασκεδάζοντας τον αναβάτη όταν εκείνος το θελήσει.

    Κερασάκι στην τούρτα είναι η κατανάλωση η οποία μόλις σήμερα το πρωί έδειξε 4,9 λίτρα ανά 100Km, εντυπωσιακό νούμερο με χαλαρή οδήγηση.

     Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου

    Η Yamaha έφτιαξε το Tracer προκειμένου να δώσει στο κοινό ένα πιο φιλικό μοντέλο σε σχέση με το γυμνό MT-07. Η εργονομία λοιπόν είναι ένα από τα σημαντικά σημεία της μοτοσικλέτας.

    Το νέο Tracer τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα χωρίς όμως να έχουν γίνει θαύματα. Η θέση οδήγησης έχει έρθει ελαφρώς σε πιο όρθια στάση ξεκουράζοντας τον αναβάτη. Τα χέρια παραμένουν κοντά στο τιμόνι και η αίσθηση ότι είσαι πάνω από τη μοτοσικλέτα παραμένει έντονη. Τα χειριστήρια είναι λειτουργικά, αν και ελαφρώς παράξενα, ενώ όσον αφορά την άνεση η σέλα είναι σε μέγεθος ικανοποιητική, αλλά παραμένει σκληρή.

    Yamaha Tracer 2017

    Το Tracer σου δίνει την αίσθηση μικρής μοτοσικλέτας και αυτό βοηθάει πολύ στην οδήγηση καθώς μπορείς να κινηθείς εύκολα πάνω της. Παράλληλα διαθέτει καλή στήριξη στο κορμί, ωστόσο η προστασία από τα στοιχεία της φύσης δεν είναι η καλύτερη δυνατή, ιδιαίτερα για τα χέρια και το πάνω μέρος του κορμού. Το καλό είναι ότι η mini ζελατίνα ρυθμίζεται, ενώ τα ενσωματωμένα προστατευτικά των δαχτύλων (χούφτες στα ελληνικά), κάνουν καλή δουλειά.

    Η Yamaha βάζει στην ατζέντα του Tracer και το ταξίδι κάτι που αποδεικνύεται ότι είναι όντως μέσα στις δυνατότητές του, φυσικά με τους αντίστοιχους συμβιβασμούς.

    Πάντως, στην εργονομία της καθημερινότητας παίρνει υψηλό βαθμό διότι έχει άνετη θέση οδήγησης, ευκολία στα χειριστήρια – γενικά κάνει ότι μπορεί για να κάνει τη ζωή εύκολη στον αναβάτη.

    Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου

    Ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο έφτασε στο Live Test του Motornews αυτήν την εβδομάδα. Πρόκειται για το μικρό Tracer της Yamaha με τον 700άρι κινητήρα του MT-07 το οποίο ζητήθηκε τόσο πολύ από το κοινό έπειτα από την εξαιρετική αποδοχή που είχε το γυμνό MT-07.

    Yamaha Tracer 700 LT14

    Παραδέχομαι πως περίμενα εξωτερικά τη μοτοσικλέτα πιο εντυπωσιακή και πιο κοντά στην Tracer 900, ωστόσο η Yamaha προτίμησε να διαχωρίσει εμφανέστατα τα δυο μοντέλα της. Το “μικρό” Tracer είναι πιο προσγειωμένο σχεδιαστικά, δεν διαθέτει τις εξεζητημένες γραμμές του μεγάλου Tracer και ακολουθεί έναν πιο γήινο δρόμο. Στο εμπρός μέρος, η μάσκα είναι κάτι ανάμεσα σε Fazer και Tracer με τα πλαϊνά καπάκια του ψυγείου και τη mini ζελατίνα να είναι τα μοναδικά που ξεχωρίζουν.

    Στο πίσω μέρος τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα με το κλασικό πλέον φωτιστικό σώμα της σειράς MT να ακολουθεί και το Tracer. Όμορφο είναι το μαύρο χρώμα σε μοτέρ, ψαλίδι και ανάρτηση εμπρός, ενώ ταιριάζει πολύ και η μικρή εξάτμιση η οποία είναι χαμηλά τοποθετημένη.

    Yamaha Tracer 700 LT11-min

    Συνολικά, το μικρό Tracer δεν κερδίζει βραβείο σχεδιασμού, ωστόσο έχει φρεσκάδα και για κάποιο λόγο ξεχωρίζει στο δρόμο.

    Σχόλια

    Σχόλια